Dravci

Kategorie:
Počet stran:
9
Velikost: 13.39 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Holky z lesa
Nahráno:
Naposledy upraveno:
3. 1. 2025
Sdílet:

Cíle:

Žák charakterizuje základní znaky dravců a popíše tělesné přizpůsobení dravců k lovu kořisti.

Žák vysvětlí postavení dravců v potravním řetězci.

Žák identifikuje organismy tvořící potravu dravců.

Žák vytvoří jednoduchý potravní řetězec.

Žák vysvětlí význam dravců v přírodě.

Žák objasní pojem bioakumulace.

Žák uvede důsledky vymizení dravců v ekosystému.

Žák rozpozná a pojmenuje běžné druhy dravců v ČR.

Žák popíše způsob lovu a typ potravy, lokalizuje výskyt vybraných druhů dravců na území ČR.

Žák charakterizuje typická stanoviště jednotlivých druhů.

Žák vysvětlí pojem sokolnictví a jeho využití v praxi.

Žák pojmenuje základní části těla sokola.

Žák vysvětlí funkci jednotlivých tělesných adaptací.

 

PL obsahuje:

Obecná charakteristika

Potrava

Rozšíření

Zástupci

Nejrychlejší zvíře světa

Průvodní list a řešení

 

Cílová skupina: 2.stupeň ZŠ (7.-8. ročník)

 

Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.

Další produkty od autora Holky z lesa

447308
Nezařazené k předmětu
Diář učitelský
Diář obsahuje: měsíční plán týdenní plán denní plán rozvrh hodin tabulky pro zápis ( klasifikace, seznam žáků, informace
49.00 Kč
723963
Biologie
7., 8., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák popíše základní vnější a vnitřní stavbu těla plazů. Žák vysvětlí přizpůsobení plazů životu na souši. Žák
40.00 Kč
402624
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Cíle: Žák zná pojem kořen, jeho funkce i využití. Žák umí popsat kořen (příčný i
30.00 Kč
903396
Přírodověda
9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák rozliší magmatické, sedimentární a metamorfované horniny. Žák popíše vznik jednotlivých hornin. Žák doplní
40.00 Kč
Dravci Dravci
Cíle:Žák charakterizuje základní znaky dravců a popíše tělesné přizpůsobení dravců k lovu kořisti.Žák vysvětlí postavení dravců v potravním řetězci.Žák identifikuje organismy tvořící potravu dravců.Žák vytvoří jednoduchý potravní řetězec.Žák vysvětlí význam dravců v přírodě.Žák objasní pojem bioakumulace.Žák uvede důsledky vymizení dravců v ekosystému.Žák rozpozná a pojmenuje běžné druhy dravců v ČR.Žák popíše způsob lovu a typ potravy, lokalizuje výskyt vybraných druhů dravců na území ČR.Žák charakterizuje typická stanoviště jednotlivých druhů.Žák vysvětlí pojem sokolnictví a jeho využití v praxi.Žák pojmenuje základní části těla sokola.Žák vysvětlí funkci jednotlivých tělesných adaptací. PL obsahuje:Obecná charakteristikaPotravaRozšířeníZástupciNejrychlejší zvíře světaPrůvodní list a řešení Cílová skupina: 2.stupeň ZŠ (7.-8. ročník) Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.
UUCZ-749039
Biologie>Přírodověda>Pracovní listy>7.>8.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🦅 Ptáci
30.00