Otázky pro vedenou reflexi

Kategorie:
Počet stran:
8
Velikost: 717.09 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Vačice z lavice
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 12. 2023
Sdílet:
  • Sada obsahuje 24 otázek, které cílí jak na školní dovednosti a znalosti, tak na sociální a kooperační schopnosti a to v barevné i černobílé variantě
  • Otázky podněcují diskuzi a vedou k formativnímu hodnocení a sebehodnocení.
  • Otázku může pokládat učitel, nebo si žáci vyberou, na kterou chtějí hledat odpověď. Můžete je rozdat dětem do skupin a nechat je diskutovat a argumentovat. Otázky mohou dobře posloužit i k hodnocení do portfolií žáků.
  • Součástí jsou metodické pokyny, jak s kartičkami pracovat.

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Rozvíjí klíčové kompetence: kompetence sociální a personální, komunikativní, občanské a k řešení problémů. Žáci se učí naslouchat, akceptovat názory, vyjadřovat se, reflektovat svou práci, opopsat problém, hledat řešení...

Další produkty od autora Vačice z lavice

361142
Český jazyk - gramatika
3., 4., 5.
Testy a písemky
Nový školní rok a nové zdarma každý týden pro Vás! Běhací diktát s obrázky procvičí pravopisné jevy jako vyjmenovaná
0.00 Kč
540360
Český jazyk
MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Skládačky
Písmenkové skládačky jsou vhodné pro všechny zvědavé předškoláky a žáky první (či druhé) třídy, kteří si chtějí hrát s
25.00 Kč
307850
Český jazyk - gramatika
3., 4., 5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Blíží se konec školního roku , co takhle utužit kolektiv před prázdninami a užít si společně spousty zábavy? Bojovka
60.00 Kč
461459
Český jazyk
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Skládačky
Materiál slouží k porozumění rozboru stavby slova pomocí hravého skládání vagonů, které nesou předponovou část, kořen a
77.00 Kč
Otázky pro vedenou reflexi Otázky pro vedenou reflexi
Sada obsahuje 24 otázek, které cílí jak na školní dovednosti a znalosti, tak na sociální a kooperační schopnosti a to v barevné i černobílé variantěOtázky podněcují diskuzi a vedou k formativnímu hodnocení a sebehodnocení.Otázku může pokládat učitel, nebo si žáci vyberou, na kterou chtějí hledat odpověď. Můžete je rozdat dětem do skupin a nechat je diskutovat a argumentovat. Otázky mohou dobře posloužit i k hodnocení do portfolií žáků. Součástí jsou metodické pokyny, jak s kartičkami pracovat.Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Rozvíjí klíčové kompetence: kompetence sociální a personální, komunikativní, občanské a k řešení problémů. Žáci se učí naslouchat, akceptovat názory, vyjadřovat se, reflektovat svou práci, opopsat problém, hledat řešení...
UUCZ-178491
Nezařazené k předmětu>Ostatní>2.>3.>4.>5.>6.>7.>8.>9.>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení
35.00