48 kartiček - sebepoznání

Používání těchto 48 terapeutických kartiček hlavně školním speciálním pedagogem nebo školním psychologem je vhodné v rámci individuálních intervencí, také v rámci preventivních skupinových činností se žáky. Kartičky podporují u žáků sebepoznávání, identifikují problémy se kterými se potýkají (ve škole, doma, vrstevnických skupinách), pomáhají jim rozvíjet strategii zaměřenou na zvládání stresu a jejich emocí.

Umožní Vám lépe porozumět dynamice sociálních vztahů ve třídě, podporují vytváření pozitivního školního prostředí. Zároveň podporují žáky ve stanovování si realistických cílů, plánování budoucnosti, jejich motivaci a výkon ve škole.

Věřím, že otázky pomohou žákům při identifikování svých silných stránek a přispějí k rozvoji jejich osobností.

Další produkty od autora Společně to zvládneme!

651767
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Výzdoba třídy
Označte si dveře své třídy a doplňte hygienickou zónu pěknými plakáty.
45.00 Kč
777548
Etická výchova
5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Celoroční tematická hra
Doporučuji: II. stupeň ZŠ, SŠ Kdo: učitel, školní speciální pedagog, školní psycholog, vychovatel Pedagogové a další
75.00 Kč
625059
Český jazyk
4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
94 kartiček, jejichž cílem je prohlubovat slovní zásobu žáků. Prioritně: 2. stupeň ZŠ, SŠ. Kartičky jsou navrženy pro
85.00 Kč
634331
Etická výchova
4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Celoroční tematická hra
Doporučuji: 3., 4. roč., II. stupeň ZŠ, SŠ Kdo: školní speciální pedagog, školní psycholog, učitelé, vychovatelé. Jsou
75.00 Kč
48 kartiček - sebepoznání 48 kartiček - sebepoznání
Používání těchto 48 terapeutických kartiček hlavně školním speciálním pedagogem nebo školním psychologem je vhodné v rámci individuálních intervencí, také v rámci preventivních skupinových činností se žáky. Kartičky podporují u žáků sebepoznávání, identifikují problémy se kterými se potýkají (ve škole, doma, vrstevnických skupinách), pomáhají jim rozvíjet strategii zaměřenou na zvládání stresu a jejich emocí.Umožní Vám lépe porozumět dynamice sociálních vztahů ve třídě, podporují vytváření pozitivního školního prostředí. Zároveň podporují žáky ve stanovování si realistických cílů, plánování budoucnosti, jejich motivaci a výkon ve škole.Věřím, že otázky pomohou žákům při identifikování svých silných stránek a přispějí k rozvoji jejich osobností.
UUCZ-622347
Etická výchova>Občanská výchova>Nezařazené k předmětu>Celoroční tematická hra>Didaktické hry>Ostatní>Školní družina>4.>5.>6.>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Speciální pedagogika>😀 Emoce>📝 Sebehodnocení
75.00