Literatura umělecká x věcná

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
7
Velikost: 765.99 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Eva Šidelková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 12. 2023
Sdílet:

Porovnání uměleckého a informačního textu - téma slepýš. Žáci pracují metodou kritického myšlení V - CH - D.

Je vhodné pro žáky od 5. do 7. ročníku. Několikrát vyzkoušeno, děti práce baví.

Obsahuje

- postup práce

- pracovní list (2 x A4)

- text Já Baryk a můj slepýš

- text o slepýši z Wikipedie

Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-9-3-01 uceleně reprodukuje přečtený text, jednoduše popisuje strukturu a jazyk literárního díla a vlastními slovy interpretuje smysl díla

Další produkty od autora Eva Šidelková

524576
Český jazyk
Pracovní listy
Sofokles - Král Oidipus Evokaci zahajujeme volným psaním, žáky naláká na téma, kterému se budeme věnovat. Aby si žáci
38.00 Kč
340361
Český jazyk - literatura
Pracovní listy
Pracovní list vytiskněte oboustranně a oba listy secvakněte. Jsou určeny pro studenty na zpracování knihy, kterou
30.00 Kč
188373
Český jazyk
5., 6., 7., 8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Soubor kartiček na práci do skupin. Žáci přiřazují názvy měst ke vzorům (+ do kategorie pomnožná). Správnost odpovědí si
40.00 Kč
517461
Český jazyk
5., 6., 7.
Pracovní listy
Cílem aktivit je naučit žáky, aby si všímaly dělení textu na úvod - zápletku - vyvrcholení - rozuzlení - závěr. Když to
34.00 Kč
Literatura umělecká x věcná Literatura umělecká x věcná
Porovnání uměleckého a informačního textu - téma slepýš. Žáci pracují metodou kritického myšlení V - CH - D. Je vhodné pro žáky od 5. do 7. ročníku. Několikrát vyzkoušeno, děti práce baví. Obsahuje - postup práce - pracovní list (2 x A4) - text Já Baryk a můj slepýš - text o slepýši z WikipedieVzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-9-3-01 uceleně reprodukuje přečtený text, jednoduše popisuje strukturu a jazyk literárního díla a vlastními slovy interpretuje smysl díla
UUCZ-169244
Český jazyk>Pracovní listy>5.>6.>7.>ZŠ – 2. STUPEŇ
35.00