ANIMALS CONVERSATION CAARDS

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
9
Velikost: 4.27 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jana Mordová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
3. 4. 2025
Sdílet:

Materiál obsahuje 50 KONVERZAČNÍCH kartiček. Na každé kartičce je uvedena jedna otázka k tématu ANIMALS.

Kartičky je možno využít při hodinách konverzace pro samostatnou či skupinovou práci od mírně pokročilých až po pokročilé studenty. Jsou vhodné i pro použití venku, jelikož jsou lehké a skladné.

Kartičky využívám ve své výuce velice často a velmi ráda. Většinou i málomluvní studenti, se pomocí konverzačních kartiček, rozmluví. Výhodou je, že student danou otázku pouze neslyší, ale může danou otázku vidět i v psané formě a to podporuje jeho sebevědomí v tom, že chápe otázku dobře a cítí se tím pádem jistější i při její odpovědi.

Kartičky mohou být použity pro různé aktivity ve třídě:

1. Klasická konverzace ve dvojicích - odpovídat je možno ústně nebo písemně.

2. Rychlá rotace, kdy studenti si sednou do dvou řad naproti sobě. Každý má kartičku s otázkou a ptá se spolužáka. Po 1-2 minutách se posunou k dalšímu a pokračují s jinou otázkou. Výborné pro rozhýbání třídy a procvičení plynulosti!

3. Skupinová diskuse, kdy studenti pracuji ve skupinkách. Jeden student vytáhne kartičku a přečte otázku. Každý ve skupině následně odpovídá.

4. Soutěž „Nejlepší odpověď“, kdy studenty rozdělíme do skupin. Každá skupina dostane stejnou otázku a má 1 minutu na přípravu. Každý člen se účastní a vyhrává nejzajímavější nebo nejvtipnější odpověď. Můžeme využít bodování.

5. Storytelling Challenge, kdy si student nebo skupinka vytáhne jednu nebo více kartiček s otázkami. Na základě odpovědí vymýšlí krátký příběh nebo scénář.

6. Roleplay scénky – Journalist Interviews, kdy je třída rozdělena na novináře a majitele ZOO či útulku a dle vybraných otázek mohou tvořit scénky či rozhovory.

Další produkty od autora Jana Mordová

480647
Anglický jazyk
Školní družina, 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Ostatní
Tento materiál obsahuje 50 konverzačních kartiček zaměřených na otázky s MODAL verbs SHOULD a CAN. Na každé kartičce je
50.00 Kč
463620
Anglický jazyk
Školní družina, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Ostatní
50 kartiček, kde studenti mohou kreativně doplňovat další část věty dle různých úrovní znalosti slovní zásoby a
50.00 Kč
573903
Anglický jazyk
5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Ostatní
Materiál obsahuje 50 kartiček. Na každé kartičce je uvedena jedna otázka k tématu Computers, The Internet and Social
50.00 Kč
507808
Anglický jazyk
Školní družina, 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Demonstrační obrázky - kartičky
Soubor obsahuje 50 konverzačních kartiček. Na každé z kartiček je uvedeno jedno obecné téma. Téma může vybírat učitel či
50.00 Kč
ANIMALS CONVERSATION CAARDS ANIMALS CONVERSATION CAARDS
Materiál obsahuje 50 KONVERZAČNÍCH kartiček. Na každé kartičce je uvedena jedna otázka k tématu ANIMALS.Kartičky je možno využít při hodinách konverzace pro samostatnou či skupinovou práci od mírně pokročilých až po pokročilé studenty. Jsou vhodné i pro použití venku, jelikož jsou lehké a skladné.Kartičky využívám ve své výuce velice často a velmi ráda. Většinou i málomluvní studenti, se pomocí konverzačních kartiček, rozmluví. Výhodou je, že student danou otázku pouze neslyší, ale může danou otázku vidět i v psané formě a to podporuje jeho sebevědomí v tom, že chápe otázku dobře a cítí se tím pádem jistější i při její odpovědi.Kartičky mohou být použity pro různé aktivity ve třídě:1. Klasická konverzace ve dvojicích - odpovídat je možno ústně nebo písemně.2. Rychlá rotace, kdy studenti si sednou do dvou řad naproti sobě. Každý má kartičku s otázkou a ptá se spolužáka. Po 1-2 minutách se posunou k dalšímu a pokračují s jinou otázkou. Výborné pro rozhýbání třídy a procvičení plynulosti!3. Skupinová diskuse, kdy studenti pracuji ve skupinkách. Jeden student vytáhne kartičku a přečte otázku. Každý ve skupině následně odpovídá.4. Soutěž „Nejlepší odpověď“, kdy studenty rozdělíme do skupin. Každá skupina dostane stejnou otázku a má 1 minutu na přípravu. Každý člen se účastní a vyhrává nejzajímavější nebo nejvtipnější odpověď. Můžeme využít bodování.5. Storytelling Challenge, kdy si student nebo skupinka vytáhne jednu nebo více kartiček s otázkami. Na základě odpovědí vymýšlí krátký příběh nebo scénář.6. Roleplay scénky – Journalist Interviews, kdy je třída rozdělena na novináře a majitele ZOO či útulku a dle vybraných otázek mohou tvořit scénky či rozhovory.
UUCZ-843410
Anglický jazyk>Ostatní>Školní družina>3.>4.>5.>6.>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Speciální pedagogika>🐾 Živočichové
50.00