Primáti

Kategorie:
Téma:
Počet stran:
5
Velikost: 6.08 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 9. 2024
Sdílet:

Cíle: 

Žák popíše hlavní charakteristiky primátů a jejich anatomické znaky. 

Žák vysvětlí, kdy se primáti poprvé objevili v evoluční historii. 

Žák rozliší stravovací návyky různých druhů primátů (všežravci, býložravci, hmyzožravci). 

Žák popíše sociální chování primátů a způsoby jejich komunikace. 

Žák vysvětlí reprodukční cyklus primátů a péči o mláďata. 

Žák uvede příklady používání nástrojů u primátů a vysvětlí, k čemu je používají. 

Žák identifikuje hlavní hrozby pro primáty a důvody jejich ohrožení. 

Žák lokalizuje hlavní oblasti výskytu primátů na mapě světa. 

Žák rozpozná a určí různé druhy primátů na obrázcích. 

Žák pochopí důležitost ochrany primátů a jejich přirozeného prostředí. 

 

PL obsahuje: 

Obecná charakteristika primátů 

Ohrožení primátů 

Rozšíření 

Zástupci 

Nástroje k používání 

Průvodní list a řešení 

 

Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.

Další produkty od autora Ing. Pavlína Krumpolcová

385581
Přírodověda
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Klíč k určování rostlin je určen žákům přímo do terénu. V klíči jsou zastoupeny
55.00 Kč
610305
Biologie
6., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák popíše základní anatomii a fyziologii ploštěnců. Žák vysvětlí proces regenerace u ploštěnek. Žák
30.00 Kč
392494
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Cíle: Žák zná pojem řasy. Žák umí popsat tělo řasy, zná typy stélek a dokáže je
33.00 Kč
340241
Biologie
6., 7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Materiál je určen pro žáky 7. třídy ZŠ. Obsahuje 1 informační plakát, 4 pracovní
33.00 Kč
Primáti Primáti
Cíle: Žák popíše hlavní charakteristiky primátů a jejich anatomické znaky. Žák vysvětlí, kdy se primáti poprvé objevili v evoluční historii. Žák rozliší stravovací návyky různých druhů primátů (všežravci, býložravci, hmyzožravci). Žák popíše sociální chování primátů a způsoby jejich komunikace. Žák vysvětlí reprodukční cyklus primátů a péči o mláďata. Žák uvede příklady používání nástrojů u primátů a vysvětlí, k čemu je používají. Žák identifikuje hlavní hrozby pro primáty a důvody jejich ohrožení. Žák lokalizuje hlavní oblasti výskytu primátů na mapě světa. Žák rozpozná a určí různé druhy primátů na obrázcích. Žák pochopí důležitost ochrany primátů a jejich přirozeného prostředí.  PL obsahuje: Obecná charakteristika primátů Ohrožení primátů Rozšíření Zástupci Nástroje k používání Průvodní list a řešení  Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.
UUCZ-663698
Biologie>Přírodověda>Pracovní listy>8.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🐻 Savci
25.00