ČESKÝ JAZYK - 100 + 20 OTÁZEK (opakování, otázky k deskovým hrám, venkovním aktivitám ad.)

Počet stran:
20
Velikost: 1.75 MB
Typ souboru: zip
Prodávající Petra N.
Nahráno:
Naposledy upraveno:
8. 8. 2024
Sdílet:

Sada obsahuje 100 kvízových otázek + 20 bonusových otázek označených „hadi“ a „žebříky“. Otázky lze klást v rámci jakékoliv deskové hry s postupovými políčky, ale též na libovolné šachovnici, mřížce, (hadi a žebříky jsou záměrně bonusové, umožňují zpestřit hru o plusové body, příp. postupy na políčka vpřed / vzad). Lze využít i bez podkladu deskové hry (třeba jako venkovní hra, při které žáci postupují nebo couvají o krok podle správně / špatně zodpovězené otázky ad.).

Otázky jsou zaměřené jak na mluvnici, tak na literaturu. Vhodné od páté třídy výše, pro starší ročníky (8-9) spíše jako opakování, nebo to sami mohou hrát s mladšími žáky. 

Další produkty od autora Petra N.

403093
Anglický jazyk
2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Klasická hra JÁ MÁM, KDO MÁ. Téma OVOCE A ZELENINA. Sada obsahuje 25 kartiček - začínat a končit může libovolné.
25.00 Kč
340572
Český jazyk
4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Sada 90 slov (všechny druhy číslovek). Využitelné na kolíčkování, kroužkování i jinak. Každé slovo na vlastní kartičce -
25.00 Kč
232213
Anglický jazyk
3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Sada 18 křížovek ve formátu A4 na různá témata (toys, body, food, animals, work, transport ad.). Vhodně doplňuje sady
25.00 Kč
189112
Anglický jazyk
3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Anglické kartičky POJEM + POPIS / DEFINICE. Ideální jako pexeso, hledání slova / definice, hra "myslím si" apod. 13
25.00 Kč
ČESKÝ JAZYK - 100 + 20 OTÁZEK (opakování, otázky k deskovým hrám, venkovním aktivitám ad.) ČESKÝ JAZYK - 100 + 20 OTÁZEK (opakování, otázky k deskovým hrám, venkovním aktivitám ad.)
Sada obsahuje 100 kvízových otázek + 20 bonusových otázek označených „hadi“ a „žebříky“. Otázky lze klást v rámci jakékoliv deskové hry s postupovými políčky, ale též na libovolné šachovnici, mřížce, (hadi a žebříky jsou záměrně bonusové, umožňují zpestřit hru o plusové body, příp. postupy na políčka vpřed / vzad). Lze využít i bez podkladu deskové hry (třeba jako venkovní hra, při které žáci postupují nebo couvají o krok podle správně / špatně zodpovězené otázky ad.).Otázky jsou zaměřené jak na mluvnici, tak na literaturu. Vhodné od páté třídy výše, pro starší ročníky (8-9) spíše jako opakování, nebo to sami mohou hrát s mladšími žáky. 
UUCZ-611163
Český jazyk>Český jazyk - gramatika>Český jazyk - literatura>Didaktické hry>Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka>Ostatní>5.>6.>7.>8.>9.>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ
50.00