CO MÁM RÁD/A? CO MILUJI?

Kategorie:
Počet stran:
11
Velikost: 1.96 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Michaela Silavecká
Nahráno:
Naposledy upraveno:
1. 2. 2024
Sdílet:

Materiál (brožura) má výukový charakter:

Materiál vede žáky pomocí volného psaní k vyjadřování svých myšlenek, jejich formulování a písemnému zpracování.
Při prezentaci své práce vede žáky k prohlubování komunikačních dovedností a verbálních schopností. Plynulému vyjadřování a reagování slovně na případné dotazy. Vede ke komunikaci mezi žáky v kolektivu.
Valentýn je ideální doba na zamyšlení se nad sebe samým, nad tím co mám rád, co miluju, co rád dělám, slyším,…..

 

Vede děti k samostatnému vyjadřování, zhodnocení, sdílení, naslouchání, komunikaci v kolektivu, budování své pozice v kolektivu třídy, tolerování názoru druhých a v neposlední řadě poznávání nejen sebe samého ale i ostatních v kolektivu.

 

Vhodný pro třídnické hodiny, k tvorbě vlastního žákovského portfolia.
 
Obsah:
9 pracovních listů A4
4 listy pro rok chlapce, 4 listy pro dívky, 1 společný
1 list s číslicemi – pro hádání, čí je to práce, poznávání kolektivu
Návod pro práci

Další produkty od autora Michaela Silavecká

571003
Český jazyk - čtení
Školní družina, 4., 5.
Pracovní listy
Materiál (brožura) má výukový charakter: Schovejte dětem malé překvapení na den dětí a nechte je pátrat a užít si tolik
40.00 Kč
681665
Český jazyk - sloh
2., 3.
Pracovní listy
Materiál (brožura) má výukový charakter: • Úniková hra provede děti postupně pěti úkoly, při kterých použijí získané
40.00 Kč
473474
Český jazyk - sloh
ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál (brožura) má výukový charakter: •Princip první aktivity je poskládat podle hodu kostkou svého zamilovaného
35.00 Kč
735307
Český jazyk
1., 2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál (lze vytisknout jako brožuru) má výukový charakter: • Materiál je určen k procvičení čtení s porozuměním
30.00 Kč
CO MÁM RÁD/A? CO MILUJI? CO MÁM RÁD/A? CO MILUJI?
Materiál (brožura) má výukový charakter:
Materiál vede žáky pomocí volného psaní k vyjadřování svých myšlenek, jejich formulování a písemnému zpracování.
Při prezentaci své práce vede žáky k prohlubování komunikačních dovedností a verbálních schopností. Plynulému vyjadřování a reagování slovně na případné dotazy. Vede ke komunikaci mezi žáky v kolektivu.
Valentýn je ideální doba na zamyšlení se nad sebe samým, nad tím co mám rád, co miluju, co rád dělám, slyším,…..
 
Vede děti k samostatnému vyjadřování, zhodnocení, sdílení, naslouchání, komunikaci v kolektivu, budování své pozice v kolektivu třídy, tolerování názoru druhých a v neposlední řadě poznávání nejen sebe samého ale i ostatních v kolektivu.
 
Vhodný pro třídnické hodiny, k tvorbě vlastního žákovského portfolia.
 
Obsah:
9 pracovních listů A4
4 listy pro rok chlapce, 4 listy pro dívky, 1 společný
1 list s číslicemi – pro hádání, čí je to práce, poznávání kolektivu
Návod pro práci
UUCZ-476364
Český jazyk - psaní>Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>💌 Valentýn
30.00