HOW MUCH HOW MANY - CREATE QUESTION AND ANSWER

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
8
Velikost: 4.71 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jana Mordová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
16. 2. 2025
Sdílet:

Materiál obsahuje 50 kartiček.

Na každé z kartiček je připravena jedna otázka s výběrem HOW MUCH, HOW MANY. Student vybírá variantu dle toho, zda je podstatné jméno počitatelné nebo nepočitatelné. Následně na danou otázku odpovídá ten samý nebo jiný student pokud pracují ve dvojicích či skupinkách.

Výstup studenta může být ústní či písemný. Témata otázek jsou různorodá.

Kartičky jsou vhodné pro začátečníky až pokročilé studenty, pro individuální výuku, výuku ve skupinkách či samostudium.

Kartičky je možno vytisknout černobíle, ale většina studentů preferuje barevný tisk.

Lze vytisknout jako brožuru.

 

Další produkty od autora Jana Mordová

655383
Anglický jazyk
6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Ostatní
Materiál obsahuje 50 kartiček. Na každé kartičce je uvedena jedna otázka k tématu ENVIRONMENT, POLLUTION, RECYCLING apod
50.00 Kč
998839
Anglický jazyk
Školní družina, 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Ostatní
V tomto materiálu najdete 50+10 ROLE PLAY CARDS - reálné situace, které se mohou stát NA LETIŠTI NEBO PŘI CESTOVÁNÍ V
50.00 Kč
957941
Anglický jazyk
Školní družina, 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Ostatní
50 Konverzačních anglických otázek od mírně pokročilých až po pokročilé studenty na téma AUTUMN - PODZIM. Kartičky
50.00 Kč
794125
Anglický jazyk
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
Tento pracovní list se zaměřuje na tvoření komiksu jako takového a na tvorbu dialogů či příběhu k daným komiksovým
39.00 Kč
HOW MUCH HOW MANY - CREATE QUESTION AND ANSWER HOW MUCH HOW MANY - CREATE QUESTION AND ANSWER
Materiál obsahuje 50 kartiček. Na každé z kartiček je připravena jedna otázka s výběrem HOW MUCH, HOW MANY. Student vybírá variantu dle toho, zda je podstatné jméno počitatelné nebo nepočitatelné. Následně na danou otázku odpovídá ten samý nebo jiný student pokud pracují ve dvojicích či skupinkách. Výstup studenta může být ústní či písemný. Témata otázek jsou různorodá. Kartičky jsou vhodné pro začátečníky až pokročilé studenty, pro individuální výuku, výuku ve skupinkách či samostudium. Kartičky je možno vytisknout černobíle, ale většina studentů preferuje barevný tisk. Lze vytisknout jako brožuru.  
UUCZ-530131
Anglický jazyk>Ostatní>Školní družina>3.>4.>5.>6.>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Speciální pedagogika
50.00