Charakteristika pohádková

Předmět:
Ročník:
5., 6., 7., 8., 9.
Kategorie:
Počet stran:
9
Velikost: 1003.19 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Eva Šidelková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 12. 2023
Sdílet:

Aktivita na 20 minut až celou vyučovací hodinu. Využijete ji při probírání pohádky, charakteristiky, na suplovaných hodinách apod. 

Žáci pracují ve čtveřici, popisují pohádkovou postavu, představí si své práce a hádají, o kom psali.

Aktivita žáky baví, obvykle nechtějí skončit u jednoho popisu. Nazývám to jako "aktivitu k rozepsání žáků". 

Přestože jsou osoby, které popisují, pohádkové postavy, využívám na 2. stupni. Je totiž těžké najít postavy z filmů nebo knih, které všechny děti znají. 

Materiál obsahuje

- popis aktivity

- vzorové práce

- kartičky s názvy postav (+ pozadí na oboustranný tisk)

- losovací karty na spojení žáků do čtveřic

Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-9-1-09 uspořádá informace v textu s ohledem na jeho účel, vytvoří koherentní text s dodržováním pravidel mezivětného navazování

Další produkty od autora Eva Šidelková

81754
Český jazyk
5., 6., 7., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál obsahuje 5 druhů kartiček na zalaminování k procvičení učiva. Úkoly jsou stupňované podle obtížnosti učiva
60.00 Kč
823863
Český jazyk
4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
7 šablon na malé recenze na knížky. Žák po přečtení knížky ze školní knihovny napíše doporučení pro ostatní čtenáře a
25.00 Kč
71655
Český jazyk - literatura
ZŠ – 2. STUPEŇ
Kolíčkování
18 karet, žáci si karty posílají a vyznačují dvěma kolíčky, o jaký literární druh a formu se jedná. Rychlá aktivita na
25.00 Kč
329587
Český jazyk
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje: Pracovní list na knihu Pérák (komiks) - 2 strany A4, žák zvládne během 2 vyučovacích hodin přečíst a
25.00 Kč
Charakteristika pohádková Charakteristika pohádková
Aktivita na 20 minut až celou vyučovací hodinu. Využijete ji při probírání pohádky, charakteristiky, na suplovaných hodinách apod.  Žáci pracují ve čtveřici, popisují pohádkovou postavu, představí si své práce a hádají, o kom psali. Aktivita žáky baví, obvykle nechtějí skončit u jednoho popisu. Nazývám to jako "aktivitu k rozepsání žáků".  Přestože jsou osoby, které popisují, pohádkové postavy, využívám na 2. stupni. Je totiž těžké najít postavy z filmů nebo knih, které všechny děti znají.  Materiál obsahuje - popis aktivity - vzorové práce - kartičky s názvy postav (+ pozadí na oboustranný tisk) - losovací karty na spojení žáků do čtveřicVzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-9-1-09 uspořádá informace v textu s ohledem na jeho účel, vytvoří koherentní text s dodržováním pravidel mezivětného navazování
UUCZ-243435
Český jazyk>Didaktické hry>5.>6.>7.>8.>9.>🧚 Pohádky
25.00