Cíle:
Žák vysvětlí rozdíl mezi strunou hřbetní a páteří.
Žák porovná základní vnější a vnitřní stavbu vybraných živočichů a vysvětlí funkci jednotlivých orgánů.
Žák rozlišuje a porovná jednotlivé skupiny živočichů, určuje vybrané živočichy, zařazuje je do hlavních taxonomických skupin.
Žák umí popsat tělo strunatců.
Žák zná pojem druhoústí živočichové.
Žák zná podkmeny strunatců.
Žák zná typické znaky pláštěnců.
Žák umí charakterizovat třídu sumek, salp a vršenek.
Žák ví, kde pláštěnci žijí.
Žák zná typické znaky bezlebečních.
Žák dokáže popsat potravu a výskyt bezlebečních a vyjmenovat alespoň jednoho zástupce.
Obsah:
- strunatci
- pláštěnci
- bezlebeční
- průvodní list
- řešení
Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.
Lze vytisknout i černobíle.