ZEMĚPISNÁ STEZKA - VÝCHODNÍ EVROPA

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
12
Velikost: 3.15 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Lukáš Kulhánek
Nahráno:
Naposledy upraveno:
13. 7. 2024
Sdílet:

Milí kolegové, velice Vám v první řadě děkuji za zakoupení tohoto materiálu. V případě, že by se do souboru vloudil nechtěný šotek v podobě překlepu či chyby, napište mi, prosím, a hned nesrovnalosti opravím. Děkuji.

 

Soubor obsahuje:

-> celkem 34 kartiček s otázkami na téma “VÝCHODNÍ Evropa”

-> odpovědní arch

-> řešení 

 

O co se jedná?

Jedná se o sadu loveckých kartiček zaměřených na VÝCHODNÍ Evropu, na kterých se nachází otázky týkající se tohoto regionu.

Úkolem žáků je správně odpovědět a podle toho zapsat dané písmenko do odpovědního archu. Každá kartička je očíslovaná a žáci tak zapisují písmena, která se nachází u správných odpovědí, do svých luštících archů.

Například: kartička č. 1 - na kartičce je zadání ‚‚Jak se jmenuje nejdelší řeka Evropy?”. Správná odpověď je Volha. U této odpovědi je písmeno K -> do odpovědního archu tedy k číslu 1, zapisuji písmeno K. Takto provedu u všech příkladů a vznikne mi závěrečná otázka, na kterou musí následně žáci odpovědět. :-) Následně žáci musí odpovědět na závěrečnou otázku, ke které mohou využít učebnici, nebo internet. Poté odevzdávají řešící kartičku ke kontrole.

Časová náročnost: záleží na Vás, zpravidla 10 - 12 minut

 

Kartičky doporučuji tisknout černobíle, jednostranně, stejně tak jako odpovědní archy. Dále pak zalaminovat pouze kartičky - odpovědní archy budou jednorázové na jednu aktivitu. Výhodou této aktivity je, že je nenáročná na přípravu a na prostor, můžete si ji tedy se svými žáky zahrát jako ve třídě, tak i venku v případě příznivého počasí :-). Navíc dostanete žáky ven z lavic, takže trocha zdravého pohybu neuškodí. Je jen na Vás, v jakém tempu aktivitu pojmete - mně se osvědčilo udělat z toho soutěž, dětí pak bylo všude plno, zvláště pak venku :-).  

 

 

 

Lze vytisknout jako brožuru.

Další produkty od autora Lukáš Kulhánek

306083
Český jazyk
8.
Skládačky
Jedná se o hexagony na druhy vedlejších vět do českého jazyka, které lze využít jako hru na procvičení vedlejších vět
29.00 Kč
317168
Německý jazyk
8., 9.
Ostatní
Dobrý den, kolegové. Velice Vám děkuji za zakoupení toho materiálu. V případě, že se najde šotek v podobě chyby, prosím
28.99 Kč
315298
Anglický jazyk
3., 4., 5.
Ostatní
Dobrý den, kolegové. Tento materiál je vytvořen na procvičení slovní zásoby k tématu: SUMMER - léto. Jelikož už k nám
29.00 Kč
310594
Německý jazyk
7.
Já mám, kdo má
Obsah: Soubor obsahuje celkem 27 výukových karet + 27 karet na hru „já mám, kdo má?“ včetně kontroly ze zadní strany +
29.00 Kč
ZEMĚPISNÁ STEZKA - VÝCHODNÍ EVROPA ZEMĚPISNÁ STEZKA - VÝCHODNÍ EVROPA
Milí kolegové, velice Vám v první řadě děkuji za zakoupení tohoto materiálu. V případě, že by se do souboru vloudil nechtěný šotek v podobě překlepu či chyby, napište mi, prosím, a hned nesrovnalosti opravím. Děkuji. Soubor obsahuje:-> celkem 34 kartiček s otázkami na téma “VÝCHODNÍ Evropa”-> odpovědní arch-> řešení  O co se jedná?Jedná se o sadu loveckých kartiček zaměřených na VÝCHODNÍ Evropu, na kterých se nachází otázky týkající se tohoto regionu.Úkolem žáků je správně odpovědět a podle toho zapsat dané písmenko do odpovědního archu. Každá kartička je očíslovaná a žáci tak zapisují písmena, která se nachází u správných odpovědí, do svých luštících archů.Například: kartička č. 1 - na kartičce je zadání ‚‚Jak se jmenuje nejdelší řeka Evropy?”. Správná odpověď je Volha. U této odpovědi je písmeno K -> do odpovědního archu tedy k číslu 1, zapisuji písmeno K. Takto provedu u všech příkladů a vznikne mi závěrečná otázka, na kterou musí následně žáci odpovědět. :-) Následně žáci musí odpovědět na závěrečnou otázku, ke které mohou využít učebnici, nebo internet. Poté odevzdávají řešící kartičku ke kontrole.Časová náročnost: záleží na Vás, zpravidla 10 - 12 minut Kartičky doporučuji tisknout černobíle, jednostranně, stejně tak jako odpovědní archy. Dále pak zalaminovat pouze kartičky - odpovědní archy budou jednorázové na jednu aktivitu. Výhodou této aktivity je, že je nenáročná na přípravu a na prostor, můžete si ji tedy se svými žáky zahrát jako ve třídě, tak i venku v případě příznivého počasí :-). Navíc dostanete žáky ven z lavic, takže trocha zdravého pohybu neuškodí. Je jen na Vás, v jakém tempu aktivitu pojmete - mně se osvědčilo udělat z toho soutěž, dětí pak bylo všude plno, zvláště pak venku :-).     Lze vytisknout jako brožuru.
UUCZ-604097
Zeměpis>Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka>7.>8.>9.>ZŠ – 2. STUPEŇ
35.00