Materiál (brožura) má výukový charakter::
- Sebehodnocení vede žáky pomocí volného psaní k vyjadřování svých myšlenek, jejich formulování a písemnému zpracování- téma sebehodnocení, moje úspěchy, neúspěchy, překážky, pokroky,…
- Ideální aktivita do hodin kolem pololetí či závěru školního roku.
- Vede děti k samostatnému vyjadřování, zhodnocení, sdílení, naslouchání, komunikaci v kolektivu, budování své pozice v kolektivu třídy, tolerování názoru druhých a v neposlední řadě poznávání nejen sebe samého ale i ostatních v kolektivu.
- Při prezentaci své práce vede žáky k prohlubování komunikačních dovedností a verbálních schopností. Plynulému vyjadřování a reagování slovně na případné dotazy. Vede ke komunikaci mezi žáky v kolektivu.
- Vhodné pro třídnické hodiny, k tvorbě vlastního žákovského portfolia.
Obsah:
- 8 sebehodnotících listů-různé varianty (4 pro první pololetí, 4 pro druhé pololetí)
- Listy pro vzkazy- pro i od učitele, učitelky, pro kamaráda, kamarádku
- List pro podpisy a vzkazy od spolužáků
- Celkem 17 A4 listů + návod k práci