Běžci

Kategorie:
Téma:
Počet stran:
5
Velikost: 12.31 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
21. 10. 2024
Sdílet:

Cíle:

Žák zařadí běžce do taxonomického systému.

Žák popíše hlavní anatomické znaky běžců a vysvětlí jejich přizpůsobení prostředí.

Žák rozliší jednotlivé zástupce běžců a identifikuje jejich specifické charakteristiky.

Žák vysvětlí způsob života běžců, včetně jejich stravovacích návyků a rozmnožování.

Žák zhodnotí význam běžců pro člověka a ekosystémy.

Žák porovná různé druhy běžců z hlediska velikosti a dalších charakteristik.

Žák popíše základní charakteristiky praptáků a jejich postavení ve vývoji ptáků.

Žák vysvětlí evoluční vztah mezi plazy a ptáky na příkladu praptáků.

Žák identifikuje a porovná znaky, které měli praptáci společné s plazy a ptáky.

Žák popíše životní prostředí a velikost praptáků.

Žák uvede příklad známého vyhynulého druhu praptáka (Archaeopteryx).

Žák vysvětlí význam ptáků v přírodě a pro člověka.

 

PL obsahuje:

Vývoj ptáků

Význam ptáků

Běžci

Průvodní list a řešení

 

Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.

Další produkty od autora Ing. Pavlína Krumpolcová

644315
Biologie
8., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák správně rozdělí uvedené znaky ptakořitných na plazí a savčí. Žák vysvětlí, proč jsou ptakořitní klasifikováni
25.00 Kč
334667
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Materiál obsahuje 5 pracovních listů s tématy Taxonomie, rozlišení jednotlivých
30.00 Kč
450115
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Brožura obsahuje: PL Vývojový cyklus - typy kukel a jejich charakteristiku. Spíše
30.00 Kč
372822
Přírodověda
6., 7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Žák zná pojem lišejník. Žák umí popsat stavbu těla lišejníku. Žák umí vysvětlit
30.00 Kč
Běžci Běžci
Cíle:Žák zařadí běžce do taxonomického systému.Žák popíše hlavní anatomické znaky běžců a vysvětlí jejich přizpůsobení prostředí.Žák rozliší jednotlivé zástupce běžců a identifikuje jejich specifické charakteristiky.Žák vysvětlí způsob života běžců, včetně jejich stravovacích návyků a rozmnožování.Žák zhodnotí význam běžců pro člověka a ekosystémy.Žák porovná různé druhy běžců z hlediska velikosti a dalších charakteristik.Žák popíše základní charakteristiky praptáků a jejich postavení ve vývoji ptáků.Žák vysvětlí evoluční vztah mezi plazy a ptáky na příkladu praptáků.Žák identifikuje a porovná znaky, které měli praptáci společné s plazy a ptáky.Žák popíše životní prostředí a velikost praptáků.Žák uvede příklad známého vyhynulého druhu praptáka (Archaeopteryx).Žák vysvětlí význam ptáků v přírodě a pro člověka. PL obsahuje:Vývoj ptákůVýznam ptákůBěžciPrůvodní list a řešení Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.
UUCZ-691814
Biologie>Přírodověda>Pracovní listy>7.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Ptáci
25.00