8. června - Světový den oceánů

Ročník:
3., 4., 5.
Kategorie:
Počet stran:
5
Velikost: 9.61 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Učitelka Míša
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 4. 2025
Sdílet:

Materiál seznamuje žáky s životem v oceánech, významem oceánů a mnohem více. Rozvíjí čtení s porozuměním. Je vhodný jako venkovní aktivita.

Materiál obsahuje 6 kartiček s texty o oceánech, 10 lístečků s otázkami, pracovní kartičky pro žáky. Kartičky s texty rozmístíme po třídě, hřišti, zahradě apod. Stejně tak i lístečky s otázkami. Úkolem žáků je přečíst si kartičky s texty. Poté hledají lístečky s otázkami. Po přečtení kartiček s texty by měli být schopni rozhodnout, zda je odpověď na otázku “ano” či “ne”. Když odpověď neznají, dohledají kartičku s textem a odpověď na ni najdou. Odpovědi (písmena) si zaznamenávají do svých pracovních kartiček. Řeší-li správně, vyjde jim tajenka (MOŘSKÝ SVĚT).

Další produkty od autora Učitelka Míša

676246
Přírodověda
3., 4.
Já mám, kdo má
Materiál slouží k procvičení tvarů listů stromů na podzim. Žáci si rozeberou kartičky (22). Jejich společným úkolem je
25.00 Kč
682635
Přírodověda
4., 5.
Skládačky
Skládanka je určena ke společné práci celé třídy. Seznámí žáky se stromy - obecnými informacemi o nich, speciálně pak s
50.00 Kč
848122
Nezařazené k předmětu
1.
Demonstrační obrázky - kartičky
Bubliny do fotokoutku - památka na zápis do 1. třídy. Bubliny vystříháme a položíme k fotokoutku. Materiál obsahuje
30.00 Kč
847467
Český jazyk - čtení
1., 2., 3.
Demonstrační obrázky - kartičky
Materiál seznamuje žáky se zajímavými informacemi o 11zvířatech Afriky. Kartičky s obrázky zvířat rozmístíme po třídě
35.00 Kč
8. června - Světový den oceánů 8. června - Světový den oceánů
Materiál seznamuje žáky s životem v oceánech, významem oceánů a mnohem více. Rozvíjí čtení s porozuměním. Je vhodný jako venkovní aktivita.Materiál obsahuje 6 kartiček s texty o oceánech, 10 lístečků s otázkami, pracovní kartičky pro žáky. Kartičky s texty rozmístíme po třídě, hřišti, zahradě apod. Stejně tak i lístečky s otázkami. Úkolem žáků je přečíst si kartičky s texty. Poté hledají lístečky s otázkami. Po přečtení kartiček s texty by měli být schopni rozhodnout, zda je odpověď na otázku “ano” či “ne”. Když odpověď neznají, dohledají kartičku s textem a odpověď na ni najdou. Odpovědi (písmena) si zaznamenávají do svých pracovních kartiček. Řeší-li správně, vyjde jim tajenka (MOŘSKÝ SVĚT).
UUCZ-864156
Český jazyk - čtení>Přírodověda>Prvouka>Didaktické hry>3.>4.>5.>💧Voda a vodstvo
30.00