ZEMĚPISNÁ STEZKA - VÝCHODNÍ EVROPA

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
12
Velikost: 3.15 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
13. 7. 2024
Sdílet:

Milí kolegové, velice Vám v první řadě děkuji za zakoupení tohoto materiálu. V případě, že by se do souboru vloudil nechtěný šotek v podobě překlepu či chyby, napište mi, prosím, a hned nesrovnalosti opravím. Děkuji.

 

Soubor obsahuje:

-> celkem 34 kartiček s otázkami na téma “VÝCHODNÍ Evropa”

-> odpovědní arch

-> řešení 

 

O co se jedná?

Jedná se o sadu loveckých kartiček zaměřených na VÝCHODNÍ Evropu, na kterých se nachází otázky týkající se tohoto regionu.

Úkolem žáků je správně odpovědět a podle toho zapsat dané písmenko do odpovědního archu. Každá kartička je očíslovaná a žáci tak zapisují písmena, která se nachází u správných odpovědí, do svých luštících archů.

Například: kartička č. 1 - na kartičce je zadání ‚‚Jak se jmenuje nejdelší řeka Evropy?”. Správná odpověď je Volha. U této odpovědi je písmeno K -> do odpovědního archu tedy k číslu 1, zapisuji písmeno K. Takto provedu u všech příkladů a vznikne mi závěrečná otázka, na kterou musí následně žáci odpovědět. :-) Následně žáci musí odpovědět na závěrečnou otázku, ke které mohou využít učebnici, nebo internet. Poté odevzdávají řešící kartičku ke kontrole.

Časová náročnost: záleží na Vás, zpravidla 10 - 12 minut

 

Kartičky doporučuji tisknout černobíle, jednostranně, stejně tak jako odpovědní archy. Dále pak zalaminovat pouze kartičky - odpovědní archy budou jednorázové na jednu aktivitu. Výhodou této aktivity je, že je nenáročná na přípravu a na prostor, můžete si ji tedy se svými žáky zahrát jako ve třídě, tak i venku v případě příznivého počasí :-). Navíc dostanete žáky ven z lavic, takže trocha zdravého pohybu neuškodí. Je jen na Vás, v jakém tempu aktivitu pojmete - mně se osvědčilo udělat z toho soutěž, dětí pak bylo všude plno, zvláště pak venku :-).  

 

 

 

Lze vytisknout jako brožuru.

Další produkty od autora Lukáš Kulhánek

316362
Matematika
3., 4., 5.
Já mám, kdo má
Popis: Hra je určena do výuky českého jazyka. Jedná se o verzi hry „Já mám, kdo má“. Téma této hry se zaměřuje na
29.00 Kč
334671
Anglický jazyk
2., 3., 4.
Ostatní
Tento soubor obsahuje 32 oboustranných kartiček na téma ANIMALS - konkrétně se jedná o hru "Guess animal" - kdy na jedné
29.00 Kč
326892
Anglický jazyk
2., 3., 4.
Pexeso
Popis: jedná se o obrázkové karty na výuku anglického jazyka na téma: SUMMER, které lze primárně využít na hru pexeso
25.00 Kč
329386
Anglický jazyk
3., 4., 5., 7., 8., 9.
Ostatní
Milí kolegové, velice Vám v první řadě děkuji za zakoupení tohoto materiálu. V případě, že by se do souboru vloudil
45.00 Kč
ZEMĚPISNÁ STEZKA - VÝCHODNÍ EVROPA ZEMĚPISNÁ STEZKA - VÝCHODNÍ EVROPA
Milí kolegové, velice Vám v první řadě děkuji za zakoupení tohoto materiálu. V případě, že by se do souboru vloudil nechtěný šotek v podobě překlepu či chyby, napište mi, prosím, a hned nesrovnalosti opravím. Děkuji. Soubor obsahuje:-> celkem 34 kartiček s otázkami na téma “VÝCHODNÍ Evropa”-> odpovědní arch-> řešení  O co se jedná?Jedná se o sadu loveckých kartiček zaměřených na VÝCHODNÍ Evropu, na kterých se nachází otázky týkající se tohoto regionu.Úkolem žáků je správně odpovědět a podle toho zapsat dané písmenko do odpovědního archu. Každá kartička je očíslovaná a žáci tak zapisují písmena, která se nachází u správných odpovědí, do svých luštících archů.Například: kartička č. 1 - na kartičce je zadání ‚‚Jak se jmenuje nejdelší řeka Evropy?”. Správná odpověď je Volha. U této odpovědi je písmeno K -> do odpovědního archu tedy k číslu 1, zapisuji písmeno K. Takto provedu u všech příkladů a vznikne mi závěrečná otázka, na kterou musí následně žáci odpovědět. :-) Následně žáci musí odpovědět na závěrečnou otázku, ke které mohou využít učebnici, nebo internet. Poté odevzdávají řešící kartičku ke kontrole.Časová náročnost: záleží na Vás, zpravidla 10 - 12 minut Kartičky doporučuji tisknout černobíle, jednostranně, stejně tak jako odpovědní archy. Dále pak zalaminovat pouze kartičky - odpovědní archy budou jednorázové na jednu aktivitu. Výhodou této aktivity je, že je nenáročná na přípravu a na prostor, můžete si ji tedy se svými žáky zahrát jako ve třídě, tak i venku v případě příznivého počasí :-). Navíc dostanete žáky ven z lavic, takže trocha zdravého pohybu neuškodí. Je jen na Vás, v jakém tempu aktivitu pojmete - mně se osvědčilo udělat z toho soutěž, dětí pak bylo všude plno, zvláště pak venku :-).     Lze vytisknout jako brožuru.
UUCZ-604097
Zeměpis>Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka>7.>8.>9.>ZŠ – 2. STUPEŇ
35.00