Potravní řetězce

Kategorie:
Počet stran:
9
Velikost: 19.25 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Holky z lesa
Nahráno:
Naposledy upraveno:
21. 9. 2025
Sdílet:

Cíle: 

Žák rozpozná a vysvětlí vztahy mezi organismy v přírodě (producent, konzument, predátor, rozkladač). 

Žák umí sestavit jednoduchý potravní řetězec a potravní pyramidu. 

Žák zařadí konkrétní organismy do jednotlivých článků potravního řetězce. 

Žák objasní význam rozkladačů v přírodě. 

Žák analyzuje důsledky vymizení určité složky řetězce. 

Žák rozezná základní skupiny organismů podle způsobu získávání potravy (producenti, konzumenti, rozkladači, paraziti). 

Žák charakterizuje býložravce, masožravce, všežravce, parazity a rozkladače. 

 

PL obsahuje: 

Potravní řetězce 

Potravní členění organismů 

Průvodní list a řešení 

 

Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.

Další produkty od autora Holky z lesa

415615
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Cíle: Žák zná pojem stonek, jeho funkce i využití. Žák dokáže popsat a rozeznat
30.00 Kč
645910
Biologie
8., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák popíše základní charakteristiky hmyzožravců. Žák pojmenuje jednotlivé druhy podle obrázku. Žák rozliší
25.00 Kč
835121
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák popíše charakteristické znaky jednoděložných rostlin. Žák pojmenuje na obrázku části těla cibule. Žák
25.00 Kč
918587
Biologie
9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák rozumí vnitřním geologickým dějům a jejich charakteristikám. Žák rozlišuje dlouhodobé a krátkodobé vnitřní
35.00 Kč
Potravní řetězce Potravní řetězce
Cíle: Žák rozpozná a vysvětlí vztahy mezi organismy v přírodě (producent, konzument, predátor, rozkladač). Žák umí sestavit jednoduchý potravní řetězec a potravní pyramidu. Žák zařadí konkrétní organismy do jednotlivých článků potravního řetězce. Žák objasní význam rozkladačů v přírodě. Žák analyzuje důsledky vymizení určité složky řetězce. Žák rozezná základní skupiny organismů podle způsobu získávání potravy (producenti, konzumenti, rozkladači, paraziti). Žák charakterizuje býložravce, masožravce, všežravce, parazity a rozkladače.  PL obsahuje: Potravní řetězce Potravní členění organismů Průvodní list a řešení  Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.
UUCZ-970991
Biologie>Přírodověda>Pracovní listy>6.>ZŠ – 2. STUPEŇ>🌲🌳 Les>🌱 Rostliny>🐾 Živočichové
30.00