POLOLETNÍ SEBEHODNOCENÍ- na 1. i 2. pololetí

Ročník:
Počet stran:
18
Velikost: 6.05 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
10. 1. 2024
Sdílet:

Materiál (brožura) má výukový charakter::

  • Sebehodnocení vede žáky pomocí volného psaní k vyjadřování svých myšlenek, jejich formulování a písemnému zpracování- téma sebehodnocení, moje úspěchy, neúspěchy, překážky, pokroky,…
  • Ideální aktivita do hodin kolem pololetí či závěru školního roku.
  • Vede děti k samostatnému vyjadřování, zhodnocení, sdílení, naslouchání, komunikaci v kolektivu, budování své pozice v kolektivu třídy, tolerování názoru druhých a v neposlední řadě poznávání nejen sebe samého ale i ostatních v kolektivu.
  • Při prezentaci své práce vede žáky k prohlubování komunikačních dovedností a verbálních schopností. Plynulému vyjadřování a reagování slovně na případné dotazy. Vede ke komunikaci mezi žáky v kolektivu.
  • Vhodné pro třídnické hodiny, k tvorbě vlastního žákovského portfolia.

Obsah: 

  • 8 sebehodnotících listů-různé varianty (4 pro první pololetí, 4 pro druhé pololetí)
  • Listy pro vzkazy- pro i od učitele, učitelky, pro kamaráda, kamarádku
  • List pro podpisy a vzkazy od spolužáků
  • Celkem 17 A4 listů + návod k práci

Další produkty od autora Michaela Silavecká

466592
Český jazyk
3.
Pracovní listy
Úniková hra provede děti postupně třemi úkoly, při kterých použijí získané znalosti z matemtiky (numerace do 100 bez
40.00 Kč
469663
Český jazyk - gramatika
4., 5.
Pracovní listy
Materiál (brožura) má výukový charakter: Úniková hra provede děti postupně třemi úkoly, při kterých použijí získané
40.00 Kč
459945
Matematika
2., 3., 4., 5.
Didaktické hry
Materiál (brožura) má výukový charakter. Přetahovaná využívá a rozvíjí kombinační schopnosti a strategické myšlení žáků
35.00 Kč
511310
Český jazyk - gramatika
2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Lapbook
Materiál (brožura) má výukový charakter: LAPBOOK- PASTELKA- má výukový charakter a slouží jako metodická pomůcka pro
40.00 Kč
POLOLETNÍ SEBEHODNOCENÍ- na 1. i 2. pololetí POLOLETNÍ SEBEHODNOCENÍ- na 1. i 2. pololetí
Materiál (brožura) má výukový charakter:: Sebehodnocení vede žáky pomocí volného psaní k vyjadřování svých myšlenek, jejich formulování a písemnému zpracování- téma sebehodnocení, moje úspěchy, neúspěchy, překážky, pokroky,… Ideální aktivita do hodin kolem pololetí či závěru školního roku. Vede děti k samostatnému vyjadřování, zhodnocení, sdílení, naslouchání, komunikaci v kolektivu, budování své pozice v kolektivu třídy, tolerování názoru druhých a v neposlední řadě poznávání nejen sebe samého ale i ostatních v kolektivu. Při prezentaci své práce vede žáky k prohlubování komunikačních dovedností a verbálních schopností. Plynulému vyjadřování a reagování slovně na případné dotazy. Vede ke komunikaci mezi žáky v kolektivu. Vhodné pro třídnické hodiny, k tvorbě vlastního žákovského portfolia. Obsah:  8 sebehodnotících listů-různé varianty (4 pro první pololetí, 4 pro druhé pololetí) Listy pro vzkazy- pro i od učitele, učitelky, pro kamaráda, kamarádku List pro podpisy a vzkazy od spolužáků Celkem 17 A4 listů + návod k práci
UUCZ-461018
Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>Ostatní>1.>2.>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Sebehodnocení
35.00