POLOLETNÍ SEBEHODNOCENÍ- na 1. i 2. pololetí

Ročník:
Počet stran:
18
Velikost: 6.05 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
10. 1. 2024
Sdílet:

Materiál (brožura) má výukový charakter::

  • Sebehodnocení vede žáky pomocí volného psaní k vyjadřování svých myšlenek, jejich formulování a písemnému zpracování- téma sebehodnocení, moje úspěchy, neúspěchy, překážky, pokroky,…
  • Ideální aktivita do hodin kolem pololetí či závěru školního roku.
  • Vede děti k samostatnému vyjadřování, zhodnocení, sdílení, naslouchání, komunikaci v kolektivu, budování své pozice v kolektivu třídy, tolerování názoru druhých a v neposlední řadě poznávání nejen sebe samého ale i ostatních v kolektivu.
  • Při prezentaci své práce vede žáky k prohlubování komunikačních dovedností a verbálních schopností. Plynulému vyjadřování a reagování slovně na případné dotazy. Vede ke komunikaci mezi žáky v kolektivu.
  • Vhodné pro třídnické hodiny, k tvorbě vlastního žákovského portfolia.

Obsah: 

  • 8 sebehodnotících listů-různé varianty (4 pro první pololetí, 4 pro druhé pololetí)
  • Listy pro vzkazy- pro i od učitele, učitelky, pro kamaráda, kamarádku
  • List pro podpisy a vzkazy od spolužáků
  • Celkem 17 A4 listů + návod k práci

Další produkty od autora Michaela Silavecká

454742
Český jazyk - sloh
2., 3., 4., 5.
Pracovní listy
Materiál (brožura) má výukový charakter: tvůrčí psaní podporuje rozvoj samostatnosti, komunikační sebejistoty, rozvoj
30.00 Kč
498252
Matematika
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Materiál (brožura) má výukový charakter: • Materiál je určen pro začínající i pokročilou výuku zaokrouhlování v oboru do
40.00 Kč
463446
Pracovní činnosti
1., 2., 3., 4., 5.
Skládačky
Materiál (brožura) k tvoření a vyrábění má výukový charakter: hodí se do hodin pracovních činností. Při stříhání
35.00 Kč
454993
Český jazyk - gramatika
3., 4.
Pracovní listy
Materiál (brožura) má výukový charakter: Pracovní listy slouží primárně tvůrčímu psaní, vymýšlení příběhů, krátkých
30.00 Kč
POLOLETNÍ SEBEHODNOCENÍ- na 1. i 2. pololetí POLOLETNÍ SEBEHODNOCENÍ- na 1. i 2. pololetí
Materiál (brožura) má výukový charakter:: Sebehodnocení vede žáky pomocí volného psaní k vyjadřování svých myšlenek, jejich formulování a písemnému zpracování- téma sebehodnocení, moje úspěchy, neúspěchy, překážky, pokroky,… Ideální aktivita do hodin kolem pololetí či závěru školního roku. Vede děti k samostatnému vyjadřování, zhodnocení, sdílení, naslouchání, komunikaci v kolektivu, budování své pozice v kolektivu třídy, tolerování názoru druhých a v neposlední řadě poznávání nejen sebe samého ale i ostatních v kolektivu. Při prezentaci své práce vede žáky k prohlubování komunikačních dovedností a verbálních schopností. Plynulému vyjadřování a reagování slovně na případné dotazy. Vede ke komunikaci mezi žáky v kolektivu. Vhodné pro třídnické hodiny, k tvorbě vlastního žákovského portfolia. Obsah:  8 sebehodnotících listů-různé varianty (4 pro první pololetí, 4 pro druhé pololetí) Listy pro vzkazy- pro i od učitele, učitelky, pro kamaráda, kamarádku List pro podpisy a vzkazy od spolužáků Celkem 17 A4 listů + návod k práci
UUCZ-461018
Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>Ostatní>1.>2.>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Sebehodnocení
35.00