Druhy vět - kartičky se samokontrolou

Ročník:
Počet stran:
13
Velikost: 989.25 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Iveta Vybíhalová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
13. 10. 2024
Sdílet:
  • procvičování druhů vět
  • obsah: 120 vět + samokontrola, 4 domečky, metodický list

Příprava

  • Každou kartičku přeložte na polovinu podél délky tak, aby z jedné strany byla napsána věta a na druhé správný typ věty.
  • Strany kartičky slepte tak, aby žáci nemohli vidět odpověď, aniž by kartičku otočili.
  • Připravte si šablony domečku, kde žáci budou přiřazovat kartičky podle typu věty.

 

Průběh aktivity

  • Rozdejte žákům kartičky.
  • Žáci si přečtou větu na kartičce a pokusí se určit její typ. Můžou dát do jednotlivých domečků.
  • Svou odpověď si zkontrolují otočením kartičky, kde je správná odpověď.
  • Projděte s žáky výsledky a případně vysvětlete nesrovnalosti.

Další produkty od autora Iveta Vybíhalová

606881
Dějepis
4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Materiál obsahuje: 6 otázek s odpověďmi 1 zapisovací kartu 1 správné řešení Průvodní list ---- Doporučuji otázky
45.00 Kč
607997
Matematika
Školní družina, 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o týdenní "výzkum" svačin - žáci poznají hodnotu peněz -> svačin. Dále můžeme využít i k tématu: Zdraví; Zdravý
39.00 Kč
610077
Český jazyk
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Kolektivní hra pro děti (nejen) předškolního věku. Hra je zaměřena na téma: OVOCE a ZELENINA POPIS HRY: Kolektivní hra
30.00 Kč
727840
Grafomotorika
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
Aktivita, která děti moc baví. Procvičí si grafomotoriku, orientaci v tabulce, vytvoříte si výzdobu, užijete si zábavu.
39.00 Kč
Druhy vět - kartičky se samokontrolou Druhy vět - kartičky se samokontrolou
procvičování druhů větobsah: 120 vět + samokontrola, 4 domečky, metodický listPřípravaKaždou kartičku přeložte na polovinu podél délky tak, aby z jedné strany byla napsána věta a na druhé správný typ věty.Strany kartičky slepte tak, aby žáci nemohli vidět odpověď, aniž by kartičku otočili.Připravte si šablony domečku, kde žáci budou přiřazovat kartičky podle typu věty. Průběh aktivityRozdejte žákům kartičky.Žáci si přečtou větu na kartičce a pokusí se určit její typ. Můžou dát do jednotlivých domečků.Svou odpověď si zkontrolují otočením kartičky, kde je správná odpověď.Projděte s žáky výsledky a případně vysvětlete nesrovnalosti.
UUCZ-681649
Český jazyk>Český jazyk - gramatika>Didaktické hry>Ostatní>2.>3.>4.>ZŠ – 1. STUPEŇ
39.00