Primáti

Kategorie:
Téma:
Počet stran:
5
Velikost: 6.08 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 9. 2024
Sdílet:

Cíle: 

Žák popíše hlavní charakteristiky primátů a jejich anatomické znaky. 

Žák vysvětlí, kdy se primáti poprvé objevili v evoluční historii. 

Žák rozliší stravovací návyky různých druhů primátů (všežravci, býložravci, hmyzožravci). 

Žák popíše sociální chování primátů a způsoby jejich komunikace. 

Žák vysvětlí reprodukční cyklus primátů a péči o mláďata. 

Žák uvede příklady používání nástrojů u primátů a vysvětlí, k čemu je používají. 

Žák identifikuje hlavní hrozby pro primáty a důvody jejich ohrožení. 

Žák lokalizuje hlavní oblasti výskytu primátů na mapě světa. 

Žák rozpozná a určí různé druhy primátů na obrázcích. 

Žák pochopí důležitost ochrany primátů a jejich přirozeného prostředí. 

 

PL obsahuje: 

Obecná charakteristika primátů 

Ohrožení primátů 

Rozšíření 

Zástupci 

Nástroje k používání 

Průvodní list a řešení 

 

Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.

Další produkty od autora Ing. Pavlína Krumpolcová

673477
Biologie
8., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák popíše základní anatomické a fyziologické adaptace kytovců na vodní prostředí. Žák vysvětlí důvody absence
25.00 Kč
448402
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Cíle: Žák umí popsat vývoj hmyzu s proměnou nedokonalou. Žák zná pojem nymfa. PL
35.00 Kč
336655
Biologie
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Materiál se skládá z 5 pracovních listů, 4 plakátů, správného řešení a průvodního
30.00 Kč
582920
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák vysvětlí funkce části rostlinného těla, konkrétně listu. Žák zná funkce listu. Žák pozná a pojmenuje významné
30.00 Kč
Primáti Primáti
Cíle: Žák popíše hlavní charakteristiky primátů a jejich anatomické znaky. Žák vysvětlí, kdy se primáti poprvé objevili v evoluční historii. Žák rozliší stravovací návyky různých druhů primátů (všežravci, býložravci, hmyzožravci). Žák popíše sociální chování primátů a způsoby jejich komunikace. Žák vysvětlí reprodukční cyklus primátů a péči o mláďata. Žák uvede příklady používání nástrojů u primátů a vysvětlí, k čemu je používají. Žák identifikuje hlavní hrozby pro primáty a důvody jejich ohrožení. Žák lokalizuje hlavní oblasti výskytu primátů na mapě světa. Žák rozpozná a určí různé druhy primátů na obrázcích. Žák pochopí důležitost ochrany primátů a jejich přirozeného prostředí.  PL obsahuje: Obecná charakteristika primátů Ohrožení primátů Rozšíření Zástupci Nástroje k používání Průvodní list a řešení  Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.
UUCZ-663698
Biologie>Přírodověda>Pracovní listy>8.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Savci
25.00