Obojživelníci

Kategorie:
Počet stran:
9
Velikost: 5.6 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Holky z lesa
Nahráno:
Naposledy upraveno:
9. 12. 2024
Sdílet:

Cíle:

Žák charakterizuje základní znaky obojživelníků a jejich přizpůsobení prostředí.

Žák vysvětlí význam obojživelníků v ekosystému.

Žák popíše životní cyklus obojživelníků včetně rozmnožování.

Žák navrhne konkrétní opatření pro ochranu obojživelníků.

Žák vytvoří a interpretuje potravní síť s obojživelníky.

Žák zdůvodní důležitost ochrany obojživelníků v kontextu biodiverzity.

Žák používá správnou terminologii při popisu biologie obojživelníků.

Žák popíše stavbu těla obojživelníků s důrazem na jejich anatomické znaky.

Žák popíše stavbu a funkci orgánových soustav obojživelníků.

Žák porovná stavbu cévní soustavy larvy a dospělce.

Žák vysvětlí způsoby dýchání obojživelníků v různých vývojových stádiích.

Žák charakterizuje potravní specializaci obojživelníků.

Žák popíše stavbu a funkci vylučovací soustavy obojživelníků.

Žák seřadí správně vývojová stádia obojživelníků.

Žák vysvětlí pojem neotenie a uvede příklady.

Žák rozliší způsoby oplození u různých skupin obojživelníků.

Žák charakterizuje hormonální řízení proměny.

Žák uvede konkrétní příklady zástupců s různými typy oplození.

 

Obsah:

obecná charakteristika

význam

potravní řetězce

stavba těla

trávicí, cévní, dýchací a vylučovací soustava

rozmnožování

 

Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky. 

Další produkty od autora Ing. Pavlína Krumpolcová

333852
Přírodověda
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Pracovní list plody lesa je zaměřen především pro žáky prvního stupně ZŠ. Poznáte rozdíl mezi česnekem medvědím a
0.00 Kč
617430
Biologie
7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák popíše základní stavbu těla ryb. Žák vysvětlí funkci jednotlivých orgánových soustav ryb. Žák popíše způsoby
30.00 Kč
436119
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Cíle: Žák dokáže popsat stavbu těla kroužkovců. Žák umí kmen taxonomicky rozdělit
25.00 Kč
448402
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Cíle: Žák umí popsat vývoj hmyzu s proměnou nedokonalou. Žák zná pojem nymfa. PL
35.00 Kč
Obojživelníci Obojživelníci
Cíle:Žák charakterizuje základní znaky obojživelníků a jejich přizpůsobení prostředí.Žák vysvětlí význam obojživelníků v ekosystému.Žák popíše životní cyklus obojživelníků včetně rozmnožování.Žák navrhne konkrétní opatření pro ochranu obojživelníků.Žák vytvoří a interpretuje potravní síť s obojživelníky.Žák zdůvodní důležitost ochrany obojživelníků v kontextu biodiverzity.Žák používá správnou terminologii při popisu biologie obojživelníků.Žák popíše stavbu těla obojživelníků s důrazem na jejich anatomické znaky.Žák popíše stavbu a funkci orgánových soustav obojživelníků.Žák porovná stavbu cévní soustavy larvy a dospělce.Žák vysvětlí způsoby dýchání obojživelníků v různých vývojových stádiích.Žák charakterizuje potravní specializaci obojživelníků.Žák popíše stavbu a funkci vylučovací soustavy obojživelníků.Žák seřadí správně vývojová stádia obojživelníků.Žák vysvětlí pojem neotenie a uvede příklady.Žák rozliší způsoby oplození u různých skupin obojživelníků.Žák charakterizuje hormonální řízení proměny.Žák uvede konkrétní příklady zástupců s různými typy oplození. Obsah:obecná charakteristikavýznampotravní řetězcestavba tělatrávicí, cévní, dýchací a vylučovací soustavarozmnožování Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky. 
UUCZ-737429
Biologie>Přírodověda>Pracovní listy>7.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🐸 Obojživelníci (žáby, ...)
30.00