Strunatci

Kategorie:
Počet stran:
8
Velikost: 3.28 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Holky z lesa
Nahráno:
Naposledy upraveno:
13. 2. 2024
Sdílet:

Cíle:

Žák vysvětlí rozdíl mezi strunou hřbetní a páteří.

Žák porovná základní vnější a vnitřní stavbu vybraných živočichů a vysvětlí funkci jednotlivých orgánů.

Žák rozlišuje a porovná jednotlivé skupiny živočichů, určuje vybrané živočichy, zařazuje je do hlavních taxonomických skupin.

 

Žák umí popsat tělo strunatců.

Žák zná pojem druhoústí živočichové.

Žák zná podkmeny strunatců.

Žák zná typické znaky pláštěnců.

Žák umí charakterizovat třídu sumek, salp a vršenek.

Žák ví, kde pláštěnci žijí.

Žák zná typické znaky bezlebečních.

Žák dokáže popsat potravu a výskyt bezlebečních a vyjmenovat alespoň jednoho zástupce.

 

Obsah:

  • strunatci
  • pláštěnci
  • bezlebeční
  • průvodní list
  • řešení

 

Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.

 

Lze vytisknout i černobíle.

Další produkty od autora Holky z lesa

463881
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
PL obsahuje: PL Drvopleňovití - zástupci, larvy. PL Vzpřímenkovití - klíněnka jírovcová (výskyt, škodlivost, ochrana
30.00 Kč
447308
Nezařazené k předmětu
Diář učitelský
Diář obsahuje: měsíční plán týdenní plán denní plán rozvrh hodin tabulky pro zápis ( klasifikace, seznam žáků, informace
49.00 Kč
598768
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák definuje pojem květ a jeho základní funkce, vyjmenuje a popíše hlavní části květu. Žák správně přiřadí pojmy k
40.00 Kč
614305
Matematika
1.
Ostatní
34 příkladů na odčítání do deseti. Pracovní list se může využívat k opakování, pochopení jak se sčítá. Úkolem žáka
25.00 Kč
Strunatci Strunatci
Cíle: Žák vysvětlí rozdíl mezi strunou hřbetní a páteří. Žák porovná základní vnější a vnitřní stavbu vybraných živočichů a vysvětlí funkci jednotlivých orgánů. Žák rozlišuje a porovná jednotlivé skupiny živočichů, určuje vybrané živočichy, zařazuje je do hlavních taxonomických skupin.   Žák umí popsat tělo strunatců. Žák zná pojem druhoústí živočichové. Žák zná podkmeny strunatců. Žák zná typické znaky pláštěnců. Žák umí charakterizovat třídu sumek, salp a vršenek. Žák ví, kde pláštěnci žijí. Žák zná typické znaky bezlebečních. Žák dokáže popsat potravu a výskyt bezlebečních a vyjmenovat alespoň jednoho zástupce.   Obsah: strunatci pláštěnci bezlebeční průvodní list řešení   Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.   Lze vytisknout i černobíle.
UUCZ-490474
Biologie>Přírodověda>Pracovní listy>6.>7.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🐾 Živočichové
25.00