Strunatci

Kategorie:
Počet stran:
8
Velikost: 3.28 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Holky z lesa
Nahráno:
Naposledy upraveno:
13. 2. 2024
Sdílet:

Cíle:

Žák vysvětlí rozdíl mezi strunou hřbetní a páteří.

Žák porovná základní vnější a vnitřní stavbu vybraných živočichů a vysvětlí funkci jednotlivých orgánů.

Žák rozlišuje a porovná jednotlivé skupiny živočichů, určuje vybrané živočichy, zařazuje je do hlavních taxonomických skupin.

 

Žák umí popsat tělo strunatců.

Žák zná pojem druhoústí živočichové.

Žák zná podkmeny strunatců.

Žák zná typické znaky pláštěnců.

Žák umí charakterizovat třídu sumek, salp a vršenek.

Žák ví, kde pláštěnci žijí.

Žák zná typické znaky bezlebečních.

Žák dokáže popsat potravu a výskyt bezlebečních a vyjmenovat alespoň jednoho zástupce.

 

Obsah:

  • strunatci
  • pláštěnci
  • bezlebeční
  • průvodní list
  • řešení

 

Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.

 

Lze vytisknout i černobíle.

Další produkty od autora Holky z lesa

436536
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Cíle: Žák dokáže popsat stavbu těla. Žák umí třídu taxonomicky rozdělit. Žák zná
25.00 Kč
613063
Matematika
1.
Ostatní
32 příkladů na sčítání do deseti. Pracovní list se může využívat k opakování, pochopení jak se sčítá. Úkolem žáka/žákyně
25.00 Kč
617430
Biologie
7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák popíše základní stavbu těla ryb. Žák vysvětlí funkci jednotlivých orgánových soustav ryb. Žák popíše způsoby
30.00 Kč
518074
Biologie
6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Doplňkový materiál k tématu šelmy v ČR zaměřený pouze na vlky. Dozvíte se spoustu nových informací pomocí hravé formy PL
25.00 Kč
Strunatci Strunatci
Cíle: Žák vysvětlí rozdíl mezi strunou hřbetní a páteří. Žák porovná základní vnější a vnitřní stavbu vybraných živočichů a vysvětlí funkci jednotlivých orgánů. Žák rozlišuje a porovná jednotlivé skupiny živočichů, určuje vybrané živočichy, zařazuje je do hlavních taxonomických skupin.   Žák umí popsat tělo strunatců. Žák zná pojem druhoústí živočichové. Žák zná podkmeny strunatců. Žák zná typické znaky pláštěnců. Žák umí charakterizovat třídu sumek, salp a vršenek. Žák ví, kde pláštěnci žijí. Žák zná typické znaky bezlebečních. Žák dokáže popsat potravu a výskyt bezlebečních a vyjmenovat alespoň jednoho zástupce.   Obsah: strunatci pláštěnci bezlebeční průvodní list řešení   Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.   Lze vytisknout i černobíle.
UUCZ-490474
Biologie>Přírodověda>Pracovní listy>6.>7.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🐾 Živočichové
25.00