Literatura umělecká x věcná

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
7
Velikost: 765.99 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Eva Šidelková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 12. 2023
Sdílet:

Porovnání uměleckého a informačního textu - téma slepýš. Žáci pracují metodou kritického myšlení V - CH - D.

Je vhodné pro žáky od 5. do 7. ročníku. Několikrát vyzkoušeno, děti práce baví.

Obsahuje

- postup práce

- pracovní list (2 x A4)

- text Já Baryk a můj slepýš

- text o slepýši z Wikipedie

Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-9-3-01 uceleně reprodukuje přečtený text, jednoduše popisuje strukturu a jazyk literárního díla a vlastními slovy interpretuje smysl díla

Další produkty od autora Eva Šidelková

1004898
Český jazyk
6., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál obsahuje 96 kartiček s ustálenými obraty (jedná se především o česká přísloví). Vytiskněte, laminujte
40.00 Kč
539750
Český jazyk
5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
12 karet na zalaminování. Žáci vybírají z nabídky přídavných jmen, ta pak dosazují do textu a určují i/y. Píšeme mazací
38.00 Kč
13331
Anglický jazyk
5., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Texty ke čtení jsou psané živým a vtipným jazykem Češky žijící v Londýně. Jsou většinou rozděleny na dvě části, ke každé
50.00 Kč
275117
Český jazyk
4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Listy žáci vyplňují přímo ve výuce namísto zápisů do čtenářského deníku. - navrhnou obálku knihy - 5 typů hodnocení - v
30.00 Kč
Literatura umělecká x věcná Literatura umělecká x věcná
Porovnání uměleckého a informačního textu - téma slepýš. Žáci pracují metodou kritického myšlení V - CH - D. Je vhodné pro žáky od 5. do 7. ročníku. Několikrát vyzkoušeno, děti práce baví. Obsahuje - postup práce - pracovní list (2 x A4) - text Já Baryk a můj slepýš - text o slepýši z WikipedieVzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-9-3-01 uceleně reprodukuje přečtený text, jednoduše popisuje strukturu a jazyk literárního díla a vlastními slovy interpretuje smysl díla
UUCZ-169244
Český jazyk>Pracovní listy>5.>6.>7.>ZŠ – 2. STUPEŇ
35.00