Čtenářský deník

Ročník:
1., 2., 3., 4.
Kategorie:
Počet stran:
15
Velikost: 2.16 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
15. 7. 2025
Sdílet:

Praktický a hravý čtenářský deník, který podporuje lásku ke čtení, rozvoj čtenářské gramotnosti a schopnost dětí vyjadřovat vlastní názory. Každé dítě si sleduje svůj pokrok pomocí úvodního listu a po přečtení knihy si vybírá z osmi různých pracovních listů s originálními otázkami k zamyšlení.

Součástí materiálu jsou také listy pro zaznamenání děje, hodnocení knihy a kresbu k příběhu. Děti pracují podle délky textu – zvolí si variantu pro kratší nebo delší knihu.

Rozvíjí u dětí:

  • porozumění textu
  • schopnost shrnout děj vlastními slovy
  • kritické myšlení a sebereflexi
  • radost z četby a motivaci k dalším knihám

Co materiál obsahuje:

  • 2 úvodní listy (pro chlapce a dívky)
  • 8 pracovních listů s různými otázkami (Můj zápis o knize)
  • 2 listy k popisu děje, hodnocení a obrázku (varianta pro krátké a dlouhé příběhy)
  • metodický návod pro pedagogy

Další produkty od autora Učíme se s úsměvem

544189
Matematika
MŠ - předškoláci, 1., 2.
Kolíčkování
400 kartiček velikosti A5 s čísly a znaménky <, > a = Zábavná a interaktivní metoda procvičování znamének pro děti 1.-2
30.00 Kč
251717
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci
Didaktické hry
Vzdělávací materiál je určen pro děti MŠ, MŠ speciálních, ale i pro děti v 1.třídě k procvičení matematiky nebo pro děti
30.00 Kč
588143
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
16.6. Nás čeká Den otců - tento pracovní list můžete využít jako dárek pro tatínky 2 varianty (pro kluky a holky)
0.00 Kč
251658
Prvouka
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
DALEKO NA PÓLECH Jde o vzdělávací materiál s obrázkovým materiálem i karetními hrami, kdy si děti rozvíjí spoustu
30.00 Kč
Čtenářský deník Čtenářský deník
Praktický a hravý čtenářský deník, který podporuje lásku ke čtení, rozvoj čtenářské gramotnosti a schopnost dětí vyjadřovat vlastní názory. Každé dítě si sleduje svůj pokrok pomocí úvodního listu a po přečtení knihy si vybírá z osmi různých pracovních listů s originálními otázkami k zamyšlení.Součástí materiálu jsou také listy pro zaznamenání děje, hodnocení knihy a kresbu k příběhu. Děti pracují podle délky textu – zvolí si variantu pro kratší nebo delší knihu.Rozvíjí u dětí:porozumění textuschopnost shrnout děj vlastními slovykritické myšlení a sebereflexiradost z četby a motivaci k dalším knihámCo materiál obsahuje:2 úvodní listy (pro chlapce a dívky)8 pracovních listů s různými otázkami (Můj zápis o knize)2 listy k popisu děje, hodnocení a obrázku (varianta pro krátké a dlouhé příběhy)metodický návod pro pedagogy
UUCZ-916696
Český jazyk>Český jazyk - čtení>Český jazyk - literatura>Pracovní listy>1.>2.>3.>4.>📖 Čtenářská gramotnost 1. stupeň
40.00