AJ - present continuous - gradované úlohy

Předmět:
Ročník:
5., 6., 7., 8., 9.
Kategorie:
Počet stran:
24
Velikost: 15.67 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jana Brejchová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
4. 2. 2025
Sdílet:
  • Obsah:
    • 14 kartiček zaměřených na kladné věty,
    • 14 kartiček zaměřených na záporné věty,
    • 14 kartiček zaměřených na otázky , rozdělených dle obtížnosti:
      • Zelené kartičky (lehká úroveň) – 4 verze.
      • Žluté kartičky (střední úroveň) – 4 verze.
      • Červené kartičky (těžká úroveň) – 4 verze.
      • Černé kartičky (velmi těžká úroveň) – 2 verze.

 

  • Před hrou:
    • Vytiskněte na A4, přehněte na půl podélně a slepte - lepidlo naneste na prázdnou stranu listu.

Poté rozstřihněte na polovinu.

  •  
    • Tisknu více sad, podle počtu žáků (např. 26 žáků ve třídě, jedna sada 4x.)
    • Možnost laminace kartiček.

 

  • Postup práce s materiálem
    • Rozdělte kartičky na kladné věty, záporné a otázky a pak podle barev (obtížnosti) - 3 x 4
    • Nebo můžete procvičovat jen kladné věty, nebo jen záporné věty, atd.
    • Žáci si vyberou kartičku. A do sešitu si označí, kterou mají - např. mají kladnou větu číslo 3, označíme v sešitě - (+) 1, otázku 4 - (?) 4, atd.
    • Toto označení je z důvodu, aby si později nevybrali stejnou kartičku. Anebo naopak, když v úlohách hodně chybují mohou si s odstupem času v jiné hodině vybrat stejnou.
    • Přečtou si úlohu na kartičce a snaží se sami správně splnit zadání - doplnit věty, přeložit, nalézt chyby, atd., v přítomném čase průběhovém.
    • Poté otočí kartičku a zkontrolují svoje odpovědi.
  • Obtížnost:
    • Začněte se zelenými kartičkami a postupujte k těžším úrovním.
    • Pokud žák zvládne správně alespoň dvě kartičky z jedné úrovně, může přejít na vyšší obtížnost.
    • Žák postupuje dle svého tempa a schopností.
    • Pokud potřebuje, konzultuje své výsledky s učitelem.
  • Metodické tipy
    • Pro začátečníky: Začněte pouze se zelenými a žlutými kartičkami, postupně přidávejte červené a černé.
  • Doporučená reflexe:
    • Na závěr aktivity projděte nejčastější chyby a vysvětlete si jejich opravy.
    • Diskutujte, jaké věty či úlohy byly pro studenty nejnáročnější a proč.
  • Materiál rozvíjí:
    • Gramatické znalosti (tvorba vět v přítomném čase průběhovém).
    • Samostatné učení a sebekontrolu.

Dlší materiály - gradované úlohy:
AJ - Present perfect - gradované úlohy

AJ - Present simple- gradované úlohy

Další produkty od autora Jana Brejchová

269549
Anglický jazyk
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Hra se hraje v malých skupinky 3-5 žáků. Jeden z žáků je v roli rozhodčího - ten čte zadání a následně kontroluje
29.00 Kč
366052
Matematika
5., 6.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Obsah: 13 karet na běhačku Určeno pro: žáky 5. - 6. tříd Před hrou: vytisknout karty a zalaminovat žáci potřebují psací
29.00 Kč
385976
Informatika
4., 5., 6., 7., 8.
Běhací diktát
Obsah: 8 karet na běhačku Před hrou: vytisknout karty a zalaminovat žáci potřebují psací potřeby Instrukce: Běhací
29.00 Kč
340697
Informatika
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Soubor obsahuje jeden oboustranný pracovní list na téma: digitální stopa, který je vhodný i do první hodiny informatiky
29.00 Kč
AJ - present continuous - gradované úlohy AJ - present continuous - gradované úlohy
Obsah:14 kartiček zaměřených na kladné věty,14 kartiček zaměřených na záporné věty,14 kartiček zaměřených na otázky , rozdělených dle obtížnosti:Zelené kartičky (lehká úroveň) – 4 verze.Žluté kartičky (střední úroveň) – 4 verze.Červené kartičky (těžká úroveň) – 4 verze.Černé kartičky (velmi těžká úroveň) – 2 verze. Před hrou:Vytiskněte na A4, přehněte na půl podélně a slepte - lepidlo naneste na prázdnou stranu listu.Poté rozstřihněte na polovinu. Tisknu více sad, podle počtu žáků (např. 26 žáků ve třídě, jedna sada 4x.)Možnost laminace kartiček. Postup práce s materiálemRozdělte kartičky na kladné věty, záporné a otázky a pak podle barev (obtížnosti) - 3 x 4Nebo můžete procvičovat jen kladné věty, nebo jen záporné věty, atd.Žáci si vyberou kartičku. A do sešitu si označí, kterou mají - např. mají kladnou větu číslo 3, označíme v sešitě - (+) 1, otázku 4 - (?) 4, atd.Toto označení je z důvodu, aby si později nevybrali stejnou kartičku. Anebo naopak, když v úlohách hodně chybují mohou si s odstupem času v jiné hodině vybrat stejnou.Přečtou si úlohu na kartičce a snaží se sami správně splnit zadání - doplnit věty, přeložit, nalézt chyby, atd., v přítomném čase průběhovém.Poté otočí kartičku a zkontrolují svoje odpovědi.Obtížnost:Začněte se zelenými kartičkami a postupujte k těžším úrovním.Pokud žák zvládne správně alespoň dvě kartičky z jedné úrovně, může přejít na vyšší obtížnost.Žák postupuje dle svého tempa a schopností.Pokud potřebuje, konzultuje své výsledky s učitelem.Metodické tipyPro začátečníky: Začněte pouze se zelenými a žlutými kartičkami, postupně přidávejte červené a černé.Doporučená reflexe:Na závěr aktivity projděte nejčastější chyby a vysvětlete si jejich opravy.Diskutujte, jaké věty či úlohy byly pro studenty nejnáročnější a proč.Materiál rozvíjí:Gramatické znalosti (tvorba vět v přítomném čase průběhovém).Samostatné učení a sebekontrolu.Dlší materiály - gradované úlohy:AJ - Present perfect - gradované úlohyAJ - Present simple- gradované úlohy
UUCZ-782238
Anglický jazyk>Pracovní listy>5.>6.>7.>8.>9.
32.00