AJ - The time - 4v1

Předmět:
Ročník:
5., 6., 7., 8., 9.
Kategorie:
Počet stran:
8
Velikost: 2.17 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jana Brejchová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
3. 2. 2025
Sdílet:

Obsah:

  • 1x herní plán na hru TIC-TAC-TOE (piškvorky)
  • 1x herní plán na hru SHIPS (lodě)
  • 1x herní plán na hru MAGNETY
  • 1x herní plán na hru BACK AND FORTH

 

Před hrou:

  • Herní plány vytisknout - MAGNETY, BACK AND FORTH a TIC-TAC-TOE laminuji
  • Psací potřeby na hru SHIPS
  • Mazací fixy na hru TIC-TAC-TOE
  • Magnety na hru MAGNETY
  • 1x kostku a 1x figurku na hru BACK AND FORTH

 

TIC-TAC-TOE:

  • Herní plány vytisknu pro hru ve dvojicích a zalaminuji.
  • Žáci potřebují mazací fixy a herní plán.
  • Každý žák bude používat vlastní symbol (např. křížek a kolečko).
  • Žáci se střídají v označování políček na herním plánu.
  • Aby mohl žák označit políčko, musí správně určit čas na hodinách v daném poli.
  • Žák, který jako první vytvoří řadu tří nebo čtyř svých symbolů (horizontálně, vertikálně, diagonálně), vyhrává.
  • Na počtu symbolů v řadě se dohodnou žáci Před hrou.

 

SHIPS:

  • Herní plány vytisknu pro hru ve dvojicích.
  • Každý žák má svou mřížku, do které tajně umístí lodě (1x čtyřpolohová, 1x třípolohové, 1x dvoupolohové, 2x jednopolohové). Lodě se nesmí dotýkat, ani hranou, ani rohem (kolem lodi musí být dokola voda).
  • Žáci střídavě volí pole na protivníkově mřížce a snaží se trefit jeho lodě.
  • Aby mohli "střílet", musí říct správně hodiny políčka, kde si myslí, že spolužák má loď umístěnou.
  • Vyhrává žák, který jako první potopí všechny lodě protivníka.
  • Když žák loď zasáhne, spolužák řekne HIT.
  • Když zasáhne poslední kousek vícepolohové lodi, řekne SUNK.
  • Když žák mine, spoluhráč řekne WATER.

 

Magnety:

  • Žáci se rozdělí do dvojic, lze hrát i ve trojicích.
  • První žák položí magnetický kámen na čas a řekne správný čas - např. 1:40 - It’s twenty to two.
  • Pokud řekne správně a kámen zůstane ležet, hraje další žák.
  • Další žák si vybere čas, který je nejdále od všech dalších kamenů a zase řekne správný čas, např. 8:20 - It’s twenty past eight.
  • Pokud žák nezná správnou odpověď, kámen nesmí položit na daný čas.
  • Pokud se kameny secvaknou dohromady, žák, který položil kámen jako poslední, si je bere.
  • Cílem hry je zbavit se všech kamenů a procvičit určování času v angličtině.

 

Back and Forth:

  • Hra je určena pro dvojice - doporučuji vytisknout více sad a zalaminovat
  • Hraje se pouze s jednou figurkou, která se položí na start uprostřed herního pole a s kostkou.
  • Žáci si sednou naproti sobě a střihnou si o to, kdo začne. Ten, kdo vyhrál, hodí kostkou a posune se o tolik polí směrem od sebe, na tomto políčku přečte čas - např. 6:30 - It’s half past six.
  • Pokud odpoví správně, na políčku setrvá, pokud ne, vrací se na výchozí políčko.
  • Poté hraje druhý žák, hodí kostkou a posune se o tolik polí směrem od sebe, na tomto políčku přečte čas např. 5:45 - It’s quarter to six.
  • Pokud odpoví správně, na políčku setrvá, pokud ne, vrací se na výchozí políčko. (Po hození čísla 6 se znovu NEháže).
  • Žáci si navzájem kontrolují své odpovědi.
  • Cílem hry je dojít na políčko FINISH na vzdálené straně.

 

Didaktické cíle:

  • Procvičit správné určování času v angličtině (digitální i analogový formát).
  • Rozvíjet slovní zásobu týkající se času (např. quarter past, half past, o'clock).
  • Podporovat spolupráci a komunikaci mezi hráči.
  • Učit studenty samostatně kontrolovat své odpovědi a pracovat s chybami.

 

Reflexe:

  • Po hře projděte nejčastější chyby a vysvětlete si je s celou třídou.
  • Rozvíjené kompetence:
  • Poslech a porozumění.
  • Rozšiřování slovní zásoby spojené s časem.
  • Kritické myšlení při řešení úloh, určování času a párování správných odpovědí.

