Čtenářský deník

Ročník:
1., 2., 3., 4.
Velikost: 3.98 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Učení je zábava
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 12. 2023
Sdílet:

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ, který rozvíjí tyto kompetence:

  • kompetence k učení
  • kompetence k řešení problémů
  • kompetence komunikativní
  • kompetence sociální a personální
  • kompetence občanské
  • kompetence pracovní

Cílem tohoto materiálu je:

formulovat a vyjadřovat své myšlenky a názory v logickém sledu

- schopnost vyhledat informace ke správnému vyplnění čtenářského deníku

- Žáci se díky čtenářskému deníku seznámí s pojmy: autor, ilustrátor, hlavní postava 

 

 

Každý list v materiálu najdete také v černobílé variantě.

Žáci si svůj čtenářský deník mohou dotvářet vlastními ilustracemi.

 

Materiál obsahuje:

  • list: Jaké knihy jsem přečetl/ přečetla
  • list: Čtenářský deník - úvodní strana k přečtené knize
  • list: Hlavní postava
  • list: Kapitola č. ____
  • první strana do čtenářského deníku

 

Další produkty od autora Romana Vařeková

304369
Český jazyk
1., 2.
Postřehovky
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ, který rozvíjí tyto kompetence: kompetence k učení kompetence k řešení problémů
40.00 Kč
339228
Hudební výchova
1., 2.
Postřehovky
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ, který rozvíjí tyto kompetence: kompetence k učení kompetence k řešení problémů
35.00 Kč
388586
Český jazyk
1., 2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Postřehovky
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ, který rozvíjí tyto kompetence: kompetence k učení kompetence k řešení problémů
25.00 Kč
330389
Český jazyk
2.
Didaktické hry
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ, který rozvíjí tyto kompetence: kompetence k učení kompetence k řešení problémů
40.00 Kč
Čtenářský deník Čtenářský deník
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ, který rozvíjí tyto kompetence:kompetence k učeníkompetence k řešení problémůkompetence komunikativníkompetence sociální a personálníkompetence občanskékompetence pracovníCílem tohoto materiálu je:formulovat a vyjadřovat své myšlenky a názory v logickém sledu - schopnost vyhledat informace ke správnému vyplnění čtenářského deníku - Žáci se díky čtenářskému deníku seznámí s pojmy: autor, ilustrátor, hlavní postava      Každý list v materiálu najdete také v černobílé variantě. Žáci si svůj čtenářský deník mohou dotvářet vlastními ilustracemi.   Materiál obsahuje: list: Jaké knihy jsem přečetl/ přečetla list: Čtenářský deník - úvodní strana k přečtené knize list: Hlavní postava list: Kapitola č. ____ první strana do čtenářského deníku  
UUCZ-308779
Český jazyk - čtení>Český jazyk - literatura>Český jazyk - psaní>Pracovní listy>Projekty>1.>2.>3.>4.>📖 Čtenářská gramotnost 1. stupeň
25.00