ČTENÁŘSKÉ LISTY

Kategorie:
Počet stran:
21
Velikost: 2.9 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
15. 1. 2024
Sdílet:

Materiál lze využít jako kompletní čtenářské portfolio nebo používat jednotlivé listy zvlášť. Využití najde po celý školní rok, napříč ročníky.

co materiál obsahuje:

  • úvodní list k dotvoření
  • 19 čtenářských listů, které využijete po celý školní rok (pravidla, vizitky, záznamy četby, sebereflexe, info o čtenáři a další...)

popis využití

  • Materiál lze využít jako čtenářské portfolio nebo můžete vybrat pouze jednotlivé listy a ty zařazovat dle vlastního uvážení.
  • READING TRACKER je denní záznam četby, kdy děti vybarvují jednotlivá políčka, podle toho, zda četly, nečetly nebo knihu již přečetly. K danému týdnu se vždy napíše datum od - do. Využijte třeba jen jeden měsíc a vyzkoušejte s dětmi  zapisovat jejich čtenářské výkony. Listy vložte do portfolia a nechte vše na dobrovolnosti. Nebo práci zadejte jako měsíční úkol - výzvu.
  • TŘÍDNÍ ČTENÁŘSKÁ VÝZVA + OSOBNÍ DESÍTKA, čtenářská výzva se dá pojmout jako hra napříč ročníky, každý, kdo přečte knihu ji vybarví. Zaznamenáte začátek a konec akce i jak dlouho třídě trvalo přečíst sto knih. V osobní desítce děti zaznamenávají podobným způsobem, jen do knih vpisují název a autora.
  • CO JSEM BĚHEM ROKU ZAŽIL/A S KNIHAMI - pomocí myšlenkové mapy děti zapisují jakých akcí se zúčastnily.
  • JÁ JAKO ČTENÁŘ - krátké info o čtenáři
  • MŮJ NÁZOR NA PŘEČTENOU KNIHU - čtenářská vizitka, dítě představí dočtenou knihu a dá doporučení spolužákům.
  • JAK TO VIDÍM JÁ - žák spolužákovi uděluje hodnocení za jeho prezentaci knihy (ocenění, 2x doporučení).
  • KNIHOVNA - žák přečte knihu a tu i vybarví, opět jiná možnost přehledu o přečtených knihách.
  • JAK VYPADÁ MOJE PRÁCE, JAK SE MI DAŘÍ, JAK MĚ BAVÍ - sebehodnocení ke čtenářství.
  • METODY KRITICKÉHO MYŠLENÍ - I.N.S.E.R.T., VÍM - CHCI VĚDĚT - DOZVĚDĚL JSEM SE, PĚTILÍTEK, DIAMANT
  • KDO - CO - KDE - žák vymýšlí vlastní krátký příběh, ale pomocníkem mu je jeho kniha.

Další produkty od autora Zuzana Štěpánková

507898
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Každá z částí knížky o čtenářství je nachystaná i jako samostatný list, není nutné tvořit s dětmi flipbook. Listy můžete
45.00 Kč
533864
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Knížka plná hodnocení a každý měsíc je jiný. Můžete ji s dětmi vytvořit hned celou nebo postupně přidávat jednotlivé
45.00 Kč
533863
Český jazyk
4.
Ostatní
Průřez učiva čtvrtým ročníkem. Děti sledují a hodnotí svůj posun. A vy máte podklady pro konzultace, tripartity nebo
40.00 Kč
336462
Český jazyk
1.
Ostatní
co materiál obsahuje Průřez učiva prvního ročníku - český jazyk, komunikace. Průřez učiva prvního ročníku - matematika
30.00 Kč
ČTENÁŘSKÉ LISTY ČTENÁŘSKÉ LISTY
Materiál lze využít jako kompletní čtenářské portfolio nebo používat jednotlivé listy zvlášť. Využití najde po celý školní rok, napříč ročníky. co materiál obsahuje: úvodní list k dotvoření 19 čtenářských listů, které využijete po celý školní rok (pravidla, vizitky, záznamy četby, sebereflexe, info o čtenáři a další...) popis využití Materiál lze využít jako čtenářské portfolio nebo můžete vybrat pouze jednotlivé listy a ty zařazovat dle vlastního uvážení. READING TRACKER je denní záznam četby, kdy děti vybarvují jednotlivá políčka, podle toho, zda četly, nečetly nebo knihu již přečetly. K danému týdnu se vždy napíše datum od - do. Využijte třeba jen jeden měsíc a vyzkoušejte s dětmi  zapisovat jejich čtenářské výkony. Listy vložte do portfolia a nechte vše na dobrovolnosti. Nebo práci zadejte jako měsíční úkol - výzvu. TŘÍDNÍ ČTENÁŘSKÁ VÝZVA + OSOBNÍ DESÍTKA, čtenářská výzva se dá pojmout jako hra napříč ročníky, každý, kdo přečte knihu ji vybarví. Zaznamenáte začátek a konec akce i jak dlouho třídě trvalo přečíst sto knih. V osobní desítce děti zaznamenávají podobným způsobem, jen do knih vpisují název a autora. CO JSEM BĚHEM ROKU ZAŽIL/A S KNIHAMI - pomocí myšlenkové mapy děti zapisují jakých akcí se zúčastnily. JÁ JAKO ČTENÁŘ - krátké info o čtenáři MŮJ NÁZOR NA PŘEČTENOU KNIHU - čtenářská vizitka, dítě představí dočtenou knihu a dá doporučení spolužákům. JAK TO VIDÍM JÁ - žák spolužákovi uděluje hodnocení za jeho prezentaci knihy (ocenění, 2x doporučení). KNIHOVNA - žák přečte knihu a tu i vybarví, opět jiná možnost přehledu o přečtených knihách. JAK VYPADÁ MOJE PRÁCE, JAK SE MI DAŘÍ, JAK MĚ BAVÍ - sebehodnocení ke čtenářství. METODY KRITICKÉHO MYŠLENÍ - I.N.S.E.R.T., VÍM - CHCI VĚDĚT - DOZVĚDĚL JSEM SE, PĚTILÍTEK, DIAMANT KDO - CO - KDE - žák vymýšlí vlastní krátký příběh, ale pomocníkem mu je jeho kniha.
UUCZ-463320
Český jazyk - čtení>Pracovní listy>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>📖 Čtenářská gramotnost 1. stupeň>📚 Čtenářská gramotnost 2. stupeň
45.00