Zdraví - čtení s porozuměním

Ročník:
3., 4., 5.
Kategorie:
Počet stran:
11
Velikost: 5.82 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Tereza Gandžalová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 3. 2025
Sdílet:

Materiál obsahuje tři strany textu, ve kterých jsou přiblížené důvody, proč
bychom se měli starat o naše zdraví a jak bychom to mohli dělat. Také tam je
podrobněji popsán pohyb - jeho důležitost a prevence zranění. Více podrobněji
se text také zaměřuje na stravu - proč bychom měli jíst zdravě a co to obnáší.
K těmto textům je také vytvořen pracovní list, který má dvě strany a
zaměřuje se jak na správné uchopení textu, na podstatné informace, ale také v
něm žáci mají kreativnější úkoly jako hledání rozdílů v obrázku (správné a
špatné sportování) a návrh vlastních talířů - ke kterým je pyramida a talíř v
barevné podobě pro možnost zobrazení na interaktivní tabuli.
Materiál je vhodný pro černobílé kopírování. 

Další produkty od autora Tereza Gandžalová

879022
Český jazyk
3., 4., 5.
Pracovní listy
Čtení s porozuměním k tématu DNE VČEL. Propojení čtenářské gramotnosti s pohybem. Materiál obsahuje text zaměřený na
25.00 Kč
902514
Nezařazené k předmětu
3., 4., 5., 6.
Pracovní listy
Materiál je vhodný pro žáky 3. - 5. ročníků. Soubor obsahuje 12 stran o velikosti A5, ve kterých jsou úkoly na
25.00 Kč
920600
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Přehled učiva
Materiál je vhodný pro žáky prvního stupně základní školy. Materiál obsahuje výzdobu/přehled s abecedou na nástěnku nebo
30.00 Kč
812253
Prvouka
3.
Pracovní listy
Pracovní listy na téma: starší a mladší doba kamenná, doba bronzová a železná. Sada obsahuje 3 pracovní listy do výuky
25.00 Kč
Zdraví - čtení s porozuměním Zdraví - čtení s porozuměním
Materiál obsahuje tři strany textu, ve kterých jsou přiblížené důvody, pročbychom se měli starat o naše zdraví a jak bychom to mohli dělat. Také tam jepodrobněji popsán pohyb - jeho důležitost a prevence zranění. Více podrobnějise text také zaměřuje na stravu - proč bychom měli jíst zdravě a co to obnáší.K těmto textům je také vytvořen pracovní list, který má dvě strany azaměřuje se jak na správné uchopení textu, na podstatné informace, ale také vněm žáci mají kreativnější úkoly jako hledání rozdílů v obrázku (správné ašpatné sportování) a návrh vlastních talířů - ke kterým je pyramida a talíř vbarevné podobě pro možnost zobrazení na interaktivní tabuli.Materiál je vhodný pro černobílé kopírování. 
UUCZ-833195
Český jazyk - čtení>Přírodověda>Prvouka>Pracovní listy>3.>4.>5.>📖 Čtenářská gramotnost 1. stupeň
30.00