MAPY UČEBNÍHO POKROKU - 2. ročník - A4

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
2
Velikost: 3.04 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
10. 8. 2023
Sdílet:

co materiál obsahuje

  • Průřez učiva druhého ročníku - český jazyk.
  • Průřez učiva druhého ročníku - matematika.

popis využití

  • Materiál vytiskněte.
  • Průřez se využívá po celý školní rok, žák si zaznamenává svůj progres, cestu. Můžeme zvládnuté položky odškrtávat do bílých políček, vybarvovat nebo využít metodu semaforu (zelená - zvládám, oranžová - zvládám částečně, červená - zatím nezvládám).
  • Mapa je skvělé vodítko pro konzultace, tripartity (žák, rodič, učitel).
  • Může být podkladem pro tvorbu slovního hodnocení.
  • Slouží také k rozvoji sebehodnocení a je jedním z prostředků formativního hodnocení.
  • Je vynikajícím nástrojem pro sebereflexi.
  • Může být součástí žákovského portfolia.

Další produkty od autora Zuzana Mokrá (Štěpánková)

526756
Český jazyk
1.
Ostatní
Průřez učiva prvním ročníkem. Děti sledují a hodnotí svůj posun. A vy máte podklady pro konzultace, tripartity nebo
40.00 Kč
970921
Český jazyk
5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Celoroční průřez učiva je jasný! Ale mapy obsahují i schody pokroku - žáci reflektují své snažení v dalších oblastech
45.00 Kč
310747
Český jazyk
1.
Ostatní
co materiál obsahuje Čtyři stromy (jaro, léto, podzim, zima), čtyři čtvrtletí. Na každém stromě je průřez učiva prvního
45.00 Kč
598991
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Pexeso
Použití obrázků ve výuce podporuje emocionální inteligenci žáků, jejich schopnost komunikovat o svých pocitech a
30.00 Kč
MAPY UČEBNÍHO POKROKU - 2. ročník - A4 MAPY UČEBNÍHO POKROKU - 2. ročník - A4
co materiál obsahuje Průřez učiva druhého ročníku - český jazyk. Průřez učiva druhého ročníku - matematika. popis využití Materiál vytiskněte. Průřez se využívá po celý školní rok, žák si zaznamenává svůj progres, cestu. Můžeme zvládnuté položky odškrtávat do bílých políček, vybarvovat nebo využít metodu semaforu (zelená - zvládám, oranžová - zvládám částečně, červená - zatím nezvládám). Mapa je skvělé vodítko pro konzultace, tripartity (žák, rodič, učitel). Může být podkladem pro tvorbu slovního hodnocení. Slouží také k rozvoji sebehodnocení a je jedním z prostředků formativního hodnocení. Je vynikajícím nástrojem pro sebereflexi. Může být součástí žákovského portfolia.
UUCZ-336848
Český jazyk>Matematika>Ostatní>2.
30.00