Dravci

Kategorie:
Počet stran:
9
Velikost: 13.39 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Holky z lesa
Nahráno:
Naposledy upraveno:
3. 1. 2025
Sdílet:

Cíle:

Žák charakterizuje základní znaky dravců a popíše tělesné přizpůsobení dravců k lovu kořisti.

Žák vysvětlí postavení dravců v potravním řetězci.

Žák identifikuje organismy tvořící potravu dravců.

Žák vytvoří jednoduchý potravní řetězec.

Žák vysvětlí význam dravců v přírodě.

Žák objasní pojem bioakumulace.

Žák uvede důsledky vymizení dravců v ekosystému.

Žák rozpozná a pojmenuje běžné druhy dravců v ČR.

Žák popíše způsob lovu a typ potravy, lokalizuje výskyt vybraných druhů dravců na území ČR.

Žák charakterizuje typická stanoviště jednotlivých druhů.

Žák vysvětlí pojem sokolnictví a jeho využití v praxi.

Žák pojmenuje základní části těla sokola.

Žák vysvětlí funkci jednotlivých tělesných adaptací.

 

PL obsahuje:

Obecná charakteristika

Potrava

Rozšíření

Zástupci

Nejrychlejší zvíře světa

Průvodní list a řešení

 

Cílová skupina: 2.stupeň ZŠ (7.-8. ročník)

 

Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.

Další produkty od autora Holky z lesa

650506
Biologie
8., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák rozpozná a pojmenuje hlavní zástupce šelem vyskytujících se v ČR. Žák popíše základní charakteristiky
30.00 Kč
340241
Biologie
6., 7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Materiál je určen pro žáky 7. třídy ZŠ. Obsahuje 1 informační plakát, 4 pracovní
33.00 Kč
450115
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Brožura obsahuje: PL Vývojový cyklus - typy kukel a jejich charakteristiku. Spíše
30.00 Kč
462816
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
PL obsahuje: PL Brouci - informace o stavbě těla. Rozdělení na masožravé a všežravé (jejich charakteristika a řády). PL
35.00 Kč
Dravci Dravci
Cíle:Žák charakterizuje základní znaky dravců a popíše tělesné přizpůsobení dravců k lovu kořisti.Žák vysvětlí postavení dravců v potravním řetězci.Žák identifikuje organismy tvořící potravu dravců.Žák vytvoří jednoduchý potravní řetězec.Žák vysvětlí význam dravců v přírodě.Žák objasní pojem bioakumulace.Žák uvede důsledky vymizení dravců v ekosystému.Žák rozpozná a pojmenuje běžné druhy dravců v ČR.Žák popíše způsob lovu a typ potravy, lokalizuje výskyt vybraných druhů dravců na území ČR.Žák charakterizuje typická stanoviště jednotlivých druhů.Žák vysvětlí pojem sokolnictví a jeho využití v praxi.Žák pojmenuje základní části těla sokola.Žák vysvětlí funkci jednotlivých tělesných adaptací. PL obsahuje:Obecná charakteristikaPotravaRozšířeníZástupciNejrychlejší zvíře světaPrůvodní list a řešení Cílová skupina: 2.stupeň ZŠ (7.-8. ročník) Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.
UUCZ-749039
Biologie>Přírodověda>Pracovní listy>7.>8.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🦅 Ptáci
30.00