Dílna tvůrčího psaní - napiš povídku

Ročník:
Počet stran:
9
Velikost: 2.01 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Srdce z mastku
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 12. 2023
Sdílet:

Jedná se o učební materiál pro 2. stupeň ZŠ naplňující kompetence k učení a řešení problému. Žáci se pomocí předloženého materiálu učí kultivovaně, výstižně a vhodně vyjadřovat (RVP ČJL-9-1-04), uspořádat informace v textu s ohledem na jeho účel, vytvořit koherentní text (ČJL-9-1-09).

Pracovní listy rozvíjející fantasii a tvůrčí potenciál žáků jsou zaměřeny na jednotlivé oblasti tvorby uměleckého textu: postava, prostředí, námět, vlastní text. Žáci jsou krok po kroku naváděni ke tvoření postavy a prostředí a následně i vlastního textu. Procvičíte nejen vypravování, ale také opis a charakteristiku. Na konci čeká na žáky jejich vlastní krátká povídka.

Další produkty od autora Srdce z mastku

384597
Český jazyk
7.
Pracovní listy
Jedná se o učební materiál pro 2. stupeň ZŠ naplňující kompetence k učení a řešení problému. Žáci se pomocí předloženého
25.00 Kč
354574
Český jazyk
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Jedná se o učební materiál pro 2. stupeň ZŠ naplňující kompetence k učení a řešení problému. Žáci se pomocí předloženého
30.00 Kč
361577
Český jazyk
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Jedná se o učební materiál pro 2. stupeň ZŠ naplňující kompetence k učení a řešení problému. Žáci pomocí předloženého
40.00 Kč
357655
Český jazyk
6., 7., 8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Celoroční tematická hra
Chcete dětem ozvláštnit výběr knih do čtenářského deníku? Nebo vyhlásíte celoroční soutěž ve stylu Čtenářské výzvy
0.00 Kč
Dílna tvůrčího psaní - napiš povídku Dílna tvůrčího psaní - napiš povídku
Jedná se o učební materiál pro 2. stupeň ZŠ naplňující kompetence k učení a řešení problému. Žáci se pomocí předloženého materiálu učí kultivovaně, výstižně a vhodně vyjadřovat (RVP ČJL-9-1-04), uspořádat informace v textu s ohledem na jeho účel, vytvořit koherentní text (ČJL-9-1-09). Pracovní listy rozvíjející fantasii a tvůrčí potenciál žáků jsou zaměřeny na jednotlivé oblasti tvorby uměleckého textu: postava, prostředí, námět, vlastní text. Žáci jsou krok po kroku naváděni ke tvoření postavy a prostředí a následně i vlastního textu. Procvičíte nejen vypravování, ale také opis a charakteristiku. Na konci čeká na žáky jejich vlastní krátká povídka.
UUCZ-377818
Český jazyk>Český jazyk - psaní>Český jazyk - sloh>Pracovní listy>Přípravy hodiny/lekce>9.
49.00