Strunatci

Kategorie:
Počet stran:
8
Velikost: 3.28 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Holky z lesa
Nahráno:
Naposledy upraveno:
13. 2. 2024
Sdílet:

Cíle:

Žák vysvětlí rozdíl mezi strunou hřbetní a páteří.

Žák porovná základní vnější a vnitřní stavbu vybraných živočichů a vysvětlí funkci jednotlivých orgánů.

Žák rozlišuje a porovná jednotlivé skupiny živočichů, určuje vybrané živočichy, zařazuje je do hlavních taxonomických skupin.

 

Žák umí popsat tělo strunatců.

Žák zná pojem druhoústí živočichové.

Žák zná podkmeny strunatců.

Žák zná typické znaky pláštěnců.

Žák umí charakterizovat třídu sumek, salp a vršenek.

Žák ví, kde pláštěnci žijí.

Žák zná typické znaky bezlebečních.

Žák dokáže popsat potravu a výskyt bezlebečních a vyjmenovat alespoň jednoho zástupce.

 

Obsah:

  • strunatci
  • pláštěnci
  • bezlebeční
  • průvodní list
  • řešení

 

Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.

 

Lze vytisknout i černobíle.

Další produkty od autora Ing. Pavlína Krumpolcová

377756
Český jazyk
MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Celoroční tematická hra
Postřehová hra 30 kartiček Vhodné také k rozšiřování slovní zásoby v cizím jazyce Pro MŠ a ZŠ během celého roku
25.00 Kč
691814
Biologie
7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
C íle: Žák zařadí běžce do taxonomického systému. Žák popíše hlavní anatomické znaky běžců a vysvětlí jejich
25.00 Kč
439818
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Cíle: Žák dokáže popsat stavbu těla. Žák umí třídu taxonomicky rozdělit. Žák zná
30.00 Kč
673477
Biologie
8., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák popíše základní anatomické a fyziologické adaptace kytovců na vodní prostředí. Žák vysvětlí důvody absence
25.00 Kč
Strunatci Strunatci
Cíle: Žák vysvětlí rozdíl mezi strunou hřbetní a páteří. Žák porovná základní vnější a vnitřní stavbu vybraných živočichů a vysvětlí funkci jednotlivých orgánů. Žák rozlišuje a porovná jednotlivé skupiny živočichů, určuje vybrané živočichy, zařazuje je do hlavních taxonomických skupin.   Žák umí popsat tělo strunatců. Žák zná pojem druhoústí živočichové. Žák zná podkmeny strunatců. Žák zná typické znaky pláštěnců. Žák umí charakterizovat třídu sumek, salp a vršenek. Žák ví, kde pláštěnci žijí. Žák zná typické znaky bezlebečních. Žák dokáže popsat potravu a výskyt bezlebečních a vyjmenovat alespoň jednoho zástupce.   Obsah: strunatci pláštěnci bezlebeční průvodní list řešení   Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.   Lze vytisknout i černobíle.
UUCZ-490474
Biologie>Přírodověda>Pracovní listy>6.>7.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🐾 Živočichové
25.00