Obojživelníci - velký soubor vyučovacích hodin a dalších aktivit
Tento soubor obsahuje materiály pro 3-4 vyučovací hodiny zaměřené na obojživelníky. Hodiny využívají aktivní metody jako skupinovou práci, brainstorming a CLIL. Žáci se naučí rozpoznávat obojživelníky, jejich životní cykly a ekologický význam prostřednictvím tvořivých úkolů a komunikačních aktivit.
Soubor obsahuje:
- plán 3-4 vyučovacích hodin (záleží na rychlosti žáků)
- veškeré materiály potřebné k vyučovacím hodinám
- didaktické hry
- Popiš svůj obrázek
- Kdo jsem, co jsem
- Najdi svého obojživelníka
- problémové učení - dvě vyučovací hodiny - Je pitvání žab ve školách edukační nebo je již přežité v době moderních technologií?
Tento soubor poskytuje komplexní podporu pro učitele při výuce obojživelníků, přičemž klade důraz na aktivní zapojení žáků, jejich kreativitu a kritické myšlení.
Materiál odpovídají EUR konceptu výuky. Evokace pracuje s žákovskými prekoncepty. U žáků dochází k uvědomění si významu při zpracování informací. Informace si zařazují do jednotlivých struktur poznání. Je zde také krátká reflexe.
Vzdělávací materiál pro ZŠ vypracován v souladu s RVP ZV