Další produkty od autora Jana Brejchová

399282
Nezařazené k předmětu
4., 5., 6.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Obsah: 8 karet s šiframi týkajících se Dušiček Před hrou: kartičky vytisknout a rozstříhat, doporučuji zalaminovat žáci
29.00 Kč
703553
Anglický jazyk
6., 7., 8., 9.
Didaktické hry
Obsah : 4 herní plány na hru s magnety: 2x krátká přídavná jména (Čj a Aj), 2x dlouhá + nepravidelná přídavná jména (Čj
29.00 Kč
387626
Anglický jazyk
6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Obsah: 100 kartiček s obrázky znazorňující slovesa Před hrou: kartičky s obrázkami vytisknout 2x a rozstříhat
29.00 Kč
353776
Anglický jazyk
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Úroveň: 6. - 9. ročník ZŠ Obsah: 26 karet (balónků) odpovědní tabulka řešení Před hrou: vytisknout a rozstříhat balónky
29.00 Kč
AJ - The time - 4v1 AJ - The time - 4v1
Obsah:1x herní plán na hru TIC-TAC-TOE (piškvorky)1x herní plán na hru SHIPS (lodě)1x herní plán na hru MAGNETY1x herní plán na hru BACK AND FORTH Před hrou:Herní plány vytisknout - MAGNETY, BACK AND FORTH a TIC-TAC-TOE laminujiPsací potřeby na hru SHIPSMazací fixy na hru TIC-TAC-TOEMagnety na hru MAGNETY1x kostku a 1x figurku na hru BACK AND FORTH TIC-TAC-TOE:Herní plány vytisknu pro hru ve dvojicích a zalaminuji.Žáci potřebují mazací fixy a herní plán.Každý žák bude používat vlastní symbol (např. křížek a kolečko).Žáci se střídají v označování políček na herním plánu.Aby mohl žák označit políčko, musí správně určit čas na hodinách v daném poli.Žák, který jako první vytvoří řadu tří nebo čtyř svých symbolů (horizontálně, vertikálně, diagonálně), vyhrává.Na počtu symbolů v řadě se dohodnou žáci Před hrou. SHIPS:Herní plány vytisknu pro hru ve dvojicích.Každý žák má svou mřížku, do které tajně umístí lodě (1x čtyřpolohová, 1x třípolohové, 1x dvoupolohové, 2x jednopolohové). Lodě se nesmí dotýkat, ani hranou, ani rohem (kolem lodi musí být dokola voda).Žáci střídavě volí pole na protivníkově mřížce a snaží se trefit jeho lodě.Aby mohli "střílet", musí říct správně hodiny políčka, kde si myslí, že spolužák má loď umístěnou.Vyhrává žák, který jako první potopí všechny lodě protivníka.Když žák loď zasáhne, spolužák řekne HIT.Když zasáhne poslední kousek vícepolohové lodi, řekne SUNK.Když žák mine, spoluhráč řekne WATER. Magnety:Žáci se rozdělí do dvojic, lze hrát i ve trojicích.První žák položí magnetický kámen na čas a řekne správný čas - např. 1:40 - It’s twenty to two.Pokud řekne správně a kámen zůstane ležet, hraje další žák.Další žák si vybere čas, který je nejdále od všech dalších kamenů a zase řekne správný čas, např. 8:20 - It’s twenty past eight.Pokud žák nezná správnou odpověď, kámen nesmí položit na daný čas.Pokud se kameny secvaknou dohromady, žák, který položil kámen jako poslední, si je bere.Cílem hry je zbavit se všech kamenů a procvičit určování času v angličtině. Back and Forth:Hra je určena pro dvojice - doporučuji vytisknout více sad a zalaminovatHraje se pouze s jednou figurkou, která se položí na start uprostřed herního pole a s kostkou.Žáci si sednou naproti sobě a střihnou si o to, kdo začne. Ten, kdo vyhrál, hodí kostkou a posune se o tolik polí směrem od sebe, na tomto políčku přečte čas - např. 6:30 - It’s half past six.Pokud odpoví správně, na políčku setrvá, pokud ne, vrací se na výchozí políčko.Poté hraje druhý žák, hodí kostkou a posune se o tolik polí směrem od sebe, na tomto políčku přečte čas např. 5:45 - It’s quarter to six.Pokud odpoví správně, na políčku setrvá, pokud ne, vrací se na výchozí políčko. (Po hození čísla 6 se znovu NEháže).Žáci si navzájem kontrolují své odpovědi.Cílem hry je dojít na políčko FINISH na vzdálené straně. Didaktické cíle:Procvičit správné určování času v angličtině (digitální i analogový formát).Rozvíjet slovní zásobu týkající se času (např. quarter past, half past, o'clock).Podporovat spolupráci a komunikaci mezi hráči.Učit studenty samostatně kontrolovat své odpovědi a pracovat s chybami. Reflexe:Po hře projděte nejčastější chyby a vysvětlete si je s celou třídou.Rozvíjené kompetence:Poslech a porozumění.Rozšiřování slovní zásoby spojené s časem.Kritické myšlení při řešení úloh, určování času a párování správných odpovědí.
UUCZ-782270
Anglický jazyk>Didaktické hry>5.>6.>7.>8.>9.>🕐 Hodiny - čas
35.00