Čas digitální a analogový (celá+půl) - farma

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
14
Velikost: 11.54 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající ŽVAPA ÚČA
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 3. 2025
Sdílet:

V souboru najdete 96 kartiček s digitálním a analogovým časem vždy do dvojice. Časy jsou v celou a v půl. Děti si tak hravou formou procvičí hodiny s farmářskou tematikou.

  1. Dětem kartičky zamícháme dohromady. Ze začátku zvlášť časy v celou a zvlášť v půl. Až to budou zvládat, můžeme jim zamíchat všechny kartičky dohromady. Děti mají poté za úkol najít dvojici, která k sobě patří. Takže na jedné kartičce bude čas analogový (s farmářem/farmářkou) a na druhé kartičce čas digitální (se zvířetem/potravou pro zvířata).
  2. Dětí se poté můžeme ptát: V jaký čas jde kravička na pastvu? V jaký čas posbírá farmářka vajíčka? Kdy nakrmí farmář oslíka? Kdy se půjde rochnit prasátko do bláta? V kolik hodin musí farmář vyčistit stáj pro koně? V kolik hodin musí farmář přivést seno pro zvířátka? V jaký čas půjde ovečka spát? ...

Další produkty od autora ŽVAPA ÚČA

661284
Matematika
2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pexeso
Materiál slouží k hravé formě učení nebo procvičení násobilky 8, 9 a 10. Děti přiřazují kopeček zmrzliny ke svému
30.00 Kč
574631
Prvouka
1., 2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Kolíčkování
24 kartiček s hodinami v celou určují včelky a 24 kartiček v půl určují hmyzí kamarádi včelky. Děti se tak hravou formou
35.00 Kč
496558
Matematika
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Naučte děti hravou formou násobilku + dělení. Na 24 kartičkách jsou různé příklady s násobilkou i dělením. Také vhodné
29.00 Kč
479722
Matematika
1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Soubor obsahuje 21 kartiček s obrázky peněz, které musí děti spočítat a učí se tak / zdokonalují se ve finanční
27.00 Kč
Čas digitální a analogový (celá+půl) - farma Čas digitální a analogový (celá+půl) - farma
V souboru najdete 96 kartiček s digitálním a analogovým časem vždy do dvojice. Časy jsou v celou a v půl. Děti si tak hravou formou procvičí hodiny s farmářskou tematikou.Dětem kartičky zamícháme dohromady. Ze začátku zvlášť časy v celou a zvlášť v půl. Až to budou zvládat, můžeme jim zamíchat všechny kartičky dohromady. Děti mají poté za úkol najít dvojici, která k sobě patří. Takže na jedné kartičce bude čas analogový (s farmářem/farmářkou) a na druhé kartičce čas digitální (se zvířetem/potravou pro zvířata).Dětí se poté můžeme ptát: V jaký čas jde kravička na pastvu? V jaký čas posbírá farmářka vajíčka? Kdy nakrmí farmář oslíka? Kdy se půjde rochnit prasátko do bláta? V kolik hodin musí farmář vyčistit stáj pro koně? V kolik hodin musí farmář přivést seno pro zvířátka? V jaký čas půjde ovečka spát? ...
UUCZ-833790
Prvouka>Skládačky>1.>2.>3.>ZŠ – 1. STUPEŇ>🕐 Hodiny - čas>🐾 Živočichové>🐻 Savci
29.00