48 kartiček - sebepoznání

Velikost: 736.62 KB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 8. 2024
Sdílet:

Používání těchto 48 terapeutických kartiček hlavně školním speciálním pedagogem nebo školním psychologem je vhodné v rámci individuálních intervencí, také v rámci preventivních skupinových činností se žáky. Kartičky podporují u žáků sebepoznávání, identifikují problémy se kterými se potýkají (ve škole, doma, vrstevnických skupinách), pomáhají jim rozvíjet strategii zaměřenou na zvládání stresu a jejich emocí.

Umožní Vám lépe porozumět dynamice sociálních vztahů ve třídě, podporují vytváření pozitivního školního prostředí. Zároveň podporují žáky ve stanovování si realistických cílů, plánování budoucnosti, jejich motivaci a výkon ve škole.

Věřím, že otázky pomohou žákům při identifikování svých silných stránek a přispějí k rozvoji jejich osobností.

Další produkty od autora Společně to zvládneme!

628762
Nezařazené k předmětu
MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Celoroční tematická hra
Kartičky k dechovým cvičením jsou učeny pro mladší ale i starší žáky. Jedná se o terapeutickou pomůcku do vaší
75.00 Kč
817839
Nezařazené k předmětu
4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Celoroční tematická hra
Jelikož kartičky využívám často a žáky baví procvičovat si prostřednictvím nich vizuální (ale i auditivní) paměť
65.00 Kč
629936
Nezařazené k předmětu
3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Výzdoba třídy
Doporučuji: pomocí dírkovače udělat dírky, svázat tenkou stuhou a zavěsit na tabuli. Hodnoticí škála s emotikony pejsků
60.00 Kč
641870
Nezařazené k předmětu
5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Celoroční tematická hra
Doporučuji: II. stupeň ZŠ, SŠ Kdo: učitel, školní speciální pedagog, vychovatel, asistent učitele Při realizaci těchto
75.00 Kč
48 kartiček - sebepoznání 48 kartiček - sebepoznání
Používání těchto 48 terapeutických kartiček hlavně školním speciálním pedagogem nebo školním psychologem je vhodné v rámci individuálních intervencí, také v rámci preventivních skupinových činností se žáky. Kartičky podporují u žáků sebepoznávání, identifikují problémy se kterými se potýkají (ve škole, doma, vrstevnických skupinách), pomáhají jim rozvíjet strategii zaměřenou na zvládání stresu a jejich emocí.Umožní Vám lépe porozumět dynamice sociálních vztahů ve třídě, podporují vytváření pozitivního školního prostředí. Zároveň podporují žáky ve stanovování si realistických cílů, plánování budoucnosti, jejich motivaci a výkon ve škole.Věřím, že otázky pomohou žákům při identifikování svých silných stránek a přispějí k rozvoji jejich osobností.
UUCZ-622347
Etická výchova>Občanská výchova>Nezařazené k předmětu>Celoroční tematická hra>Didaktické hry>Ostatní>Školní družina>4.>5.>6.>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Speciální pedagogika>😀 Emoce>📝 Sebehodnocení
75.00