48 kartiček - sebepoznání

Používání těchto 48 terapeutických kartiček hlavně školním speciálním pedagogem nebo školním psychologem je vhodné v rámci individuálních intervencí, také v rámci preventivních skupinových činností se žáky. Kartičky podporují u žáků sebepoznávání, identifikují problémy se kterými se potýkají (ve škole, doma, vrstevnických skupinách), pomáhají jim rozvíjet strategii zaměřenou na zvládání stresu a jejich emocí.

Umožní Vám lépe porozumět dynamice sociálních vztahů ve třídě, podporují vytváření pozitivního školního prostředí. Zároveň podporují žáky ve stanovování si realistických cílů, plánování budoucnosti, jejich motivaci a výkon ve škole.

Věřím, že otázky pomohou žákům při identifikování svých silných stránek a přispějí k rozvoji jejich osobností.

Další produkty od autora Společně to zvládneme!

762881
Grafomotorika
3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Celoroční tematická hra
Doporučuji: II. stupeň ZŠ, SŠ Kdo: učitel, školní speciální pedagog, školní psycholog Tyto předlohy jsou výborným
65.00 Kč
651593
Nezařazené k předmětu
2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Aplikování těchto cvičení, úkolů, otázek, námětů na práci, zaměřených na rozvoj smyslového vnímání může pedagogický i
65.00 Kč
629936
Nezařazené k předmětu
3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Výzdoba třídy
Doporučuji: pomocí dírkovače udělat dírky, svázat tenkou stuhou a zavěsit na tabuli. Hodnoticí škála s emotikony pejsků
60.00 Kč
634331
Etická výchova
4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Celoroční tematická hra
Doporučuji: 3., 4. roč., II. stupeň ZŠ, SŠ Kdo: školní speciální pedagog, školní psycholog, učitelé, vychovatelé. Jsou
75.00 Kč
48 kartiček - sebepoznání 48 kartiček - sebepoznání
Používání těchto 48 terapeutických kartiček hlavně školním speciálním pedagogem nebo školním psychologem je vhodné v rámci individuálních intervencí, také v rámci preventivních skupinových činností se žáky. Kartičky podporují u žáků sebepoznávání, identifikují problémy se kterými se potýkají (ve škole, doma, vrstevnických skupinách), pomáhají jim rozvíjet strategii zaměřenou na zvládání stresu a jejich emocí.Umožní Vám lépe porozumět dynamice sociálních vztahů ve třídě, podporují vytváření pozitivního školního prostředí. Zároveň podporují žáky ve stanovování si realistických cílů, plánování budoucnosti, jejich motivaci a výkon ve škole.Věřím, že otázky pomohou žákům při identifikování svých silných stránek a přispějí k rozvoji jejich osobností.
UUCZ-622347
Etická výchova>Občanská výchova>Nezařazené k předmětu>Celoroční tematická hra>Didaktické hry>Ostatní>Školní družina>4.>5.>6.>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Speciální pedagogika>😀 Emoce>📝 Sebehodnocení
75.00