POLOLETNÍ SEBEHODNOCENÍ- na 1. i 2. pololetí

Ročník:
Počet stran:
18
Velikost: 6.05 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Michaela Silavecká
Nahráno:
Naposledy upraveno:
10. 1. 2024
Sdílet:

Materiál (brožura) má výukový charakter::

  • Sebehodnocení vede žáky pomocí volného psaní k vyjadřování svých myšlenek, jejich formulování a písemnému zpracování- téma sebehodnocení, moje úspěchy, neúspěchy, překážky, pokroky,…
  • Ideální aktivita do hodin kolem pololetí či závěru školního roku.
  • Vede děti k samostatnému vyjadřování, zhodnocení, sdílení, naslouchání, komunikaci v kolektivu, budování své pozice v kolektivu třídy, tolerování názoru druhých a v neposlední řadě poznávání nejen sebe samého ale i ostatních v kolektivu.
  • Při prezentaci své práce vede žáky k prohlubování komunikačních dovedností a verbálních schopností. Plynulému vyjadřování a reagování slovně na případné dotazy. Vede ke komunikaci mezi žáky v kolektivu.
  • Vhodné pro třídnické hodiny, k tvorbě vlastního žákovského portfolia.

Obsah: 

  • 8 sebehodnotících listů-různé varianty (4 pro první pololetí, 4 pro druhé pololetí)
  • Listy pro vzkazy- pro i od učitele, učitelky, pro kamaráda, kamarádku
  • List pro podpisy a vzkazy od spolužáků
  • Celkem 17 A4 listů + návod k práci

Další produkty od autora Michaela Silavecká

668695
Matematika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Postřehovky
Materiál (POSTŘEHOVKA) má výukový charakter- rozvíjí u dětí postřeh, pozornost, zrakové vnímání, rychlost reakcí
29.00 Kč
700452
Matematika
3.
Pracovní listy
Materiál (brožura) má výukový charakter: • Tento vzdělávací materiál „OBCHOD- FINANČNÍ GRAMOTNOST“ je určen pro děti
49.00 Kč
473474
Český jazyk - sloh
ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál (brožura) má výukový charakter: •Princip první aktivity je poskládat podle hodu kostkou svého zamilovaného
35.00 Kč
682022
Český jazyk - sloh
4., 5.
Pracovní listy
Materiál (brožura) má výukový charakter: • Úniková hra provede děti postupně pěti úkoly, při kterých použijí získané
40.00 Kč
POLOLETNÍ SEBEHODNOCENÍ- na 1. i 2. pololetí POLOLETNÍ SEBEHODNOCENÍ- na 1. i 2. pololetí
Materiál (brožura) má výukový charakter:: Sebehodnocení vede žáky pomocí volného psaní k vyjadřování svých myšlenek, jejich formulování a písemnému zpracování- téma sebehodnocení, moje úspěchy, neúspěchy, překážky, pokroky,… Ideální aktivita do hodin kolem pololetí či závěru školního roku. Vede děti k samostatnému vyjadřování, zhodnocení, sdílení, naslouchání, komunikaci v kolektivu, budování své pozice v kolektivu třídy, tolerování názoru druhých a v neposlední řadě poznávání nejen sebe samého ale i ostatních v kolektivu. Při prezentaci své práce vede žáky k prohlubování komunikačních dovedností a verbálních schopností. Plynulému vyjadřování a reagování slovně na případné dotazy. Vede ke komunikaci mezi žáky v kolektivu. Vhodné pro třídnické hodiny, k tvorbě vlastního žákovského portfolia. Obsah:  8 sebehodnotících listů-různé varianty (4 pro první pololetí, 4 pro druhé pololetí) Listy pro vzkazy- pro i od učitele, učitelky, pro kamaráda, kamarádku List pro podpisy a vzkazy od spolužáků Celkem 17 A4 listů + návod k práci
UUCZ-461018
Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>Ostatní>1.>2.>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení
35.00