ÚROVNĚ POROZUMĚNÍ - Zvýrazňovače

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
19
Velikost: 1.01 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Natálie Szotkowská
Nahráno:
Naposledy upraveno:
22. 8. 2024
Sdílet:

K sebehodnocení práce žáků, jak danému učivu/pracovnímu listu porozuměli. Zhodnotí, na jaké úrovni porozuměli danému učivu a zda udělali nějaký pokrok.

MATERIÁL OBSAHUJE:

  • úvodní listy
  • 4 úrovně hodnocení (s obličeji / bez obličejů)

METODICKÝ NÁVOD:

Materiál vytiskněte a zalaminujte. Plakáty připevněte magnety na magnetickou tabuli nebo vyvěste k místu, kde žáci odevzdávají své pracovní listy/práce. Připravte zvýrazňovače nebo fixy s danými barvami. Žáci po dokončení své práce zhodnotí své znalosti/dovednosti, jak zvládli zadaný pracovní list (úkol) a než pracovní list odevzdají, zvýrazní své jméno danou barvou. Poté s žáky, případně rodiči komunikujte o pokroku, úrovní znalostí, porozumění danému učivu apod.

Další produkty od autora Natálie Szotkowská

292136
Přírodověda
2., 3., 4.
Pracovní listy
Samostatná i skupinová práce. Tvoříme knížku: lepíme správný název popelnice – třídíme odpad do správných popelnic – co
35.00 Kč
353523
Český jazyk
4., 5.
Ostatní
Pro 4. a 5. třídu. Aktivita na začátek hodiny – kartičky k zopakování učiva 4. třídy DOPORUČUJI: Využívat jako aktivitu
39.00 Kč
435483
Matematika
MŠ, MŠ - předškoláci, 1.
Omalovánky
Mikulášské počítání s čísly 0–10. Vybarvi si podle čísel Mikuláše, čerta a anděla a vytvoř si jejich figurku. Můžete si
34.00 Kč
513676
Český jazyk
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Běhací diktát
Běhací diktát vhodný do hodin ČJ. Žáci si zábavně přiblíží velikonoční zvyky a tradice. Rozvoj spolupráce, komunikace
48.00 Kč
ÚROVNĚ POROZUMĚNÍ - Zvýrazňovače ÚROVNĚ POROZUMĚNÍ - Zvýrazňovače
K sebehodnocení práce žáků, jak danému učivu/pracovnímu listu porozuměli. Zhodnotí, na jaké úrovni porozuměli danému učivu a zda udělali nějaký pokrok.MATERIÁL OBSAHUJE:úvodní listy4 úrovně hodnocení (s obličeji / bez obličejů)METODICKÝ NÁVOD:Materiál vytiskněte a zalaminujte. Plakáty připevněte magnety na magnetickou tabuli nebo vyvěste k místu, kde žáci odevzdávají své pracovní listy/práce. Připravte zvýrazňovače nebo fixy s danými barvami. Žáci po dokončení své práce zhodnotí své znalosti/dovednosti, jak zvládli zadaný pracovní list (úkol) a než pracovní list odevzdají, zvýrazní své jméno danou barvou. Poté s žáky, případně rodiči komunikujte o pokroku, úrovní znalostí, porozumění danému učivu apod.
UUCZ-620632
Nezařazené k předmětu>Ostatní>2.>3.>4.>ZŠ – 1. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení
35.00