Otázky pro vedenou reflexi

Kategorie:
Počet stran:
8
Velikost: 717.09 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Vačice z lavice
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 12. 2023
Sdílet:
  • Sada obsahuje 24 otázek, které cílí jak na školní dovednosti a znalosti, tak na sociální a kooperační schopnosti a to v barevné i černobílé variantě
  • Otázky podněcují diskuzi a vedou k formativnímu hodnocení a sebehodnocení.
  • Otázku může pokládat učitel, nebo si žáci vyberou, na kterou chtějí hledat odpověď. Můžete je rozdat dětem do skupin a nechat je diskutovat a argumentovat. Otázky mohou dobře posloužit i k hodnocení do portfolií žáků.
  • Součástí jsou metodické pokyny, jak s kartičkami pracovat.

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Rozvíjí klíčové kompetence: kompetence sociální a personální, komunikativní, občanské a k řešení problémů. Žáci se učí naslouchat, akceptovat názory, vyjadřovat se, reflektovat svou práci, opopsat problém, hledat řešení...

Další produkty od autora Vačice z lavice

438771
Nezařazené k předmětu
Školní družina, SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Adventní stezka je pro děti i dospělé, školní třídy a rodiny. Provede Vás sedmi zastaveními, kde se budete moci zamyslet
50.00 Kč
326544
Český jazyk
2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Tato sada potěší něžné a citlivé povahy, které mají rády decentní styl. Obsahuje tři různá pozadí v boho stylu, která se
55.00 Kč
194132
Nezařazené k předmětu
MŠ - předškoláci, 1., 2.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Vydejte se na stezku, kde se seznámíte se životem svatého Václava, zjistíte například co je to pranostika a jak je to s
50.00 Kč
160671
Nezařazené k předmětu
4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Celoroční tematická hra
Celoroční motivační hra Ukradený diamant vhodná pro žáky 4. a 5. třídy Zahrajte si hru, která v loňském školním roce
135.00 Kč
Otázky pro vedenou reflexi Otázky pro vedenou reflexi
Sada obsahuje 24 otázek, které cílí jak na školní dovednosti a znalosti, tak na sociální a kooperační schopnosti a to v barevné i černobílé variantěOtázky podněcují diskuzi a vedou k formativnímu hodnocení a sebehodnocení.Otázku může pokládat učitel, nebo si žáci vyberou, na kterou chtějí hledat odpověď. Můžete je rozdat dětem do skupin a nechat je diskutovat a argumentovat. Otázky mohou dobře posloužit i k hodnocení do portfolií žáků. Součástí jsou metodické pokyny, jak s kartičkami pracovat.Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Rozvíjí klíčové kompetence: kompetence sociální a personální, komunikativní, občanské a k řešení problémů. Žáci se učí naslouchat, akceptovat názory, vyjadřovat se, reflektovat svou práci, opopsat problém, hledat řešení...
UUCZ-178491
Nezařazené k předmětu>Ostatní>2.>3.>4.>5.>6.>7.>8.>9.>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení
35.00