Literatura umělecká x věcná

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
7
Velikost: 765.99 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Eva Šidelková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 12. 2023
Sdílet:

Porovnání uměleckého a informačního textu - téma slepýš. Žáci pracují metodou kritického myšlení V - CH - D.

Je vhodné pro žáky od 5. do 7. ročníku. Několikrát vyzkoušeno, děti práce baví.

Obsahuje

- postup práce

- pracovní list (2 x A4)

- text Já Baryk a můj slepýš

- text o slepýši z Wikipedie

Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-9-3-01 uceleně reprodukuje přečtený text, jednoduše popisuje strukturu a jazyk literárního díla a vlastními slovy interpretuje smysl díla

Další produkty od autora Eva Šidelková

824013
Český jazyk
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje 8 pracovních listů, ve kterých se představují moderní knížky současných autorů a autorek pro dívky
38.00 Kč
275117
Český jazyk
4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Listy žáci vyplňují přímo ve výuce namísto zápisů do čtenářského deníku. - navrhnou obálku knihy - 5 typů hodnocení - v
30.00 Kč
727967
Český jazyk
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Žáci hrají ve skupině. Položí si doprostřed balíček karet. Postupně každý sejme vrchní kartu a určí vedlejší větu. Na
38.00 Kč
536094
Český jazyk
5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Bingo
3 sady na hru bingo. V každé sadě je 12 herních tabulek s odlišným řazením přísloví + kartičky na losování (18 přísloví)
40.00 Kč
Literatura umělecká x věcná Literatura umělecká x věcná
Porovnání uměleckého a informačního textu - téma slepýš. Žáci pracují metodou kritického myšlení V - CH - D. Je vhodné pro žáky od 5. do 7. ročníku. Několikrát vyzkoušeno, děti práce baví. Obsahuje - postup práce - pracovní list (2 x A4) - text Já Baryk a můj slepýš - text o slepýši z WikipedieVzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-9-3-01 uceleně reprodukuje přečtený text, jednoduše popisuje strukturu a jazyk literárního díla a vlastními slovy interpretuje smysl díla
UUCZ-169244
Český jazyk>Pracovní listy>5.>6.>7.>ZŠ – 2. STUPEŇ
35.00