Desková hra na motivy řeckých bájí, pověstí a mytologie určená ke KOMPLEXNÍMU opakování INTERPUNKCE.
ZIP soubor obsahuje komplexní materiál v PDF a 3 dokumenty ve WORDU, kde lze hru editovat.
Obsah 1:
Herní plocha ............................................. str. 2
Pravidla hry .............................................. str. 3
Obrázek na obal ....................................... str. 4
Obsah 2
Celkem 120 kartiček s otázkami ............... str. 5 - 44 (pro oboustranný tisk)
Karty štěstí a náhody ................................ str. 45 - 52 (pro oboustranný tisk)
Karta rozhodčího s klíčem k otázkám ....... str. 53
Obsah 3
Mínotaurovy zbraně (losování) ................. str. 54 - 57
Hráčovy zbraně (tabulka) .......................... str. 58
OKRUHY (NÁCVIK INTERPUNKCE):
oslovení, přístavek, vsuvka, několikanásobný větný člen, tázací dovětek, přívlastek těsný a volný, vložená vedlejší věta, rozlišování "ale" coby částice i spojovacího výrazu, souřadně spojené věty hlavní i věty vedlejší, "a" v poměru slučovacím, důsledkovém i odporovacím, čárka před "než" a před "nebo", psaní čárky před "ale" v případě pozměněného slovosledu ve větě, psaní čárky před "a" v poměru důsledkovém, po vložené vedlejší větě a v poměru odporovacím.
STRUČNÁ PRAVIDLA (více v samostatném náhledovém dokumentu):
Hra pro 2, max. 3 hráče, kteří se pohybují v labyrintu, odpovídají na otázky (forma: výběr z odpovědí, klíč má u sebe rozhodčí) a karty, na než správně odpověděli, sbírají (ponechávají si je). Cílem je dostat se do středu labyrintu, kde se utkají s Mínotaurem. Zde podle tabulky promění počet nasbíraných karet za zbraň (síla zbraně je přímo úměrná počtu nasbíraných správných odpovědí za hru). Mínotaurova zbraň je pak náhodně losována. Během hry mohou narazit hráči na karty štěstí a náhody (obsahují výhody, či naopak penalizace ve hře).