Otázky pro vedenou reflexi

Kategorie:
Počet stran:
8
Velikost: 717.09 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 12. 2023
Sdílet:
  • Sada obsahuje 24 otázek, které cílí jak na školní dovednosti a znalosti, tak na sociální a kooperační schopnosti a to v barevné i černobílé variantě
  • Otázky podněcují diskuzi a vedou k formativnímu hodnocení a sebehodnocení.
  • Otázku může pokládat učitel, nebo si žáci vyberou, na kterou chtějí hledat odpověď. Můžete je rozdat dětem do skupin a nechat je diskutovat a argumentovat. Otázky mohou dobře posloužit i k hodnocení do portfolií žáků.
  • Součástí jsou metodické pokyny, jak s kartičkami pracovat.

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Rozvíjí klíčové kompetence: kompetence sociální a personální, komunikativní, občanské a k řešení problémů. Žáci se učí naslouchat, akceptovat názory, vyjadřovat se, reflektovat svou práci, opopsat problém, hledat řešení...

Další produkty od autora Vačice z lavice

244639
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Občas se pořád ještě někdo zamotá do slovních druhů, najednou neví, jak se zeptat na přídavné jméno, nebo na který
0.00 Kč
232591
Český jazyk
4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Znáte ty zmatené výrazy, když se zeptáte po prázdninách žáků, jaké jsou ohebné slovní druhy? Někdy mám pocit, že se
55.00 Kč
230374
Český jazyk
3., 4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Procvičování pádů podstatných jmen na deset způsobů → pátračka, skládačka, bingo, trojčata, černé ovce, hadi, tichá
50.00 Kč
222038
Matematika
3., 4., 5., 6., 7.
Didaktické hry
Hry se zlomky (kartení a další hry) Větší bere, Černý Petr, pexeso, najdi kartu, a další hry, vše v jednom parádním
30.00 Kč
Otázky pro vedenou reflexi Otázky pro vedenou reflexi
Sada obsahuje 24 otázek, které cílí jak na školní dovednosti a znalosti, tak na sociální a kooperační schopnosti a to v barevné i černobílé variantěOtázky podněcují diskuzi a vedou k formativnímu hodnocení a sebehodnocení.Otázku může pokládat učitel, nebo si žáci vyberou, na kterou chtějí hledat odpověď. Můžete je rozdat dětem do skupin a nechat je diskutovat a argumentovat. Otázky mohou dobře posloužit i k hodnocení do portfolií žáků. Součástí jsou metodické pokyny, jak s kartičkami pracovat.Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Rozvíjí klíčové kompetence: kompetence sociální a personální, komunikativní, občanské a k řešení problémů. Žáci se učí naslouchat, akceptovat názory, vyjadřovat se, reflektovat svou práci, opopsat problém, hledat řešení...
UUCZ-178491
Nezařazené k předmětu>Ostatní>2.>3.>4.>5.>6.>7.>8.>9.>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení
35.00