EKONOMIKA | Management - úrovně řízení: Manažerská hádačka KARTIČKY

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
8
Velikost: 37.35 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
8. 11. 2025
Sdílet:

Zbavte své žáky trémy, posilte jejich sebedůvěru a rozmluvte je nejen v nové terminologii, ale celkově ve svých hodinách pomocí aktivit s kartičkami.

Materiál obsahuje 48 karet + 3 velké odpovědní karty (k oboustrannému tisku) pro aktivity k tématu MANAGEMENT - ÚROVNĚ ŘÍZENÍ.

Pokud chcete své žáky zbavit trémy, posílit jejich sebedůvěru a rozmluvit je nejen v nové terminologii, zařaďte nejrůznější aktivity s kartičkami do své výuky, či opakování. Mezi mými žáky mají aktivity s kartičkami obvykle velký úspěch.

3 HERNÍ VARIANTY

🎯1. KDO JSEM? (dvojice, menší skupiny)

Hráč sejme vrchní kartu z balíčku a nahlas přečte text napsaný v horní části kartičky + Kdo jsem? Ostatní ve skupině hádají, o jakou úroveň řízení se jedná. Správné odpovědi jsou uvedeny ve spodní části kartičky. Správná odpověď = 1 bod. Vyhrává ten, kdo má po skončení hry nejvíce bodů.

Ideální klidná aktivita pro samostatnou práci ve dvojici či v malých skupinách.

⚡ 2. RYCHLOSTNÍ HRA (menší skupiny) + ODPOVĚDNÍ KARTY

Učitel čte náhodné výroky z kartiček jeden po druhém a hráči musí co nejrychleji zvednout odpovědní kartu (str. 15-17) se správnou úrovní řízení. Správná reakce = 1 bod, chybná = 0. Tempo se postupně zrychluje. Vyhrává ten, kdo má po skončení hry nejvíce bodů.

Ideální aktivita pro rozproudění tempa ve třídě.

🎲 3. NAJDI SVŮJ TÝM (celá třída, pohybová) + ODPOVĚDNÍ KARTY

Každý hráč dostane jednu kartičku s výrokem. Jeho úkolem je pouze podle textu napsaného v horní části kartičky najít ve třídě ostatní, kteří patří do stejné úrovně řízení (TOP, střední, operativní management). Žáci si nesmí své kartičky vzájemně ukazovat a nesmí rovnou vyslovit o jakou úroveň řízení se jedná. Jakmile si skupiny myslí, že se našly, oznámí svou úroveň pouze pomocí ODPOVĚDNÍ KARTY, kterou drží zástupce skupiny zvednutou nad hlavou za celý tým. Kontrola – kratší varianta, pokud není čas – vyučující si nechá ukázat kartičky (na každé kartě dole je odpověď). Kontrola – delší varianta, pro skupinové opakování – vyučující čte postupně z originálu dokumentu text kurzívou z kartiček, kdo danou kartičku drží, zvedne ruku, případně se jde posadit, čímž se zkontroluje, že stojí/stál ve správné skupině.

Skvělá aktivita na pohyb, zlepšení komunikace a pro rychlé opakování.

Další produkty od autora Učitelka Lipšovka | EKONOMIKA HROU

1025324
Občanská výchova
Didaktické hry
Materiál obsahuje 45 ANO/NE otázek ke svižnému kvízu z látky Mzdy a zákonné odvody (s řešením) pro vyučující/ho a
49.00 Kč
1025342
Občanská výchova
Já mám, kdo má
Zbavte své žáky trémy, posilte jejich sebedůvěru a rozmluvte je nejen v nové terminologii, ale celkově ve svých hodinách
45.00 Kč
1024891
Občanská výchova
Pracovní listy
Jedná se o oboustranný pracovní list s doplňovačkou slov kris-kros a spojovačkami k tématu MZDY A ZÁKONNÉ ODVODY v
49.00 Kč
1024898
Občanská výchova
Demonstrační obrázky - kartičky
Více o materiálu Hledáte materiál, který žáky skutečně zapojí a vám ušetří čas s přípravou? Tento balíček spojovaček a
45.00 Kč
EKONOMIKA | Management - úrovně řízení: Manažerská hádačka KARTIČKY EKONOMIKA | Management - úrovně řízení: Manažerská hádačka KARTIČKY
Zbavte své žáky trémy, posilte jejich sebedůvěru a rozmluvte je nejen v nové terminologii, ale celkově ve svých hodinách pomocí aktivit s kartičkami.Materiál obsahuje 48 karet + 3 velké odpovědní karty (k oboustrannému tisku) pro aktivity k tématu MANAGEMENT - ÚROVNĚ ŘÍZENÍ.Pokud chcete své žáky zbavit trémy, posílit jejich sebedůvěru a rozmluvit je nejen v nové terminologii, zařaďte nejrůznější aktivity s kartičkami do své výuky, či opakování. Mezi mými žáky mají aktivity s kartičkami obvykle velký úspěch.3 HERNÍ VARIANTY🎯1. KDO JSEM? (dvojice, menší skupiny)Hráč sejme vrchní kartu z balíčku a nahlas přečte text napsaný v horní části kartičky + Kdo jsem? Ostatní ve skupině hádají, o jakou úroveň řízení se jedná. Správné odpovědi jsou uvedeny ve spodní části kartičky. Správná odpověď = 1 bod. Vyhrává ten, kdo má po skončení hry nejvíce bodů.Ideální klidná aktivita pro samostatnou práci ve dvojici či v malých skupinách.⚡ 2. RYCHLOSTNÍ HRA (menší skupiny) + ODPOVĚDNÍ KARTYUčitel čte náhodné výroky z kartiček jeden po druhém a hráči musí co nejrychleji zvednout odpovědní kartu (str. 15-17) se správnou úrovní řízení. Správná reakce = 1 bod, chybná = 0. Tempo se postupně zrychluje. Vyhrává ten, kdo má po skončení hry nejvíce bodů.Ideální aktivita pro rozproudění tempa ve třídě.🎲 3. NAJDI SVŮJ TÝM (celá třída, pohybová) + ODPOVĚDNÍ KARTYKaždý hráč dostane jednu kartičku s výrokem. Jeho úkolem je pouze podle textu napsaného v horní části kartičky najít ve třídě ostatní, kteří patří do stejné úrovně řízení (TOP, střední, operativní management). Žáci si nesmí své kartičky vzájemně ukazovat a nesmí rovnou vyslovit o jakou úroveň řízení se jedná. Jakmile si skupiny myslí, že se našly, oznámí svou úroveň pouze pomocí ODPOVĚDNÍ KARTY, kterou drží zástupce skupiny zvednutou nad hlavou za celý tým. Kontrola – kratší varianta, pokud není čas – vyučující si nechá ukázat kartičky (na každé kartě dole je odpověď). Kontrola – delší varianta, pro skupinové opakování – vyučující čte postupně z originálu dokumentu text kurzívou z kartiček, kdo danou kartičku drží, zvedne ruku, případně se jde posadit, čímž se zkontroluje, že stojí/stál ve správné skupině.Skvělá aktivita na pohyb, zlepšení komunikace a pro rychlé opakování.
UUCZ-1025355
Občanská výchova>Nezařazené k předmětu>Didaktické hry>SŠ
45.00