Karlovarský kraj - Já mám, kdo má?

Předmět:
Ročník:
5., 8., 9.
Počet stran:
6
Velikost: 1.11 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
6. 12. 2023
Sdílet:

Popis materiálu:

  • součástí je 30 karet na hru: Já mám, kdo má?
  • poslední strana obsahuje obrázek na zadní stranu karty

Princip hry:

  1. Karty se rozdají mezi žáky. Na některé žáky zbydou i dvě kartičky (záleží na počtu žáků ve třídě).
  2. Začíná žák s kartou: „Já začínám hru,“ poté přečte otázku ve spodní části karty.
  3. Na dotaz reaguje žák s kartou, které odpovídá na danou otázku.
  4. Hru končí žák s kartou, kde je napsáno: „A končím hru!“ 

Menší doporučení: Poté co žák správně zařadí svojí kartu, tak ji obrátí na druhou stranu. Máte pak lepší přehled o tom, které karty již byly použity.

Vytvoření karet:

  • jednotlivé karty vystříhejte 
  • pro použití ve třídách doporučuji materiál zalaminovat, aby vydržel déle, případně vytisknout na tvrdý papír

Další produkty od autora Pančtelka

441438
Vlastivěda
5., 8., 9.
Já mám, kdo má
Popis materiálu: součástí je 30 karet na hru: Já mám, kdo má? poslední strana obsahuje obrázek na zadní stranu karty
35.00 Kč
343065
Fyzika
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Popis materiálu: součástí je 60 karet na dvě různé hry: Já mám, kdo má? (2 x 30 karet) jsou rozlišeny barvou (oranžová +
49.00 Kč
392164
Dějepis
5., 8.
Pracovní listy
Pracovní list na téma Marie Terezie. Psán v ich formě, která více žáky vtáhne do života této slavné panovnice. Soubor
35.00 Kč
439902
Vlastivěda
5., 8., 9.
Já mám, kdo má
Popis materiálu: součástí je 30 karet na hru: Já mám, kdo má? poslední strana obsahuje obrázek na zadní stranu karty
35.00 Kč
Karlovarský kraj - Já mám, kdo má? Karlovarský kraj - Já mám, kdo má?
Popis materiálu: součástí je 30 karet na hru: Já mám, kdo má? poslední strana obsahuje obrázek na zadní stranu karty Princip hry: Karty se rozdají mezi žáky. Na některé žáky zbydou i dvě kartičky (záleží na počtu žáků ve třídě). Začíná žák s kartou: „Já začínám hru,“ poté přečte otázku ve spodní části karty. Na dotaz reaguje žák s kartou, které odpovídá na danou otázku. Hru končí žák s kartou, kde je napsáno: „A končím hru!“  Menší doporučení: Poté co žák správně zařadí svojí kartu, tak ji obrátí na druhou stranu. Máte pak lepší přehled o tom, které karty již byly použity. Vytvoření karet: jednotlivé karty vystříhejte  pro použití ve třídách doporučuji materiál zalaminovat, aby vydržel déle, případně vytisknout na tvrdý papír
UUCZ-439901
Vlastivěda>Zeměpis>Já mám, kdo má>5.>8.>9.
35.00