ÚROVNĚ POROZUMĚNÍ - Zvýrazňovače

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
19
Velikost: 1.01 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Natálie Szotkowská
Nahráno:
Naposledy upraveno:
22. 8. 2024
Sdílet:

K sebehodnocení práce žáků, jak danému učivu/pracovnímu listu porozuměli. Zhodnotí, na jaké úrovni porozuměli danému učivu a zda udělali nějaký pokrok.

MATERIÁL OBSAHUJE:

  • úvodní listy
  • 4 úrovně hodnocení (s obličeji / bez obličejů)

METODICKÝ NÁVOD:

Materiál vytiskněte a zalaminujte. Plakáty připevněte magnety na magnetickou tabuli nebo vyvěste k místu, kde žáci odevzdávají své pracovní listy/práce. Připravte zvýrazňovače nebo fixy s danými barvami. Žáci po dokončení své práce zhodnotí své znalosti/dovednosti, jak zvládli zadaný pracovní list (úkol) a než pracovní list odevzdají, zvýrazní své jméno danou barvou. Poté s žáky, případně rodiči komunikujte o pokroku, úrovní znalostí, porozumění danému učivu apod.

Další produkty od autora Natálie Szotkowská

639560
Nezařazené k předmětu
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Předloha ke kreslení
Materiál můžete využít k ověření znalostí dětí – co si pamatují z předešlého ročníku. Můžete využít v ČJ, M, PRV, AJ atd
25.00 Kč
615145
Nezařazené k předmětu
Školní družina, 2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pravidla třídy
Materiál obsahuje 14 kouzelných slov, která jsou důležitá pro pozitivní klima ve třídě. MATERIÁL OBSAHUJE: · úvodní
42.00 Kč
681714
Tělesná výchova
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Materiál obsahuje 9 různých cviků se strašákem. Můžete těmito cviky oživit hodinu, aby žáci stále neseděli nebo využít u
32.00 Kč
284023
Grafomotorika
MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Omalovánky
Pracovní list na každý den svatého týdne. Děti si přiblíží naše zvyky a tradice během pašijového týdne. MATERIÁL
39.00 Kč
ÚROVNĚ POROZUMĚNÍ - Zvýrazňovače ÚROVNĚ POROZUMĚNÍ - Zvýrazňovače
K sebehodnocení práce žáků, jak danému učivu/pracovnímu listu porozuměli. Zhodnotí, na jaké úrovni porozuměli danému učivu a zda udělali nějaký pokrok.MATERIÁL OBSAHUJE:úvodní listy4 úrovně hodnocení (s obličeji / bez obličejů)METODICKÝ NÁVOD:Materiál vytiskněte a zalaminujte. Plakáty připevněte magnety na magnetickou tabuli nebo vyvěste k místu, kde žáci odevzdávají své pracovní listy/práce. Připravte zvýrazňovače nebo fixy s danými barvami. Žáci po dokončení své práce zhodnotí své znalosti/dovednosti, jak zvládli zadaný pracovní list (úkol) a než pracovní list odevzdají, zvýrazní své jméno danou barvou. Poté s žáky, případně rodiči komunikujte o pokroku, úrovní znalostí, porozumění danému učivu apod.
UUCZ-620632
Nezařazené k předmětu>Ostatní>2.>3.>4.>ZŠ – 1. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení
35.00