AJ - WAS/WERE - - gradované úlohy

Předmět:
Ročník:
6., 7., 8., 9.
Kategorie:
Počet stran:
87
Velikost: 1.21 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jana Brejchová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
6. 4. 2025
Sdílet:

Obsah:

  • 14 kartiček zaměřených na kladné věty,
  • 14 kartiček zaměřených na záporné věty,
  • 14 kartiček zaměřených na otázky , rozdělených dle obtížnosti:
  • Zelené kartičky (lehká úroveň) – 4 verze.
  • Žluté kartičky (střední úroveň) – 4 verze.
  • Červené kartičky (těžká úroveň) – 4 verze.
  • Černé kartičky (velmi těžká úroveň) – 2 verze.

 

Před hrou:

  • Vytiskněte na A4, přehněte na půl podélně a slepte - lepidlo naneste na prázdnou stranu listu. Poté rozstřihněte na polovinu.
  • Tisknu více sad, podle počtu žáků (např. 26 žáků ve třídě, jedna sada 4x.)
  • Možnost laminace kartiček.

 

Postup práce s materiálem

  • Rozdělte kartičky na kladné věty, záporné a otázky a pak podle barev (obtížnosti) - 3 x 4
  • Nebo můžete procvičovat jen kladné věty, nebo jen záporné věty, atd.
  • Žáci si vyberou kartičku. A do sešitu si označí, kterou mají - např. mají kladnou větu číslo 3, označíme v sešitě - (+) 1, otázku 4 - (?) 4, atd.
  • Toto označení je z důvodu, aby si později nevybrali stejnou kartičku. Anebo naopak, když v úlohách hodně chybují mohou si s odstupem času v jiné hodině vybrat stejnou.
  • Přečtou si úlohu na kartičce a snaží se sami správně splnit zadání - doplnit věty, přeložit, nalézt chyby, atd.
  • Poté otočí kartičku a zkontrolují svoje odpovědi.

 

Obtížnost:

  • Začněte se zelenými kartičkami a postupujte k těžším úrovním.
  • Pokud žák zvládne správně alespoň dvě kartičky z jedné úrovně, může přejít na vyšší obtížnost.
  • Žák postupuje dle svého tempa a schopností.
  • Pokud potřebuje, konzultuje své výsledky s učitelem.

 

Metodické tipy

  • Pro začátečníky: Začněte pouze se zelenými a žlutými kartičkami, postupně přidávejte červené a černé.

 

Doporučená reflexe:

  • Na závěr aktivity projděte nejčastější chyby a vysvětlete si jejich opravy.
  • Diskutujte, jaké věty či úlohy byly pro studenty nejnáročnější a proč.

 

Materiál rozvíjí:

  • Gramatické znalosti (tvorba vět v přítomném čase průběhovém).
  • Samostatné učení a sebekontrolu.

 

Další materiály - gradované úlohy:
AJ - Present perfect - gradované úlohy

AJ - Present simple- gradované úlohy
AJ - Present continuous- gradované úlohy

Další produkty od autora Jana Brejchová

321452
Matematika
5.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Našla jsem tento druh aktivity pod pojmem "běhací diktát", ale ani nediktuji, ani neběháme, takže jsem si to
29.00 Kč
393375
Přírodověda
3., 4., 5., 6., 7.
Běhací diktát
Obsah: 12 karet na běhačku Před hrou: vytisknout karty a zalaminovat žáci potřebují psací potřeby Instrukce: Běhačka je
29.00 Kč
322533
Anglický jazyk
6., 7., 8., 9.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Obsah: 21 karet na běhačku Určeno pro: žáky 7. - 9. tříd Před hrou: vytisknout karty a zalaminovat žáci potřebují psací
29.00 Kč
847443
Anglický jazyk
6., 7., 8., 9.
Didaktické hry
Obsah: 2 kartičky s 13 slovíčky + obrázky (velikonoce/jaro) 2 kartičky s 13 obrázky bez názvů k vyplnění 26 flashcards +
39.00 Kč
AJ - WAS/WERE - - gradované úlohy AJ - WAS/WERE - - gradované úlohy
Obsah:14 kartiček zaměřených na kladné věty,14 kartiček zaměřených na záporné věty,14 kartiček zaměřených na otázky , rozdělených dle obtížnosti:Zelené kartičky (lehká úroveň) – 4 verze.Žluté kartičky (střední úroveň) – 4 verze.Červené kartičky (těžká úroveň) – 4 verze.Černé kartičky (velmi těžká úroveň) – 2 verze. Před hrou:Vytiskněte na A4, přehněte na půl podélně a slepte - lepidlo naneste na prázdnou stranu listu. Poté rozstřihněte na polovinu.Tisknu více sad, podle počtu žáků (např. 26 žáků ve třídě, jedna sada 4x.)Možnost laminace kartiček. Postup práce s materiálemRozdělte kartičky na kladné věty, záporné a otázky a pak podle barev (obtížnosti) - 3 x 4Nebo můžete procvičovat jen kladné věty, nebo jen záporné věty, atd.Žáci si vyberou kartičku. A do sešitu si označí, kterou mají - např. mají kladnou větu číslo 3, označíme v sešitě - (+) 1, otázku 4 - (?) 4, atd.Toto označení je z důvodu, aby si později nevybrali stejnou kartičku. Anebo naopak, když v úlohách hodně chybují mohou si s odstupem času v jiné hodině vybrat stejnou.Přečtou si úlohu na kartičce a snaží se sami správně splnit zadání - doplnit věty, přeložit, nalézt chyby, atd.Poté otočí kartičku a zkontrolují svoje odpovědi. Obtížnost:Začněte se zelenými kartičkami a postupujte k těžším úrovním.Pokud žák zvládne správně alespoň dvě kartičky z jedné úrovně, může přejít na vyšší obtížnost.Žák postupuje dle svého tempa a schopností.Pokud potřebuje, konzultuje své výsledky s učitelem. Metodické tipyPro začátečníky: Začněte pouze se zelenými a žlutými kartičkami, postupně přidávejte červené a černé. Doporučená reflexe:Na závěr aktivity projděte nejčastější chyby a vysvětlete si jejich opravy.Diskutujte, jaké věty či úlohy byly pro studenty nejnáročnější a proč. Materiál rozvíjí:Gramatické znalosti (tvorba vět v přítomném čase průběhovém).Samostatné učení a sebekontrolu. Další materiály - gradované úlohy:AJ - Present perfect - gradované úlohyAJ - Present simple- gradované úlohyAJ - Present continuous- gradované úlohy
UUCZ-847441
Anglický jazyk>Pracovní listy>6.>7.>8.>9.
35.00