Otázky pro vedenou reflexi

Kategorie:
Počet stran:
8
Velikost: 717.09 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 12. 2023
Sdílet:
  • Sada obsahuje 24 otázek, které cílí jak na školní dovednosti a znalosti, tak na sociální a kooperační schopnosti a to v barevné i černobílé variantě
  • Otázky podněcují diskuzi a vedou k formativnímu hodnocení a sebehodnocení.
  • Otázku může pokládat učitel, nebo si žáci vyberou, na kterou chtějí hledat odpověď. Můžete je rozdat dětem do skupin a nechat je diskutovat a argumentovat. Otázky mohou dobře posloužit i k hodnocení do portfolií žáků.
  • Součástí jsou metodické pokyny, jak s kartičkami pracovat.

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Rozvíjí klíčové kompetence: kompetence sociální a personální, komunikativní, občanské a k řešení problémů. Žáci se učí naslouchat, akceptovat názory, vyjadřovat se, reflektovat svou práci, opopsat problém, hledat řešení...

Další produkty od autora Vačice z lavice

399537
Dějepis
3., 4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Projekty
Materiál obsahuje aktivity do různých předmětů a je jen na Vás, jak si svůj projektový den naplánujete a poskládáte
53.00 Kč
328163
Nezařazené k předmětu
3., 4., 5.
Celoroční tematická hra
Záhada ztracených korunovačních klenotů je detektivní motivační hra na celý školní rok vhodná pro žáky 3. až 5. třídy
135.00 Kč
412645
Český jazyk
5., 6.
Přípravy hodiny/lekce
Můžete si u nás zdarma stáhnout materiál na vyvození psaní předpon s-, který jsme v tomto týdnu s dětmi vyzkoušely. V
0.00 Kč
534961
Český jazyk
5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Naučit děti správně psát předpony s/z/vz je docela oříšek, proto jsme materiál připravily tak, aby při hrách fixovaly
45.00 Kč
Otázky pro vedenou reflexi Otázky pro vedenou reflexi
Sada obsahuje 24 otázek, které cílí jak na školní dovednosti a znalosti, tak na sociální a kooperační schopnosti a to v barevné i černobílé variantěOtázky podněcují diskuzi a vedou k formativnímu hodnocení a sebehodnocení.Otázku může pokládat učitel, nebo si žáci vyberou, na kterou chtějí hledat odpověď. Můžete je rozdat dětem do skupin a nechat je diskutovat a argumentovat. Otázky mohou dobře posloužit i k hodnocení do portfolií žáků. Součástí jsou metodické pokyny, jak s kartičkami pracovat.Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Rozvíjí klíčové kompetence: kompetence sociální a personální, komunikativní, občanské a k řešení problémů. Žáci se učí naslouchat, akceptovat názory, vyjadřovat se, reflektovat svou práci, opopsat problém, hledat řešení...
UUCZ-178491
Nezařazené k předmětu>Ostatní>2.>3.>4.>5.>6.>7.>8.>9.>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení
35.00