ZEMĚPISNÁ STEZKA - STŘEDNÍ EVROPA

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
12
Velikost: 3.21 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
13. 7. 2024
Sdílet:

Milí kolegové, velice Vám v první řadě děkuji za zakoupení tohoto materiálu. V případě, že by se do souboru vloudil nechtěný šotek v podobě překlepu či chyby, napište mi, prosím, a hned nesrovnalosti opravím. Děkuji.

 

Soubor obsahuje:

-> celkem 36 kartiček s otázkami na téma “střední Evropa”

-> odpovědní arch

-> řešení 

 

O co se jedná?

Jedná se o sadu loveckých kartiček zaměřených na střední Evropu, na kterých se nachází otázky týkající se tohoto regionu.

Úkolem žáků je správně odpovědět a podle toho zapsat dané písmenko do odpovědního archu. Každá kartička je očíslovaná a žáci tak zapisují písmena, která se nachází u správných odpovědí, do svých luštících archů.

Například: kartička č. 1 - na kartičce je zadání ‚‚Vyber, které 2 státy jsou přímořské”. Správná odpověď je Německo a Polsko. U této odpovědi je písmeno J -> do odpovědního archu tedy k číslu 1, zapisuji písmeno J. Takto provedu u všech příkladů a vznikne mi závěrečná otázka, na kterou musí následně žáci odpovědět. :-) Následně žáci musí odpovědět na závěrečnou otázku, ke které mohou využít učebnici, nebo internet. Poté odevzdávají řešící kartičku ke kontrole.

Časová náročnost: záleží na Vás, zpravidla 10 - 12 minut

 

Kartičky doporučuji tisknout černobíle, jednostranně, stejně tak jako odpovědní archy. Dále pak zalaminovat pouze kartičky - odpovědní archy budou jednorázové na jednu aktivitu. Výhodou této aktivity je, že je nenáročná na přípravu a na prostor, můžete si ji tedy se svými žáky zahrát jako ve třídě, tak i venku v případě příznivého počasí :-). Navíc dostanete žáky ven z lavic, takže trocha zdravého pohybu neuškodí. Je jen na Vás, v jakém tempu aktivitu pojmete - mně se osvědčilo udělat z toho soutěž, dětí pak bylo všude plno, zvláště pak venku :-). 

Další produkty od autora Lukáš Kulhánek

604173
Zeměpis
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Milí kolegové, velice Vám v první řadě děkuji za zakoupení tohoto materiálu. V případě, že by se do souboru vloudil
35.00 Kč
309315
Český jazyk
2., 3., 4., 5.
Ostatní
Popis: Známá hra Aktivity v tomto případě v českém jazyce, zaměřená na téma: SLOVESA. Obsah: Soubor obsahuje celkem 60
29.00 Kč
339204
Matematika
2.
Ostatní
Jedná se o 3 sady loveckých kartiček zaměřených na sčítání a odčítání čísel do 100, na kterých se nachází právě
29.00 Kč
310595
Německý jazyk
7., 8.
Já mám, kdo má
Obsah: Soubor obsahuje aktivity k procvičení slovní zásoby na téma oblečení – KLEIDUNG_OBLEČENÍ. Aktivitäten, Lehrkarten
29.00 Kč
ZEMĚPISNÁ STEZKA - STŘEDNÍ EVROPA ZEMĚPISNÁ STEZKA - STŘEDNÍ EVROPA
Milí kolegové, velice Vám v první řadě děkuji za zakoupení tohoto materiálu. V případě, že by se do souboru vloudil nechtěný šotek v podobě překlepu či chyby, napište mi, prosím, a hned nesrovnalosti opravím. Děkuji. Soubor obsahuje:-> celkem 36 kartiček s otázkami na téma “střední Evropa”-> odpovědní arch-> řešení  O co se jedná?Jedná se o sadu loveckých kartiček zaměřených na střední Evropu, na kterých se nachází otázky týkající se tohoto regionu.Úkolem žáků je správně odpovědět a podle toho zapsat dané písmenko do odpovědního archu. Každá kartička je očíslovaná a žáci tak zapisují písmena, která se nachází u správných odpovědí, do svých luštících archů.Například: kartička č. 1 - na kartičce je zadání ‚‚Vyber, které 2 státy jsou přímořské”. Správná odpověď je Německo a Polsko. U této odpovědi je písmeno J -> do odpovědního archu tedy k číslu 1, zapisuji písmeno J. Takto provedu u všech příkladů a vznikne mi závěrečná otázka, na kterou musí následně žáci odpovědět. :-) Následně žáci musí odpovědět na závěrečnou otázku, ke které mohou využít učebnici, nebo internet. Poté odevzdávají řešící kartičku ke kontrole.Časová náročnost: záleží na Vás, zpravidla 10 - 12 minut Kartičky doporučuji tisknout černobíle, jednostranně, stejně tak jako odpovědní archy. Dále pak zalaminovat pouze kartičky - odpovědní archy budou jednorázové na jednu aktivitu. Výhodou této aktivity je, že je nenáročná na přípravu a na prostor, můžete si ji tedy se svými žáky zahrát jako ve třídě, tak i venku v případě příznivého počasí :-). Navíc dostanete žáky ven z lavic, takže trocha zdravého pohybu neuškodí. Je jen na Vás, v jakém tempu aktivitu pojmete - mně se osvědčilo udělat z toho soutěž, dětí pak bylo všude plno, zvláště pak venku :-). 
UUCZ-603823
Zeměpis>Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka>7.>8.>9.>ZŠ – 2. STUPEŇ
35.00