ZEMĚPISNÁ STEZKA - STŘEDNÍ EVROPA

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
12
Velikost: 3.21 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
13. 7. 2024
Sdílet:

Milí kolegové, velice Vám v první řadě děkuji za zakoupení tohoto materiálu. V případě, že by se do souboru vloudil nechtěný šotek v podobě překlepu či chyby, napište mi, prosím, a hned nesrovnalosti opravím. Děkuji.

 

Soubor obsahuje:

-> celkem 36 kartiček s otázkami na téma “střední Evropa”

-> odpovědní arch

-> řešení 

 

O co se jedná?

Jedná se o sadu loveckých kartiček zaměřených na střední Evropu, na kterých se nachází otázky týkající se tohoto regionu.

Úkolem žáků je správně odpovědět a podle toho zapsat dané písmenko do odpovědního archu. Každá kartička je očíslovaná a žáci tak zapisují písmena, která se nachází u správných odpovědí, do svých luštících archů.

Například: kartička č. 1 - na kartičce je zadání ‚‚Vyber, které 2 státy jsou přímořské”. Správná odpověď je Německo a Polsko. U této odpovědi je písmeno J -> do odpovědního archu tedy k číslu 1, zapisuji písmeno J. Takto provedu u všech příkladů a vznikne mi závěrečná otázka, na kterou musí následně žáci odpovědět. :-) Následně žáci musí odpovědět na závěrečnou otázku, ke které mohou využít učebnici, nebo internet. Poté odevzdávají řešící kartičku ke kontrole.

Časová náročnost: záleží na Vás, zpravidla 10 - 12 minut

 

Kartičky doporučuji tisknout černobíle, jednostranně, stejně tak jako odpovědní archy. Dále pak zalaminovat pouze kartičky - odpovědní archy budou jednorázové na jednu aktivitu. Výhodou této aktivity je, že je nenáročná na přípravu a na prostor, můžete si ji tedy se svými žáky zahrát jako ve třídě, tak i venku v případě příznivého počasí :-). Navíc dostanete žáky ven z lavic, takže trocha zdravého pohybu neuškodí. Je jen na Vás, v jakém tempu aktivitu pojmete - mně se osvědčilo udělat z toho soutěž, dětí pak bylo všude plno, zvláště pak venku :-). 

Další produkty od autora Lukáš Kulhánek

319206
Český jazyk
1., 2., 3., 4.
Ostatní
Dobrý den, kolegové. Velice Vám děkuji za zakoupení toho materiálu. V případě, že se najde šotek v podobě chyby, prosím
29.00 Kč
320963
Nezařazené k předmětu
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Tento materiál je vytvořen primárně pro první stupeň základních škol. Aby se žákům lépe učilo, je třeba čas od času
35.00 Kč
331493
Matematika
1., 2.
Ostatní
Dobrý den, kolegové. Velice Vám v první řadě chci poděkovat za zakoupení tohoto materiálu. V případě, že by se do
25.00 Kč
330887
Anglický jazyk
3., 4., 5.
Ostatní
Dobrý den, kolegové. Velice Vám v první řadě chci poděkovat za zakoupení tohoto materiálu. V případě, že by se do
25.00 Kč
ZEMĚPISNÁ STEZKA - STŘEDNÍ EVROPA ZEMĚPISNÁ STEZKA - STŘEDNÍ EVROPA
Milí kolegové, velice Vám v první řadě děkuji za zakoupení tohoto materiálu. V případě, že by se do souboru vloudil nechtěný šotek v podobě překlepu či chyby, napište mi, prosím, a hned nesrovnalosti opravím. Děkuji. Soubor obsahuje:-> celkem 36 kartiček s otázkami na téma “střední Evropa”-> odpovědní arch-> řešení  O co se jedná?Jedná se o sadu loveckých kartiček zaměřených na střední Evropu, na kterých se nachází otázky týkající se tohoto regionu.Úkolem žáků je správně odpovědět a podle toho zapsat dané písmenko do odpovědního archu. Každá kartička je očíslovaná a žáci tak zapisují písmena, která se nachází u správných odpovědí, do svých luštících archů.Například: kartička č. 1 - na kartičce je zadání ‚‚Vyber, které 2 státy jsou přímořské”. Správná odpověď je Německo a Polsko. U této odpovědi je písmeno J -> do odpovědního archu tedy k číslu 1, zapisuji písmeno J. Takto provedu u všech příkladů a vznikne mi závěrečná otázka, na kterou musí následně žáci odpovědět. :-) Následně žáci musí odpovědět na závěrečnou otázku, ke které mohou využít učebnici, nebo internet. Poté odevzdávají řešící kartičku ke kontrole.Časová náročnost: záleží na Vás, zpravidla 10 - 12 minut Kartičky doporučuji tisknout černobíle, jednostranně, stejně tak jako odpovědní archy. Dále pak zalaminovat pouze kartičky - odpovědní archy budou jednorázové na jednu aktivitu. Výhodou této aktivity je, že je nenáročná na přípravu a na prostor, můžete si ji tedy se svými žáky zahrát jako ve třídě, tak i venku v případě příznivého počasí :-). Navíc dostanete žáky ven z lavic, takže trocha zdravého pohybu neuškodí. Je jen na Vás, v jakém tempu aktivitu pojmete - mně se osvědčilo udělat z toho soutěž, dětí pak bylo všude plno, zvláště pak venku :-). 
UUCZ-603823
Zeměpis>Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka>7.>8.>9.>ZŠ – 2. STUPEŇ
35.00