AJ - present continuous - gradované úlohy

Předmět:
Ročník:
5., 6., 7., 8., 9.
Kategorie:
Počet stran:
24
Velikost: 15.67 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jana Brejchová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
4. 2. 2025
Sdílet:
  • Obsah:
    • 14 kartiček zaměřených na kladné věty,
    • 14 kartiček zaměřených na záporné věty,
    • 14 kartiček zaměřených na otázky , rozdělených dle obtížnosti:
      • Zelené kartičky (lehká úroveň) – 4 verze.
      • Žluté kartičky (střední úroveň) – 4 verze.
      • Červené kartičky (těžká úroveň) – 4 verze.
      • Černé kartičky (velmi těžká úroveň) – 2 verze.

 

  • Před hrou:
    • Vytiskněte na A4, přehněte na půl podélně a slepte - lepidlo naneste na prázdnou stranu listu.

Poté rozstřihněte na polovinu.

  •  
    • Tisknu více sad, podle počtu žáků (např. 26 žáků ve třídě, jedna sada 4x.)
    • Možnost laminace kartiček.

 

  • Postup práce s materiálem
    • Rozdělte kartičky na kladné věty, záporné a otázky a pak podle barev (obtížnosti) - 3 x 4
    • Nebo můžete procvičovat jen kladné věty, nebo jen záporné věty, atd.
    • Žáci si vyberou kartičku. A do sešitu si označí, kterou mají - např. mají kladnou větu číslo 3, označíme v sešitě - (+) 1, otázku 4 - (?) 4, atd.
    • Toto označení je z důvodu, aby si později nevybrali stejnou kartičku. Anebo naopak, když v úlohách hodně chybují mohou si s odstupem času v jiné hodině vybrat stejnou.
    • Přečtou si úlohu na kartičce a snaží se sami správně splnit zadání - doplnit věty, přeložit, nalézt chyby, atd., v přítomném čase průběhovém.
    • Poté otočí kartičku a zkontrolují svoje odpovědi.
  • Obtížnost:
    • Začněte se zelenými kartičkami a postupujte k těžším úrovním.
    • Pokud žák zvládne správně alespoň dvě kartičky z jedné úrovně, může přejít na vyšší obtížnost.
    • Žák postupuje dle svého tempa a schopností.
    • Pokud potřebuje, konzultuje své výsledky s učitelem.
  • Metodické tipy
    • Pro začátečníky: Začněte pouze se zelenými a žlutými kartičkami, postupně přidávejte červené a černé.
  • Doporučená reflexe:
    • Na závěr aktivity projděte nejčastější chyby a vysvětlete si jejich opravy.
    • Diskutujte, jaké věty či úlohy byly pro studenty nejnáročnější a proč.
  • Materiál rozvíjí:
    • Gramatické znalosti (tvorba vět v přítomném čase průběhovém).
    • Samostatné učení a sebekontrolu.

Dlší materiály - gradované úlohy:
AJ - Present perfect - gradované úlohy

AJ - Present simple- gradované úlohy

Další produkty od autora Jana Brejchová

450711
Matematika
5.
Didaktické hry
Diferencované vyučování zlomků pro 5. třídu Diferencovaná výuka, kdy si každý žák najde příklady podle svých schopností
35.00 Kč
622237
Anglický jazyk
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje nejdříve ČESKOU a poté SLOVENSKOU verzi stejného materiálu. Obsah : 1x prázdný minibook k doplnění
29.00 Kč
393379
Přírodověda
3., 4., 5., 6., 7., 8.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Obsah: 9 karet Před hrou: vytisknout karty a zalaminovat žáci potřebují psací potřeby Instrukce: Hra je určena především
29.00 Kč
782300
Anglický jazyk
6., 7., 8., 9.
Didaktické hry
Obsah: 3 vyplněné herní plány na hru 1 prázdný herní plán Před hrou: Vytiskněte a zalaminujte herní plány. Pomůcky
29.00 Kč
AJ - present continuous - gradované úlohy AJ - present continuous - gradované úlohy
Obsah:14 kartiček zaměřených na kladné věty,14 kartiček zaměřených na záporné věty,14 kartiček zaměřených na otázky , rozdělených dle obtížnosti:Zelené kartičky (lehká úroveň) – 4 verze.Žluté kartičky (střední úroveň) – 4 verze.Červené kartičky (těžká úroveň) – 4 verze.Černé kartičky (velmi těžká úroveň) – 2 verze. Před hrou:Vytiskněte na A4, přehněte na půl podélně a slepte - lepidlo naneste na prázdnou stranu listu.Poté rozstřihněte na polovinu. Tisknu více sad, podle počtu žáků (např. 26 žáků ve třídě, jedna sada 4x.)Možnost laminace kartiček. Postup práce s materiálemRozdělte kartičky na kladné věty, záporné a otázky a pak podle barev (obtížnosti) - 3 x 4Nebo můžete procvičovat jen kladné věty, nebo jen záporné věty, atd.Žáci si vyberou kartičku. A do sešitu si označí, kterou mají - např. mají kladnou větu číslo 3, označíme v sešitě - (+) 1, otázku 4 - (?) 4, atd.Toto označení je z důvodu, aby si později nevybrali stejnou kartičku. Anebo naopak, když v úlohách hodně chybují mohou si s odstupem času v jiné hodině vybrat stejnou.Přečtou si úlohu na kartičce a snaží se sami správně splnit zadání - doplnit věty, přeložit, nalézt chyby, atd., v přítomném čase průběhovém.Poté otočí kartičku a zkontrolují svoje odpovědi.Obtížnost:Začněte se zelenými kartičkami a postupujte k těžším úrovním.Pokud žák zvládne správně alespoň dvě kartičky z jedné úrovně, může přejít na vyšší obtížnost.Žák postupuje dle svého tempa a schopností.Pokud potřebuje, konzultuje své výsledky s učitelem.Metodické tipyPro začátečníky: Začněte pouze se zelenými a žlutými kartičkami, postupně přidávejte červené a černé.Doporučená reflexe:Na závěr aktivity projděte nejčastější chyby a vysvětlete si jejich opravy.Diskutujte, jaké věty či úlohy byly pro studenty nejnáročnější a proč.Materiál rozvíjí:Gramatické znalosti (tvorba vět v přítomném čase průběhovém).Samostatné učení a sebekontrolu.Dlší materiály - gradované úlohy:AJ - Present perfect - gradované úlohyAJ - Present simple- gradované úlohy
UUCZ-782238
Anglický jazyk>Pracovní listy>5.>6.>7.>8.>9.
32.00