Moravskoslezský kraj - Já mám, kdo má?

Předmět:
Ročník:
5., 8., 9.
Počet stran:
6
Velikost: 1.16 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
7. 1. 2024
Sdílet:

Popis materiálu:

  • součástí je 30 karet na hru: Já mám, kdo má?
  • poslední strana obsahuje obrázek na zadní stranu karty

Princip hry:

  1. Karty se rozdají mezi žáky. Na některé žáky zbydou i dvě kartičky (záleží na počtu žáků ve třídě).
  2. Začíná žák s kartou: „Já začínám hru,“ poté přečte otázku ve spodní části karty.
  3. Na dotaz reaguje žák s kartou, které odpovídá na danou otázku.
  4. Hru končí žák s kartou, kde je napsáno: „A končím hru!“ 

Menší doporučení: Poté co žák správně zařadí svojí kartu, tak ji obrátí na druhou stranu. Máte pak lepší přehled o tom, které karty již byly použity.

Vytvoření karet:

  • jednotlivé karty vystříhejte 
  • pro použití ve třídách doporučuji materiál zalaminovat, aby vydržel déle, případně vytisknout na tvrdý papír

Další produkty od autora Pančtelka

343065
Fyzika
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Popis materiálu: součástí je 60 karet na dvě různé hry: Já mám, kdo má? (2 x 30 karet) jsou rozlišeny barvou (oranžová +
49.00 Kč
440809
Vlastivěda
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Popis materiálu: součástí je 30 karet na dvě různé hry: Já mám, kdo má? (2 x 30 karet) jsou rozlišeny barevnou kompozicí
35.00 Kč
392164
Dějepis
5., 8.
Pracovní listy
Pracovní list na téma Marie Terezie. Psán v ich formě, která více žáky vtáhne do života této slavné panovnice. Soubor
35.00 Kč
351850
Zeměpis
6., 7.
Já mám, kdo má
Popis materiálu: součástí je 90 karet na tři různé hry: Já mám, kdo má? (3 x 30 karet) jsou rozlišeny barevnou kompozicí
65.00 Kč
Moravskoslezský kraj - Já mám, kdo má? Moravskoslezský kraj - Já mám, kdo má?
Popis materiálu: součástí je 30 karet na hru: Já mám, kdo má? poslední strana obsahuje obrázek na zadní stranu karty Princip hry: Karty se rozdají mezi žáky. Na některé žáky zbydou i dvě kartičky (záleží na počtu žáků ve třídě). Začíná žák s kartou: „Já začínám hru,“ poté přečte otázku ve spodní části karty. Na dotaz reaguje žák s kartou, které odpovídá na danou otázku. Hru končí žák s kartou, kde je napsáno: „A končím hru!“  Menší doporučení: Poté co žák správně zařadí svojí kartu, tak ji obrátí na druhou stranu. Máte pak lepší přehled o tom, které karty již byly použity. Vytvoření karet: jednotlivé karty vystříhejte  pro použití ve třídách doporučuji materiál zalaminovat, aby vydržel déle, případně vytisknout na tvrdý papír
UUCZ-455957
Vlastivěda>Zeměpis>Já mám, kdo má>5.>8.>9.
35.00