ČTENÁŘSKÉ LISTY

Kategorie:
Počet stran:
21
Velikost: 2.9 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
15. 1. 2024
Sdílet:

Materiál lze využít jako kompletní čtenářské portfolio nebo používat jednotlivé listy zvlášť. Využití najde po celý školní rok, napříč ročníky.

co materiál obsahuje:

  • úvodní list k dotvoření
  • 19 čtenářských listů, které využijete po celý školní rok (pravidla, vizitky, záznamy četby, sebereflexe, info o čtenáři a další...)

popis využití

  • Materiál lze využít jako čtenářské portfolio nebo můžete vybrat pouze jednotlivé listy a ty zařazovat dle vlastního uvážení.
  • READING TRACKER je denní záznam četby, kdy děti vybarvují jednotlivá políčka, podle toho, zda četly, nečetly nebo knihu již přečetly. K danému týdnu se vždy napíše datum od - do. Využijte třeba jen jeden měsíc a vyzkoušejte s dětmi  zapisovat jejich čtenářské výkony. Listy vložte do portfolia a nechte vše na dobrovolnosti. Nebo práci zadejte jako měsíční úkol - výzvu.
  • TŘÍDNÍ ČTENÁŘSKÁ VÝZVA + OSOBNÍ DESÍTKA, čtenářská výzva se dá pojmout jako hra napříč ročníky, každý, kdo přečte knihu ji vybarví. Zaznamenáte začátek a konec akce i jak dlouho třídě trvalo přečíst sto knih. V osobní desítce děti zaznamenávají podobným způsobem, jen do knih vpisují název a autora.
  • CO JSEM BĚHEM ROKU ZAŽIL/A S KNIHAMI - pomocí myšlenkové mapy děti zapisují jakých akcí se zúčastnily.
  • JÁ JAKO ČTENÁŘ - krátké info o čtenáři
  • MŮJ NÁZOR NA PŘEČTENOU KNIHU - čtenářská vizitka, dítě představí dočtenou knihu a dá doporučení spolužákům.
  • JAK TO VIDÍM JÁ - žák spolužákovi uděluje hodnocení za jeho prezentaci knihy (ocenění, 2x doporučení).
  • KNIHOVNA - žák přečte knihu a tu i vybarví, opět jiná možnost přehledu o přečtených knihách.
  • JAK VYPADÁ MOJE PRÁCE, JAK SE MI DAŘÍ, JAK MĚ BAVÍ - sebehodnocení ke čtenářství.
  • METODY KRITICKÉHO MYŠLENÍ - I.N.S.E.R.T., VÍM - CHCI VĚDĚT - DOZVĚDĚL JSEM SE, PĚTILÍTEK, DIAMANT
  • KDO - CO - KDE - žák vymýšlí vlastní krátký příběh, ale pomocníkem mu je jeho kniha.

Další produkty od autora Zuzana Mokrá (Štěpánková)

336848
Český jazyk
2.
Ostatní
co materiál obsahuje Průřez učiva druhého ročníku - český jazyk. Průřez učiva druhého ročníku - matematika. popis
30.00 Kč
597490
Anglický jazyk
4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Celoroční průřez učiva je samozřejmostí! Ale mapy obsahují i schody pokroku - žáci reflektují své snažení v dalších
45.00 Kč
533863
Český jazyk
4.
Ostatní
Průřez učiva čtvrtým ročníkem. Děti sledují a hodnotí svůj posun. A vy máte podklady pro konzultace, tripartity nebo
40.00 Kč
503403
Český jazyk
5.
Ostatní
Sebehodnocení, které využijete po celý školní rok. Mapy mohou být podkladem pro konzultace, tripartity nebo slovní
30.00 Kč
ČTENÁŘSKÉ LISTY ČTENÁŘSKÉ LISTY
Materiál lze využít jako kompletní čtenářské portfolio nebo používat jednotlivé listy zvlášť. Využití najde po celý školní rok, napříč ročníky. co materiál obsahuje: úvodní list k dotvoření 19 čtenářských listů, které využijete po celý školní rok (pravidla, vizitky, záznamy četby, sebereflexe, info o čtenáři a další...) popis využití Materiál lze využít jako čtenářské portfolio nebo můžete vybrat pouze jednotlivé listy a ty zařazovat dle vlastního uvážení. READING TRACKER je denní záznam četby, kdy děti vybarvují jednotlivá políčka, podle toho, zda četly, nečetly nebo knihu již přečetly. K danému týdnu se vždy napíše datum od - do. Využijte třeba jen jeden měsíc a vyzkoušejte s dětmi  zapisovat jejich čtenářské výkony. Listy vložte do portfolia a nechte vše na dobrovolnosti. Nebo práci zadejte jako měsíční úkol - výzvu. TŘÍDNÍ ČTENÁŘSKÁ VÝZVA + OSOBNÍ DESÍTKA, čtenářská výzva se dá pojmout jako hra napříč ročníky, každý, kdo přečte knihu ji vybarví. Zaznamenáte začátek a konec akce i jak dlouho třídě trvalo přečíst sto knih. V osobní desítce děti zaznamenávají podobným způsobem, jen do knih vpisují název a autora. CO JSEM BĚHEM ROKU ZAŽIL/A S KNIHAMI - pomocí myšlenkové mapy děti zapisují jakých akcí se zúčastnily. JÁ JAKO ČTENÁŘ - krátké info o čtenáři MŮJ NÁZOR NA PŘEČTENOU KNIHU - čtenářská vizitka, dítě představí dočtenou knihu a dá doporučení spolužákům. JAK TO VIDÍM JÁ - žák spolužákovi uděluje hodnocení za jeho prezentaci knihy (ocenění, 2x doporučení). KNIHOVNA - žák přečte knihu a tu i vybarví, opět jiná možnost přehledu o přečtených knihách. JAK VYPADÁ MOJE PRÁCE, JAK SE MI DAŘÍ, JAK MĚ BAVÍ - sebehodnocení ke čtenářství. METODY KRITICKÉHO MYŠLENÍ - I.N.S.E.R.T., VÍM - CHCI VĚDĚT - DOZVĚDĚL JSEM SE, PĚTILÍTEK, DIAMANT KDO - CO - KDE - žák vymýšlí vlastní krátký příběh, ale pomocníkem mu je jeho kniha.
UUCZ-463320
Český jazyk - čtení>Pracovní listy>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>📖 Čtenářská gramotnost 1. stupeň>📚 Čtenářská gramotnost 2. stupeň
45.00