AJ - WAS/WERE - - gradované úlohy

Předmět:
Ročník:
6., 7., 8., 9.
Kategorie:
Počet stran:
87
Velikost: 1.21 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jana Brejchová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
6. 4. 2025
Sdílet:

Obsah:

  • 14 kartiček zaměřených na kladné věty,
  • 14 kartiček zaměřených na záporné věty,
  • 14 kartiček zaměřených na otázky , rozdělených dle obtížnosti:
  • Zelené kartičky (lehká úroveň) – 4 verze.
  • Žluté kartičky (střední úroveň) – 4 verze.
  • Červené kartičky (těžká úroveň) – 4 verze.
  • Černé kartičky (velmi těžká úroveň) – 2 verze.

 

Před hrou:

  • Vytiskněte na A4, přehněte na půl podélně a slepte - lepidlo naneste na prázdnou stranu listu. Poté rozstřihněte na polovinu.
  • Tisknu více sad, podle počtu žáků (např. 26 žáků ve třídě, jedna sada 4x.)
  • Možnost laminace kartiček.

 

Postup práce s materiálem

  • Rozdělte kartičky na kladné věty, záporné a otázky a pak podle barev (obtížnosti) - 3 x 4
  • Nebo můžete procvičovat jen kladné věty, nebo jen záporné věty, atd.
  • Žáci si vyberou kartičku. A do sešitu si označí, kterou mají - např. mají kladnou větu číslo 3, označíme v sešitě - (+) 1, otázku 4 - (?) 4, atd.
  • Toto označení je z důvodu, aby si později nevybrali stejnou kartičku. Anebo naopak, když v úlohách hodně chybují mohou si s odstupem času v jiné hodině vybrat stejnou.
  • Přečtou si úlohu na kartičce a snaží se sami správně splnit zadání - doplnit věty, přeložit, nalézt chyby, atd.
  • Poté otočí kartičku a zkontrolují svoje odpovědi.

 

Obtížnost:

  • Začněte se zelenými kartičkami a postupujte k těžším úrovním.
  • Pokud žák zvládne správně alespoň dvě kartičky z jedné úrovně, může přejít na vyšší obtížnost.
  • Žák postupuje dle svého tempa a schopností.
  • Pokud potřebuje, konzultuje své výsledky s učitelem.

 

Metodické tipy

  • Pro začátečníky: Začněte pouze se zelenými a žlutými kartičkami, postupně přidávejte červené a černé.

 

Doporučená reflexe:

  • Na závěr aktivity projděte nejčastější chyby a vysvětlete si jejich opravy.
  • Diskutujte, jaké věty či úlohy byly pro studenty nejnáročnější a proč.

 

Materiál rozvíjí:

  • Gramatické znalosti (tvorba vět v přítomném čase průběhovém).
  • Samostatné učení a sebekontrolu.

 

Další materiály - gradované úlohy:
AJ - Present perfect - gradované úlohy

AJ - Present simple- gradované úlohy
AJ - Present continuous- gradované úlohy

Další produkty od autora Jana Brejchová

348226
Nezařazené k předmětu
5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Obsah: 18 karet s šiframi školních předmětů + křížovka, do které se vyluštěné předměty doplní tak, aby vznikla tajenka
29.00 Kč
385990
Informatika
5., 6., 7., 8., 9.
Běhací diktát
Obsah: 13 karet na běhačku Před hrou: vytisknout karty a zalaminovat žáci potřebují psací potřeby Instrukce: Běhací
29.00 Kč
359366
Anglický jazyk
4., 5., 6., 7., 8., 9.
Výzdoba třídy
Obsah: 40 plakátů s gramatikou anglického jazyka pro žáky od 4. - 9. třídy Před použitím: 6xA3 vytisknout, zalaminovat
30.00 Kč
331385
Informatika
4., 5., 6.
Pracovní listy
Soubor obsahuje jeden oboustranný pracovní list na téma: digitální stopa, který je vhodný i do první hodiny informatiky
29.00 Kč
AJ - WAS/WERE - - gradované úlohy AJ - WAS/WERE - - gradované úlohy
Obsah:14 kartiček zaměřených na kladné věty,14 kartiček zaměřených na záporné věty,14 kartiček zaměřených na otázky , rozdělených dle obtížnosti:Zelené kartičky (lehká úroveň) – 4 verze.Žluté kartičky (střední úroveň) – 4 verze.Červené kartičky (těžká úroveň) – 4 verze.Černé kartičky (velmi těžká úroveň) – 2 verze. Před hrou:Vytiskněte na A4, přehněte na půl podélně a slepte - lepidlo naneste na prázdnou stranu listu. Poté rozstřihněte na polovinu.Tisknu více sad, podle počtu žáků (např. 26 žáků ve třídě, jedna sada 4x.)Možnost laminace kartiček. Postup práce s materiálemRozdělte kartičky na kladné věty, záporné a otázky a pak podle barev (obtížnosti) - 3 x 4Nebo můžete procvičovat jen kladné věty, nebo jen záporné věty, atd.Žáci si vyberou kartičku. A do sešitu si označí, kterou mají - např. mají kladnou větu číslo 3, označíme v sešitě - (+) 1, otázku 4 - (?) 4, atd.Toto označení je z důvodu, aby si později nevybrali stejnou kartičku. Anebo naopak, když v úlohách hodně chybují mohou si s odstupem času v jiné hodině vybrat stejnou.Přečtou si úlohu na kartičce a snaží se sami správně splnit zadání - doplnit věty, přeložit, nalézt chyby, atd.Poté otočí kartičku a zkontrolují svoje odpovědi. Obtížnost:Začněte se zelenými kartičkami a postupujte k těžším úrovním.Pokud žák zvládne správně alespoň dvě kartičky z jedné úrovně, může přejít na vyšší obtížnost.Žák postupuje dle svého tempa a schopností.Pokud potřebuje, konzultuje své výsledky s učitelem. Metodické tipyPro začátečníky: Začněte pouze se zelenými a žlutými kartičkami, postupně přidávejte červené a černé. Doporučená reflexe:Na závěr aktivity projděte nejčastější chyby a vysvětlete si jejich opravy.Diskutujte, jaké věty či úlohy byly pro studenty nejnáročnější a proč. Materiál rozvíjí:Gramatické znalosti (tvorba vět v přítomném čase průběhovém).Samostatné učení a sebekontrolu. Další materiály - gradované úlohy:AJ - Present perfect - gradované úlohyAJ - Present simple- gradované úlohyAJ - Present continuous- gradované úlohy
UUCZ-847441
Anglický jazyk>Pracovní listy>6.>7.>8.>9.
35.00