AJ - present continuous - gradované úlohy

Předmět:
Ročník:
5., 6., 7., 8., 9.
Kategorie:
Počet stran:
24
Velikost: 15.67 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jana Brejchová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
4. 2. 2025
Sdílet:
  • Obsah:
    • 14 kartiček zaměřených na kladné věty,
    • 14 kartiček zaměřených na záporné věty,
    • 14 kartiček zaměřených na otázky , rozdělených dle obtížnosti:
      • Zelené kartičky (lehká úroveň) – 4 verze.
      • Žluté kartičky (střední úroveň) – 4 verze.
      • Červené kartičky (těžká úroveň) – 4 verze.
      • Černé kartičky (velmi těžká úroveň) – 2 verze.

 

  • Před hrou:
    • Vytiskněte na A4, přehněte na půl podélně a slepte - lepidlo naneste na prázdnou stranu listu.

Poté rozstřihněte na polovinu.

  •  
    • Tisknu více sad, podle počtu žáků (např. 26 žáků ve třídě, jedna sada 4x.)
    • Možnost laminace kartiček.

 

  • Postup práce s materiálem
    • Rozdělte kartičky na kladné věty, záporné a otázky a pak podle barev (obtížnosti) - 3 x 4
    • Nebo můžete procvičovat jen kladné věty, nebo jen záporné věty, atd.
    • Žáci si vyberou kartičku. A do sešitu si označí, kterou mají - např. mají kladnou větu číslo 3, označíme v sešitě - (+) 1, otázku 4 - (?) 4, atd.
    • Toto označení je z důvodu, aby si později nevybrali stejnou kartičku. Anebo naopak, když v úlohách hodně chybují mohou si s odstupem času v jiné hodině vybrat stejnou.
    • Přečtou si úlohu na kartičce a snaží se sami správně splnit zadání - doplnit věty, přeložit, nalézt chyby, atd., v přítomném čase průběhovém.
    • Poté otočí kartičku a zkontrolují svoje odpovědi.
  • Obtížnost:
    • Začněte se zelenými kartičkami a postupujte k těžším úrovním.
    • Pokud žák zvládne správně alespoň dvě kartičky z jedné úrovně, může přejít na vyšší obtížnost.
    • Žák postupuje dle svého tempa a schopností.
    • Pokud potřebuje, konzultuje své výsledky s učitelem.
  • Metodické tipy
    • Pro začátečníky: Začněte pouze se zelenými a žlutými kartičkami, postupně přidávejte červené a černé.
  • Doporučená reflexe:
    • Na závěr aktivity projděte nejčastější chyby a vysvětlete si jejich opravy.
    • Diskutujte, jaké věty či úlohy byly pro studenty nejnáročnější a proč.
  • Materiál rozvíjí:
    • Gramatické znalosti (tvorba vět v přítomném čase průběhovém).
    • Samostatné učení a sebekontrolu.

Dlší materiály - gradované úlohy:
AJ - Present perfect - gradované úlohy

AJ - Present simple- gradované úlohy

Další produkty od autora Jana Brejchová

624613
Anglický jazyk
3., 4., 5., 6., 7., 8., 9.
Didaktické hry
Obsah : 4 kartičky s 13 slovíčky + obrázky na téma transport 4 kartičky s 13 obrázky na téma transport na vyplnění 52
39.00 Kč
359078
Anglický jazyk
6., 7., 8., 9.
Pexeso
Před hrou: vytisknout karty 2x (tzn. celkem 72 karet), zalaminovat nápověda vytisknout, rozstříhnout, zalaminovat
29.00 Kč
321452
Matematika
5.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Našla jsem tento druh aktivity pod pojmem "běhací diktát", ale ani nediktuji, ani neběháme, takže jsem si to
29.00 Kč
510661
Matematika
5.
Přehled učiva
Vyrobila jsem si plakáty pro “své“ páťáky k tématům, ke kterým jsem jinde plakáty nemohla najít. Musím říct, že dělení
32.00 Kč
AJ - present continuous - gradované úlohy AJ - present continuous - gradované úlohy
Obsah:14 kartiček zaměřených na kladné věty,14 kartiček zaměřených na záporné věty,14 kartiček zaměřených na otázky , rozdělených dle obtížnosti:Zelené kartičky (lehká úroveň) – 4 verze.Žluté kartičky (střední úroveň) – 4 verze.Červené kartičky (těžká úroveň) – 4 verze.Černé kartičky (velmi těžká úroveň) – 2 verze. Před hrou:Vytiskněte na A4, přehněte na půl podélně a slepte - lepidlo naneste na prázdnou stranu listu.Poté rozstřihněte na polovinu. Tisknu více sad, podle počtu žáků (např. 26 žáků ve třídě, jedna sada 4x.)Možnost laminace kartiček. Postup práce s materiálemRozdělte kartičky na kladné věty, záporné a otázky a pak podle barev (obtížnosti) - 3 x 4Nebo můžete procvičovat jen kladné věty, nebo jen záporné věty, atd.Žáci si vyberou kartičku. A do sešitu si označí, kterou mají - např. mají kladnou větu číslo 3, označíme v sešitě - (+) 1, otázku 4 - (?) 4, atd.Toto označení je z důvodu, aby si později nevybrali stejnou kartičku. Anebo naopak, když v úlohách hodně chybují mohou si s odstupem času v jiné hodině vybrat stejnou.Přečtou si úlohu na kartičce a snaží se sami správně splnit zadání - doplnit věty, přeložit, nalézt chyby, atd., v přítomném čase průběhovém.Poté otočí kartičku a zkontrolují svoje odpovědi.Obtížnost:Začněte se zelenými kartičkami a postupujte k těžším úrovním.Pokud žák zvládne správně alespoň dvě kartičky z jedné úrovně, může přejít na vyšší obtížnost.Žák postupuje dle svého tempa a schopností.Pokud potřebuje, konzultuje své výsledky s učitelem.Metodické tipyPro začátečníky: Začněte pouze se zelenými a žlutými kartičkami, postupně přidávejte červené a černé.Doporučená reflexe:Na závěr aktivity projděte nejčastější chyby a vysvětlete si jejich opravy.Diskutujte, jaké věty či úlohy byly pro studenty nejnáročnější a proč.Materiál rozvíjí:Gramatické znalosti (tvorba vět v přítomném čase průběhovém).Samostatné učení a sebekontrolu.Dlší materiály - gradované úlohy:AJ - Present perfect - gradované úlohyAJ - Present simple- gradované úlohy
UUCZ-782238
Anglický jazyk>Pracovní listy>5.>6.>7.>8.>9.
32.00