Čtenářský deník

Ročník:
1., 2., 3., 4.
Kategorie:
Počet stran:
15
Velikost: 2.16 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
15. 7. 2025
Sdílet:

Praktický a hravý čtenářský deník, který podporuje lásku ke čtení, rozvoj čtenářské gramotnosti a schopnost dětí vyjadřovat vlastní názory. Každé dítě si sleduje svůj pokrok pomocí úvodního listu a po přečtení knihy si vybírá z osmi různých pracovních listů s originálními otázkami k zamyšlení.

Součástí materiálu jsou také listy pro zaznamenání děje, hodnocení knihy a kresbu k příběhu. Děti pracují podle délky textu – zvolí si variantu pro kratší nebo delší knihu.

Rozvíjí u dětí:

  • porozumění textu
  • schopnost shrnout děj vlastními slovy
  • kritické myšlení a sebereflexi
  • radost z četby a motivaci k dalším knihám

Co materiál obsahuje:

  • 2 úvodní listy (pro chlapce a dívky)
  • 8 pracovních listů s různými otázkami (Můj zápis o knize)
  • 2 listy k popisu děje, hodnocení a obrázku (varianta pro krátké a dlouhé příběhy)
  • metodický návod pro pedagogy

Další produkty od autora Učíme se s úsměvem

472020
Nezařazené k předmětu
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Karetní hry a demonstrační obrázky k tématu Z IMA Jde o vzdělávací materiál s didaktickým materiálem i hrami, kdy si
30.00 Kč
579165
Český jazyk
Školní družina, 2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Přehled učiva
28 kartiček na procvičení citoslovcí Kartičky jsou určeny pro 1.stupeň a školní družinu Lze vytisknout jako brožuru.
25.00 Kč
501981
Logopedie
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Didaktické hry
Procvičování hlásky CH pomoci obrázků Obrázkové karty k procvičování výslovnosti hlásky CH. Soubor obsahuje 50 karet s
25.00 Kč
560505
Logopedie
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Procvičování hlásky Z pomoci obrázků Soubor obsahuje 67 karet s obrázky. Obsahuje hlásku Z na začátku slova, ve slabice
25.00 Kč
Čtenářský deník Čtenářský deník
Praktický a hravý čtenářský deník, který podporuje lásku ke čtení, rozvoj čtenářské gramotnosti a schopnost dětí vyjadřovat vlastní názory. Každé dítě si sleduje svůj pokrok pomocí úvodního listu a po přečtení knihy si vybírá z osmi různých pracovních listů s originálními otázkami k zamyšlení.Součástí materiálu jsou také listy pro zaznamenání děje, hodnocení knihy a kresbu k příběhu. Děti pracují podle délky textu – zvolí si variantu pro kratší nebo delší knihu.Rozvíjí u dětí:porozumění textuschopnost shrnout děj vlastními slovykritické myšlení a sebereflexiradost z četby a motivaci k dalším knihámCo materiál obsahuje:2 úvodní listy (pro chlapce a dívky)8 pracovních listů s různými otázkami (Můj zápis o knize)2 listy k popisu děje, hodnocení a obrázku (varianta pro krátké a dlouhé příběhy)metodický návod pro pedagogy
UUCZ-916696
Český jazyk>Český jazyk - čtení>Český jazyk - literatura>Pracovní listy>1.>2.>3.>4.>📖 Čtenářská gramotnost 1. stupeň
40.00