Cíle:
Žák popíše hlavní charakteristiky primátů a jejich anatomické znaky.
Žák vysvětlí, kdy se primáti poprvé objevili v evoluční historii.
Žák rozliší stravovací návyky různých druhů primátů (všežravci, býložravci, hmyzožravci).
Žák popíše sociální chování primátů a způsoby jejich komunikace.
Žák vysvětlí reprodukční cyklus primátů a péči o mláďata.
Žák uvede příklady používání nástrojů u primátů a vysvětlí, k čemu je používají.
Žák identifikuje hlavní hrozby pro primáty a důvody jejich ohrožení.
Žák lokalizuje hlavní oblasti výskytu primátů na mapě světa.
Žák rozpozná a určí různé druhy primátů na obrázcích.
Žák pochopí důležitost ochrany primátů a jejich přirozeného prostředí.
PL obsahuje:
Obecná charakteristika primátů
Ohrožení primátů
Rozšíření
Zástupci
Nástroje k používání
Průvodní list a řešení
Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.