Obojživelníci

Kategorie:
Počet stran:
9
Velikost: 5.6 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Holky z lesa
Nahráno:
Naposledy upraveno:
9. 12. 2024
Sdílet:

Cíle:

Žák charakterizuje základní znaky obojživelníků a jejich přizpůsobení prostředí.

Žák vysvětlí význam obojživelníků v ekosystému.

Žák popíše životní cyklus obojživelníků včetně rozmnožování.

Žák navrhne konkrétní opatření pro ochranu obojživelníků.

Žák vytvoří a interpretuje potravní síť s obojživelníky.

Žák zdůvodní důležitost ochrany obojživelníků v kontextu biodiverzity.

Žák používá správnou terminologii při popisu biologie obojživelníků.

Žák popíše stavbu těla obojživelníků s důrazem na jejich anatomické znaky.

Žák popíše stavbu a funkci orgánových soustav obojživelníků.

Žák porovná stavbu cévní soustavy larvy a dospělce.

Žák vysvětlí způsoby dýchání obojživelníků v různých vývojových stádiích.

Žák charakterizuje potravní specializaci obojživelníků.

Žák popíše stavbu a funkci vylučovací soustavy obojživelníků.

Žák seřadí správně vývojová stádia obojživelníků.

Žák vysvětlí pojem neotenie a uvede příklady.

Žák rozliší způsoby oplození u různých skupin obojživelníků.

Žák charakterizuje hormonální řízení proměny.

Žák uvede konkrétní příklady zástupců s různými typy oplození.

 

Obsah:

obecná charakteristika

význam

potravní řetězce

stavba těla

trávicí, cévní, dýchací a vylučovací soustava

rozmnožování

 

Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky. 

Další produkty od autora Holky z lesa

918587
Biologie
9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák rozumí vnitřním geologickým dějům a jejich charakteristikám. Žák rozlišuje dlouhodobé a krátkodobé vnitřní
35.00 Kč
336655
Biologie
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Materiál se skládá z 5 pracovních listů, 4 plakátů, správného řešení a průvodního
30.00 Kč
848714
Přírodověda
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pexeso
Každá trojice karet vám prozradí: Název plodiny Svůj vzhled K čemu se využívá Materiál obsahuje: 16 trojic karet Počet
0.00 Kč
745322
Biologie
7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák doplní správně charakteristické znaky ocasatých obojživelníků. Žák popíše základní znaky mloka skvrnitého. Žák
30.00 Kč
Obojživelníci Obojživelníci
Cíle:Žák charakterizuje základní znaky obojživelníků a jejich přizpůsobení prostředí.Žák vysvětlí význam obojživelníků v ekosystému.Žák popíše životní cyklus obojživelníků včetně rozmnožování.Žák navrhne konkrétní opatření pro ochranu obojživelníků.Žák vytvoří a interpretuje potravní síť s obojživelníky.Žák zdůvodní důležitost ochrany obojživelníků v kontextu biodiverzity.Žák používá správnou terminologii při popisu biologie obojživelníků.Žák popíše stavbu těla obojživelníků s důrazem na jejich anatomické znaky.Žák popíše stavbu a funkci orgánových soustav obojživelníků.Žák porovná stavbu cévní soustavy larvy a dospělce.Žák vysvětlí způsoby dýchání obojživelníků v různých vývojových stádiích.Žák charakterizuje potravní specializaci obojživelníků.Žák popíše stavbu a funkci vylučovací soustavy obojživelníků.Žák seřadí správně vývojová stádia obojživelníků.Žák vysvětlí pojem neotenie a uvede příklady.Žák rozliší způsoby oplození u různých skupin obojživelníků.Žák charakterizuje hormonální řízení proměny.Žák uvede konkrétní příklady zástupců s různými typy oplození. Obsah:obecná charakteristikavýznampotravní řetězcestavba tělatrávicí, cévní, dýchací a vylučovací soustavarozmnožování Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky. 
UUCZ-737429
Biologie>Přírodověda>Pracovní listy>7.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🐸 Obojživelníci (žáby, ...)
30.00