TO BE - 7v1

Předmět:
Ročník:
4., 5., 6., 7., 8., 9.
Kategorie:
Počet stran:
29
Velikost: 2.09 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
29. 10. 2024
Sdílet:

Obsah:

  • 2 sady Flashcards v AJ a ČJ (karty jsou rozlišeny barevným písmem)
  • 1 herní plán na hru s magnety
  • 1 herní plán pro hru Tabulka
  • 2 stejné herní plány na hru Back and Forth
  • 1 herní plán a karta pro hru Had/Snake
  • 2 varianty plánů pro hru Ships
  • 2 varianty plánů pro hru Tic-Tac-Toe (Piškvorky)

 

Flashcards:

Před hrou:

Vytisknout, zalaminovat a podlepit magnetickou páskou.

 

Flashcards - hra č. 1: plácačky:

Hraje se ve skupinkách se dvěma plácačkami. Jeden zadává české tvary, ostatní plácají na správné anglické překlady. Hra může být i opačná.

 

Flashcards - hra č. 2: na tabuli:

Hraje se ve dvojicích na magnetické tabuli. Žáci párují české a anglické tvary slovesa to be. Vítězí ten, kdo vše spáruje rychleji a správně.

 

Hra č. 3: Tabulka:

Dvě skupiny soutěží v doplňování 3x3 tabulek. Každý žák si zapamatuje tvar slovesa a zapíše ho do správného okénka. Vyhrává skupina s nejrychlejším a správným doplněním.

 

Magnety:

Hra ve dvojicích. Žáci umísťují magnety na zájmeno a říkají odpovídající tvar slovesa být. Cílem je zbavit se všech kamenů.

 

Back and Forth:

Dvojice hrají s jednou figurkou a kostkou. Cílem je říct správný tvar slovesa být dle políčka a dostat se na políčko FINISH.

 

Snake:

Hraje se ve skupinkách 3-5 žáků s rozhodčím. Hráči házejí kostkou a říkají správný tvar slovesa být, které jim zadává spolužák z kontrolního listu. Vyhrává ten, kdo první dorazí na FINISH.

 

Ships:

Hráči tajně umístí lodě a střídají se ve střelbě na soupeřovu mřížku. Vyhrává ten, kdo potopí všechny soupeřovy lodě.

 

Tic-Tac-Toe:

Dvojice se střídají ve vkládání symbolů do mřížky, aby vytvořily řadu tří nebo čtyř symbolů. Hra končí vítězstvím nebo remízou.

Další produkty od autora Jana Brejchová

566068
Matematika - geometrie
5., 6.
Bingo
Geometrické bingo pro 5. a 6. třídu Aktivita je vhodná k odpočinkovému procvičování geometrických pojmů probíraných na
29.00 Kč
385990
Informatika
5., 6., 7., 8., 9.
Běhací diktát
Obsah: 13 karet na běhačku Před hrou: vytisknout karty a zalaminovat žáci potřebují psací potřeby Instrukce: Běhací
29.00 Kč
269559
Anglický jazyk
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Hra se hraje v malých skupinky 3-5 žáků. Jeden z žáků je v roli rozhodčího - ten čte zadání a následně kontroluje
29.00 Kč
315561
Anglický jazyk
6., 7., 8., 9., SŠ
Didaktické hry
Obsah: 3x 2 tabulky pro hru lodě (Battleship - námořní bitva) na procvičení modálních sloves (have to, must, can, may
29.00 Kč
TO BE - 7v1 TO BE - 7v1
Obsah:2 sady Flashcards v AJ a ČJ (karty jsou rozlišeny barevným písmem)1 herní plán na hru s magnety1 herní plán pro hru Tabulka2 stejné herní plány na hru Back and Forth1 herní plán a karta pro hru Had/Snake2 varianty plánů pro hru Ships2 varianty plánů pro hru Tic-Tac-Toe (Piškvorky) Flashcards:Před hrou:Vytisknout, zalaminovat a podlepit magnetickou páskou. Flashcards - hra č. 1: plácačky:Hraje se ve skupinkách se dvěma plácačkami. Jeden zadává české tvary, ostatní plácají na správné anglické překlady. Hra může být i opačná. Flashcards - hra č. 2: na tabuli:Hraje se ve dvojicích na magnetické tabuli. Žáci párují české a anglické tvary slovesa to be. Vítězí ten, kdo vše spáruje rychleji a správně. Hra č. 3: Tabulka:Dvě skupiny soutěží v doplňování 3x3 tabulek. Každý žák si zapamatuje tvar slovesa a zapíše ho do správného okénka. Vyhrává skupina s nejrychlejším a správným doplněním. Magnety:Hra ve dvojicích. Žáci umísťují magnety na zájmeno a říkají odpovídající tvar slovesa být. Cílem je zbavit se všech kamenů. Back and Forth:Dvojice hrají s jednou figurkou a kostkou. Cílem je říct správný tvar slovesa být dle políčka a dostat se na políčko FINISH. Snake:Hraje se ve skupinkách 3-5 žáků s rozhodčím. Hráči házejí kostkou a říkají správný tvar slovesa být, které jim zadává spolužák z kontrolního listu. Vyhrává ten, kdo první dorazí na FINISH. Ships:Hráči tajně umístí lodě a střídají se ve střelbě na soupeřovu mřížku. Vyhrává ten, kdo potopí všechny soupeřovy lodě. Tic-Tac-Toe:Dvojice se střídají ve vkládání symbolů do mřížky, aby vytvořily řadu tří nebo čtyř symbolů. Hra končí vítězstvím nebo remízou.
UUCZ-699131
Anglický jazyk>Didaktické hry>4.>5.>6.>7.>8.>9.
39.00