POLOLETNÍ SEBEHODNOCENÍ- na 1. i 2. pololetí

Ročník:
Počet stran:
18
Velikost: 6.05 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
10. 1. 2024
Sdílet:

Materiál (brožura) má výukový charakter::

  • Sebehodnocení vede žáky pomocí volného psaní k vyjadřování svých myšlenek, jejich formulování a písemnému zpracování- téma sebehodnocení, moje úspěchy, neúspěchy, překážky, pokroky,…
  • Ideální aktivita do hodin kolem pololetí či závěru školního roku.
  • Vede děti k samostatnému vyjadřování, zhodnocení, sdílení, naslouchání, komunikaci v kolektivu, budování své pozice v kolektivu třídy, tolerování názoru druhých a v neposlední řadě poznávání nejen sebe samého ale i ostatních v kolektivu.
  • Při prezentaci své práce vede žáky k prohlubování komunikačních dovedností a verbálních schopností. Plynulému vyjadřování a reagování slovně na případné dotazy. Vede ke komunikaci mezi žáky v kolektivu.
  • Vhodné pro třídnické hodiny, k tvorbě vlastního žákovského portfolia.

Obsah: 

  • 8 sebehodnotících listů-různé varianty (4 pro první pololetí, 4 pro druhé pololetí)
  • Listy pro vzkazy- pro i od učitele, učitelky, pro kamaráda, kamarádku
  • List pro podpisy a vzkazy od spolužáků
  • Celkem 17 A4 listů + návod k práci

Další produkty od autora Michaela Silavecká

525021
Matematika - geometrie
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Skládačky
Materiál (brožura) má výukový charakter: RYBIČKY Z AKVARIA jsou efektní pomůckou pro samostatnou i skupinovou práci dětí
40.00 Kč
566373
Český jazyk
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál (brožur) má výukový charakter: Materiál je primárně připraven pro centra aktivit, ale lze ho využít i jako
59.00 Kč
703777
Český jazyk - čtení
2., 3.
Lapbook
Materiál (brožura) má výukový charakter: • Materiál (FLIPBOOK- SVATÝ MARTIN) slouží jako materiál k projektovému
30.00 Kč
535393
Nezařazené k předmětu
MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Skládačky
Materiál ( brožura) má výukový charakter: • Puntíkaté prostorové hlavolamy a úlohy- hlavolamy slouží primárně k tréninku
30.00 Kč
POLOLETNÍ SEBEHODNOCENÍ- na 1. i 2. pololetí POLOLETNÍ SEBEHODNOCENÍ- na 1. i 2. pololetí
Materiál (brožura) má výukový charakter:: Sebehodnocení vede žáky pomocí volného psaní k vyjadřování svých myšlenek, jejich formulování a písemnému zpracování- téma sebehodnocení, moje úspěchy, neúspěchy, překážky, pokroky,… Ideální aktivita do hodin kolem pololetí či závěru školního roku. Vede děti k samostatnému vyjadřování, zhodnocení, sdílení, naslouchání, komunikaci v kolektivu, budování své pozice v kolektivu třídy, tolerování názoru druhých a v neposlední řadě poznávání nejen sebe samého ale i ostatních v kolektivu. Při prezentaci své práce vede žáky k prohlubování komunikačních dovedností a verbálních schopností. Plynulému vyjadřování a reagování slovně na případné dotazy. Vede ke komunikaci mezi žáky v kolektivu. Vhodné pro třídnické hodiny, k tvorbě vlastního žákovského portfolia. Obsah:  8 sebehodnotících listů-různé varianty (4 pro první pololetí, 4 pro druhé pololetí) Listy pro vzkazy- pro i od učitele, učitelky, pro kamaráda, kamarádku List pro podpisy a vzkazy od spolužáků Celkem 17 A4 listů + návod k práci
UUCZ-461018
Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>Ostatní>1.>2.>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení
35.00