POLOLETNÍ SEBEHODNOCENÍ- na 1. i 2. pololetí

Ročník:
Počet stran:
18
Velikost: 6.3 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Michaela Silavecká
Nahráno:
Naposledy upraveno:
11. 1. 2025
Sdílet:

Materiál (brožura) má výukový charakter::

  • Sebehodnocení vede žáky pomocí volného psaní k vyjadřování svých myšlenek, jejich formulování a písemnému zpracování- téma sebehodnocení, moje úspěchy, neúspěchy, překážky, pokroky,…
  • Ideální aktivita do hodin kolem pololetí či závěru školního roku.
  • Vede děti k samostatnému vyjadřování, zhodnocení, sdílení, naslouchání, komunikaci v kolektivu, budování své pozice v kolektivu třídy, tolerování názoru druhých a v neposlední řadě poznávání nejen sebe samého ale i ostatních v kolektivu.
  • Při prezentaci své práce vede žáky k prohlubování komunikačních dovedností a verbálních schopností. Plynulému vyjadřování a reagování slovně na případné dotazy. Vede ke komunikaci mezi žáky v kolektivu.
  • Vhodné pro třídnické hodiny, k tvorbě vlastního žákovského portfolia.

Obsah: 

  • 8 sebehodnotících listů-různé varianty (4 pro první pololetí, 4 pro druhé pololetí)
  • Listy pro vzkazy- pro i od učitele, učitelky, pro kamaráda, kamarádku
  • List pro podpisy a vzkazy od spolužáků
  • Celkem 17 A4 listů + návod k práci

Další produkty od autora Michaela Silavecká

525021
Matematika - geometrie
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Skládačky
Materiál (brožura) má výukový charakter: RYBIČKY Z AKVARIA jsou efektní pomůckou pro samostatnou i skupinovou práci dětí
40.00 Kč
456173
Matematika
2., 3., 4., 5.
Pracovní listy
Materiál má výukový charakter. Přetahovaná využívá a rozvíjí kombinační schopnosti a strategické myšlení žáků. Při této
35.00 Kč
713084
Matematika
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Postřehovky
Materiál má výukový charakter: • Materiál (POSTŘEHOVKA) má výukový charakter- rozvíjí u dětí postřeh, pozornost, zrakové
29.00 Kč
564232
Český jazyk - čtení
Školní družina, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Materiál (brožura) má výukový charakter: • Pátračka provede děti postupně třinácti stanovišti, kde kousek po kousku
40.00 Kč
POLOLETNÍ SEBEHODNOCENÍ- na 1. i 2. pololetí POLOLETNÍ SEBEHODNOCENÍ- na 1. i 2. pololetí
Materiál (brožura) má výukový charakter:: Sebehodnocení vede žáky pomocí volného psaní k vyjadřování svých myšlenek, jejich formulování a písemnému zpracování- téma sebehodnocení, moje úspěchy, neúspěchy, překážky, pokroky,… Ideální aktivita do hodin kolem pololetí či závěru školního roku. Vede děti k samostatnému vyjadřování, zhodnocení, sdílení, naslouchání, komunikaci v kolektivu, budování své pozice v kolektivu třídy, tolerování názoru druhých a v neposlední řadě poznávání nejen sebe samého ale i ostatních v kolektivu. Při prezentaci své práce vede žáky k prohlubování komunikačních dovedností a verbálních schopností. Plynulému vyjadřování a reagování slovně na případné dotazy. Vede ke komunikaci mezi žáky v kolektivu. Vhodné pro třídnické hodiny, k tvorbě vlastního žákovského portfolia. Obsah:  8 sebehodnotících listů-různé varianty (4 pro první pololetí, 4 pro druhé pololetí) Listy pro vzkazy- pro i od učitele, učitelky, pro kamaráda, kamarádku List pro podpisy a vzkazy od spolužáků Celkem 17 A4 listů + návod k práci
UUCZ-461018
Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>Ostatní>1.>2.>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení
35.00