WHAT WOULD YOU RATHER - CONVERSATION CARDS

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
9
Velikost: 4.66 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jana Mordová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
20. 5. 2025
Sdílet:

Materiál obsahuje 50 KONVERZAČNÍCH kartiček. Na každé kartičce jsou uvedeny vždy 2 možnosti, z kterých si student vybírá - WHAT WOULD YOU RATHER.

Kartičky je možno využít při hodinách konverzace pro samostatnou či skupinovou práci od mírně pokročilých až po pokročilé studenty. Jsou vhodné i pro použití venku, jelikož jsou lehké a skladné.

Kartičky využívám ve své výuce velice často a velmi ráda. Většinou i málomluvní studenti, se pomocí konverzačních kartiček, rozmluví. Výhodou je, že student danou otázku pouze neslyší, ale může danou otázku vidět i v psané formě a to podporuje jeho sebevědomí v tom, že chápe otázku dobře a cítí se tím pádem jistější i při její odpovědi.

Kartičky mohou být použity pro různé aktivity ve třídě:

1. Pair Work – Ask & Answer

Student A vytáhne kartičku a přečte otázku partnerovi. Student B odpoví a vysvětlí proč. 

2. Group Debate

Vyberte 1 otázku pro celou skupinu. Studenti se rozdělí podle své volby a každá skupina argumentuje pro svou volbu. Tato aktivita je skvělá pro rozvoj argumentace a mluvení ve větách a otázkách.

3. Board Game + Dice

Rozmístěte kartičky na hrací plochu (nebo použijte kruh z kartiček). Studenti hází kostkou a posunou se o daný počet polí. Kartu otočí a odpoví na otázku na dané kartě.

4. Writing Extension

Po ústní části nechte studenty napsat krátký odstavec na otázku z karty: What would you rather do and why?

Toto se může hodit jako domácí úkol nebo „early finisher“ aktivita.

5. Stand Up – Move Around

Ukažte otázku všem studentům. Studenti se postaví podle své odpovědi na dvě různé strany třídy. Vzniknou skupinky podle volby, diskutují spolu 1–2 minuty. Poté někdo shrne argumenty své skupiny.

6. Guessing Game

Jeden student si přečte otázku, tajně si vybere odpověď. Ostatní hádají, co si vybral a zdůvodňují proč si to myslí. Skvělé na trénink „I think you would rather… because…“

7. Role Play

Vyberte otázku a nechte studenty představit si jinou identitu (např. prezident, sportovec, dítě). Odpovídají, jak by si vybral daný člověk – zábavné a rozvíjí kreativitu.

8. Class Survey

Vyberte 3–5 otázek a nechte studenty udělat miniprůzkum ve třídě. Dotazují spolužáky,  zaznamenávají odpovědi a následně pak vytvoří krátký report (ústně nebo písemně).

Další produkty od autora Jana Mordová

724741
Anglický jazyk
Školní družina, 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Ostatní
Materiál obsahuje 50 kartiček. Na každé kartičce je uvedena jedna otázka k tématu CHRISTMAS. Kartičky je možno využít
50.00 Kč
573903
Anglický jazyk
5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Ostatní
Materiál obsahuje 50 kartiček. Na každé kartičce je uvedena jedna otázka k tématu Computers, The Internet and Social
50.00 Kč
466065
Anglický jazyk
Školní družina, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
50 kartiček, kde studenti mohou kreativně doplňovat další část věty dle různých úrovní znalosti slovní zásoby a
50.00 Kč
510737
Anglický jazyk
Školní družina, 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, Speciální pedagogika
Ostatní
Soubor obsahuje 50 konverzačních kartiček. Na každé z kartiček je uvedeno jedno konkrétní téma. Téma může vybírat učitel
50.00 Kč
WHAT WOULD YOU RATHER - CONVERSATION CARDS WHAT WOULD YOU RATHER - CONVERSATION CARDS
Materiál obsahuje 50 KONVERZAČNÍCH kartiček. Na každé kartičce jsou uvedeny vždy 2 možnosti, z kterých si student vybírá - WHAT WOULD YOU RATHER.Kartičky je možno využít při hodinách konverzace pro samostatnou či skupinovou práci od mírně pokročilých až po pokročilé studenty. Jsou vhodné i pro použití venku, jelikož jsou lehké a skladné.Kartičky využívám ve své výuce velice často a velmi ráda. Většinou i málomluvní studenti, se pomocí konverzačních kartiček, rozmluví. Výhodou je, že student danou otázku pouze neslyší, ale může danou otázku vidět i v psané formě a to podporuje jeho sebevědomí v tom, že chápe otázku dobře a cítí se tím pádem jistější i při její odpovědi.Kartičky mohou být použity pro různé aktivity ve třídě:1. Pair Work – Ask & AnswerStudent A vytáhne kartičku a přečte otázku partnerovi. Student B odpoví a vysvětlí proč. 2. Group DebateVyberte 1 otázku pro celou skupinu. Studenti se rozdělí podle své volby a každá skupina argumentuje pro svou volbu. Tato aktivita je skvělá pro rozvoj argumentace a mluvení ve větách a otázkách.3. Board Game + DiceRozmístěte kartičky na hrací plochu (nebo použijte kruh z kartiček). Studenti hází kostkou a posunou se o daný počet polí. Kartu otočí a odpoví na otázku na dané kartě.4. Writing ExtensionPo ústní části nechte studenty napsat krátký odstavec na otázku z karty: What would you rather do and why?Toto se může hodit jako domácí úkol nebo „early finisher“ aktivita.5. Stand Up – Move AroundUkažte otázku všem studentům. Studenti se postaví podle své odpovědi na dvě různé strany třídy. Vzniknou skupinky podle volby, diskutují spolu 1–2 minuty. Poté někdo shrne argumenty své skupiny.6. Guessing GameJeden student si přečte otázku, tajně si vybere odpověď. Ostatní hádají, co si vybral a zdůvodňují proč si to myslí. Skvělé na trénink „I think you would rather… because…“7. Role PlayVyberte otázku a nechte studenty představit si jinou identitu (např. prezident, sportovec, dítě). Odpovídají, jak by si vybral daný člověk – zábavné a rozvíjí kreativitu.8. Class SurveyVyberte 3–5 otázek a nechte studenty udělat miniprůzkum ve třídě. Dotazují spolužáky,  zaznamenávají odpovědi a následně pak vytvoří krátký report (ústně nebo písemně).
UUCZ-882702
Anglický jazyk>Ostatní>Školní družina>4.>5.>6.>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Speciální pedagogika
50.00