CO MÁM RÁD/A? CO MILUJI?

Kategorie:
Počet stran:
11
Velikost: 1.96 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Michaela Silavecká
Nahráno:
Naposledy upraveno:
1. 2. 2024
Sdílet:

Materiál (brožura) má výukový charakter:

Materiál vede žáky pomocí volného psaní k vyjadřování svých myšlenek, jejich formulování a písemnému zpracování.
Při prezentaci své práce vede žáky k prohlubování komunikačních dovedností a verbálních schopností. Plynulému vyjadřování a reagování slovně na případné dotazy. Vede ke komunikaci mezi žáky v kolektivu.
Valentýn je ideální doba na zamyšlení se nad sebe samým, nad tím co mám rád, co miluju, co rád dělám, slyším,…..

 

Vede děti k samostatnému vyjadřování, zhodnocení, sdílení, naslouchání, komunikaci v kolektivu, budování své pozice v kolektivu třídy, tolerování názoru druhých a v neposlední řadě poznávání nejen sebe samého ale i ostatních v kolektivu.

 

Vhodný pro třídnické hodiny, k tvorbě vlastního žákovského portfolia.
 
Obsah:
9 pracovních listů A4
4 listy pro rok chlapce, 4 listy pro dívky, 1 společný
1 list s číslicemi – pro hádání, čí je to práce, poznávání kolektivu
Návod pro práci

Další produkty od autora Michaela Silavecká

766961
Český jazyk - gramatika
2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Materiál (brožura) má výukový charakter: PRUHY Z DUHY- MĚKKÉ A TVRDÉ SOUHLÁSKY- jsou efektní pomůckou pro samostatnou i
35.00 Kč
463458
Český jazyk
2.
Pracovní listy
Materiál (brožura) má výukový charakter: Úniková hra provede děti postupně třemi úkoly, při kterých použijí získané
40.00 Kč
987515
Matematika - geometrie
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Postřehovky
Materiál má výukový charakter: Výhodný balíček – 5 materiálů pro rozvoj prostorové představivosti (1.–5. třída) Hledáte
150.00 Kč
586162
Český jazyk - sloh
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál (brožura) má výukový charakter: Materiál (prázdninový deník ve formátu fotoaparátu) vede žáky pomocí volného
30.00 Kč
CO MÁM RÁD/A? CO MILUJI? CO MÁM RÁD/A? CO MILUJI?
Materiál (brožura) má výukový charakter:
Materiál vede žáky pomocí volného psaní k vyjadřování svých myšlenek, jejich formulování a písemnému zpracování.
Při prezentaci své práce vede žáky k prohlubování komunikačních dovedností a verbálních schopností. Plynulému vyjadřování a reagování slovně na případné dotazy. Vede ke komunikaci mezi žáky v kolektivu.
Valentýn je ideální doba na zamyšlení se nad sebe samým, nad tím co mám rád, co miluju, co rád dělám, slyším,…..
 
Vede děti k samostatnému vyjadřování, zhodnocení, sdílení, naslouchání, komunikaci v kolektivu, budování své pozice v kolektivu třídy, tolerování názoru druhých a v neposlední řadě poznávání nejen sebe samého ale i ostatních v kolektivu.
 
Vhodný pro třídnické hodiny, k tvorbě vlastního žákovského portfolia.
 
Obsah:
9 pracovních listů A4
4 listy pro rok chlapce, 4 listy pro dívky, 1 společný
1 list s číslicemi – pro hádání, čí je to práce, poznávání kolektivu
Návod pro práci
UUCZ-476364
Český jazyk - psaní>Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>💌 Valentýn
30.00