ZEMĚPISNÁ STEZKA - STŘEDNÍ EVROPA

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
12
Velikost: 3.21 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Lukáš Kulhánek
Nahráno:
Naposledy upraveno:
13. 7. 2024
Sdílet:

Milí kolegové, velice Vám v první řadě děkuji za zakoupení tohoto materiálu. V případě, že by se do souboru vloudil nechtěný šotek v podobě překlepu či chyby, napište mi, prosím, a hned nesrovnalosti opravím. Děkuji.

 

Soubor obsahuje:

-> celkem 36 kartiček s otázkami na téma “střední Evropa”

-> odpovědní arch

-> řešení 

 

O co se jedná?

Jedná se o sadu loveckých kartiček zaměřených na střední Evropu, na kterých se nachází otázky týkající se tohoto regionu.

Úkolem žáků je správně odpovědět a podle toho zapsat dané písmenko do odpovědního archu. Každá kartička je očíslovaná a žáci tak zapisují písmena, která se nachází u správných odpovědí, do svých luštících archů.

Například: kartička č. 1 - na kartičce je zadání ‚‚Vyber, které 2 státy jsou přímořské”. Správná odpověď je Německo a Polsko. U této odpovědi je písmeno J -> do odpovědního archu tedy k číslu 1, zapisuji písmeno J. Takto provedu u všech příkladů a vznikne mi závěrečná otázka, na kterou musí následně žáci odpovědět. :-) Následně žáci musí odpovědět na závěrečnou otázku, ke které mohou využít učebnici, nebo internet. Poté odevzdávají řešící kartičku ke kontrole.

Časová náročnost: záleží na Vás, zpravidla 10 - 12 minut

 

Kartičky doporučuji tisknout černobíle, jednostranně, stejně tak jako odpovědní archy. Dále pak zalaminovat pouze kartičky - odpovědní archy budou jednorázové na jednu aktivitu. Výhodou této aktivity je, že je nenáročná na přípravu a na prostor, můžete si ji tedy se svými žáky zahrát jako ve třídě, tak i venku v případě příznivého počasí :-). Navíc dostanete žáky ven z lavic, takže trocha zdravého pohybu neuškodí. Je jen na Vás, v jakém tempu aktivitu pojmete - mně se osvědčilo udělat z toho soutěž, dětí pak bylo všude plno, zvláště pak venku :-). 

Další produkty od autora Lukáš Kulhánek

329388
Český jazyk
8.
Kolíčkování
Dobrý den, vážení kolegové. V první řadě Vám chci velice poděkovat za zakoupení tohoto materiálu. Jelikož autorská
29.00 Kč
539504
Dopravní výchova
2., 3., 4.
Bingo
Sada aktivit pro výuku dopravních značek do hodin dopravní výchovy na prvním stupni základní školy. Soubor obsahuje tyto
59.00 Kč
320963
Nezařazené k předmětu
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Tento materiál je vytvořen primárně pro první stupeň základních škol. Aby se žákům lépe učilo, je třeba čas od času
35.00 Kč
775557
Český jazyk - gramatika
8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Soubor obsahuje: -> celkem 30 kartiček s otázkami na téma “poměry mezi větami hlavními” -> odpovědní arch -> řešení
35.00 Kč
ZEMĚPISNÁ STEZKA - STŘEDNÍ EVROPA ZEMĚPISNÁ STEZKA - STŘEDNÍ EVROPA
Milí kolegové, velice Vám v první řadě děkuji za zakoupení tohoto materiálu. V případě, že by se do souboru vloudil nechtěný šotek v podobě překlepu či chyby, napište mi, prosím, a hned nesrovnalosti opravím. Děkuji. Soubor obsahuje:-> celkem 36 kartiček s otázkami na téma “střední Evropa”-> odpovědní arch-> řešení  O co se jedná?Jedná se o sadu loveckých kartiček zaměřených na střední Evropu, na kterých se nachází otázky týkající se tohoto regionu.Úkolem žáků je správně odpovědět a podle toho zapsat dané písmenko do odpovědního archu. Každá kartička je očíslovaná a žáci tak zapisují písmena, která se nachází u správných odpovědí, do svých luštících archů.Například: kartička č. 1 - na kartičce je zadání ‚‚Vyber, které 2 státy jsou přímořské”. Správná odpověď je Německo a Polsko. U této odpovědi je písmeno J -> do odpovědního archu tedy k číslu 1, zapisuji písmeno J. Takto provedu u všech příkladů a vznikne mi závěrečná otázka, na kterou musí následně žáci odpovědět. :-) Následně žáci musí odpovědět na závěrečnou otázku, ke které mohou využít učebnici, nebo internet. Poté odevzdávají řešící kartičku ke kontrole.Časová náročnost: záleží na Vás, zpravidla 10 - 12 minut Kartičky doporučuji tisknout černobíle, jednostranně, stejně tak jako odpovědní archy. Dále pak zalaminovat pouze kartičky - odpovědní archy budou jednorázové na jednu aktivitu. Výhodou této aktivity je, že je nenáročná na přípravu a na prostor, můžete si ji tedy se svými žáky zahrát jako ve třídě, tak i venku v případě příznivého počasí :-). Navíc dostanete žáky ven z lavic, takže trocha zdravého pohybu neuškodí. Je jen na Vás, v jakém tempu aktivitu pojmete - mně se osvědčilo udělat z toho soutěž, dětí pak bylo všude plno, zvláště pak venku :-). 
UUCZ-603823
Zeměpis>Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka>7.>8.>9.>ZŠ – 2. STUPEŇ
35.00