Dravci

Kategorie:
Počet stran:
9
Velikost: 13.39 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Holky z lesa
Nahráno:
Naposledy upraveno:
3. 1. 2025
Sdílet:

Cíle:

Žák charakterizuje základní znaky dravců a popíše tělesné přizpůsobení dravců k lovu kořisti.

Žák vysvětlí postavení dravců v potravním řetězci.

Žák identifikuje organismy tvořící potravu dravců.

Žák vytvoří jednoduchý potravní řetězec.

Žák vysvětlí význam dravců v přírodě.

Žák objasní pojem bioakumulace.

Žák uvede důsledky vymizení dravců v ekosystému.

Žák rozpozná a pojmenuje běžné druhy dravců v ČR.

Žák popíše způsob lovu a typ potravy, lokalizuje výskyt vybraných druhů dravců na území ČR.

Žák charakterizuje typická stanoviště jednotlivých druhů.

Žák vysvětlí pojem sokolnictví a jeho využití v praxi.

Žák pojmenuje základní části těla sokola.

Žák vysvětlí funkci jednotlivých tělesných adaptací.

 

PL obsahuje:

Obecná charakteristika

Potrava

Rozšíření

Zástupci

Nejrychlejší zvíře světa

Průvodní list a řešení

 

Cílová skupina: 2.stupeň ZŠ (7.-8. ročník)

 

Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.

Další produkty od autora Holky z lesa

430537
Biologie
7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Cíle: Žák se seznámil s korálnatci, medúzovci a polypovci, dokáže je
30.00 Kč
918587
Biologie
9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák rozumí vnitřním geologickým dějům a jejich charakteristikám. Žák rozlišuje dlouhodobé a krátkodobé vnitřní
35.00 Kč
377756
Český jazyk
MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Celoroční tematická hra
Postřehová hra 30 kartiček Vhodné také k rozšiřování slovní zásoby v cizím jazyce Pro MŠ a ZŠ během celého roku
25.00 Kč
432157
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Cíle: Žák dokáže popsat stavbu těla krásnoočka i trepky. Žák rozpozná onemocnění
30.00 Kč
Dravci Dravci
Cíle:Žák charakterizuje základní znaky dravců a popíše tělesné přizpůsobení dravců k lovu kořisti.Žák vysvětlí postavení dravců v potravním řetězci.Žák identifikuje organismy tvořící potravu dravců.Žák vytvoří jednoduchý potravní řetězec.Žák vysvětlí význam dravců v přírodě.Žák objasní pojem bioakumulace.Žák uvede důsledky vymizení dravců v ekosystému.Žák rozpozná a pojmenuje běžné druhy dravců v ČR.Žák popíše způsob lovu a typ potravy, lokalizuje výskyt vybraných druhů dravců na území ČR.Žák charakterizuje typická stanoviště jednotlivých druhů.Žák vysvětlí pojem sokolnictví a jeho využití v praxi.Žák pojmenuje základní části těla sokola.Žák vysvětlí funkci jednotlivých tělesných adaptací. PL obsahuje:Obecná charakteristikaPotravaRozšířeníZástupciNejrychlejší zvíře světaPrůvodní list a řešení Cílová skupina: 2.stupeň ZŠ (7.-8. ročník) Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.
UUCZ-749039
Biologie>Přírodověda>Pracovní listy>7.>8.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🦅 Ptáci
30.00