Charakteristika pohádková

Předmět:
Ročník:
5., 6., 7., 8., 9.
Kategorie:
Téma:
Počet stran:
9
Velikost: 1003.19 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 12. 2023
Sdílet:

Aktivita na 20 minut až celou vyučovací hodinu. Využijete ji při probírání pohádky, charakteristiky, na suplovaných hodinách apod. 

Žáci pracují ve čtveřici, popisují pohádkovou postavu, představí si své práce a hádají, o kom psali.

Aktivita žáky baví, obvykle nechtějí skončit u jednoho popisu. Nazývám to jako "aktivitu k rozepsání žáků". 

Přestože jsou osoby, které popisují, pohádkové postavy, využívám na 2. stupni. Je totiž těžké najít postavy z filmů nebo knih, které všechny děti znají. 

Materiál obsahuje

- popis aktivity

- vzorové práce

- kartičky s názvy postav (+ pozadí na oboustranný tisk)

- losovací karty na spojení žáků do čtveřic

Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-9-1-09 uspořádá informace v textu s ohledem na jeho účel, vytvoří koherentní text s dodržováním pravidel mezivětného navazování

Další produkty od autora Eva Šidelková

56499
Český jazyk
5., 6., 7., 8., 9.
Pracovní listy
6 textů o osobnostech 19./20. století. 3 texty - rozsah 2 x A4 (jedna strana text, druhá úkoly), 3 texty krátké - text a
40.00 Kč
377876
Český jazyk
3., 4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál obsahuje různorodé úkoly na 8 stanovišť. Materiál lze využít různě, nejen na centra aktivit. Obsahuje kartičky
55.00 Kč
13332
Český jazyk
4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
10 krátkých textů - práce pro žáky asi na 10 minut. Žáci hledají v textu "vetřelce" - slova, která tam nepatří, nebo
50.00 Kč
274379
Český jazyk
3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Lapbook
Lapbook neslouží jako přehled učiva, ale naopak, je připraven na celoroční dotváření ze strany žáka. Obsahuje jednoduchá
45.00 Kč
Charakteristika pohádková Charakteristika pohádková
Aktivita na 20 minut až celou vyučovací hodinu. Využijete ji při probírání pohádky, charakteristiky, na suplovaných hodinách apod.  Žáci pracují ve čtveřici, popisují pohádkovou postavu, představí si své práce a hádají, o kom psali. Aktivita žáky baví, obvykle nechtějí skončit u jednoho popisu. Nazývám to jako "aktivitu k rozepsání žáků".  Přestože jsou osoby, které popisují, pohádkové postavy, využívám na 2. stupni. Je totiž těžké najít postavy z filmů nebo knih, které všechny děti znají.  Materiál obsahuje - popis aktivity - vzorové práce - kartičky s názvy postav (+ pozadí na oboustranný tisk) - losovací karty na spojení žáků do čtveřicVzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-9-1-09 uspořádá informace v textu s ohledem na jeho účel, vytvoří koherentní text s dodržováním pravidel mezivětného navazování
UUCZ-243435
Český jazyk>Didaktické hry>5.>6.>7.>8.>9.>Pohádky
25.00