MAPY UČEBNÍHO POKROKU - 2.třída - flipbook + tripartity

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
22
Velikost: 1.82 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 3. 2024
Sdílet:

Průřez učiva druhým ročníkem. Děti sledují a hodnotí svůj posun v učení. Součástí je i hodnocení čtenářství a grafy s otázkami, které je možné využít pro konzultace nebo tripartity. Všechny části lze využít samostatně.

co materiál obsahuje

  • Průřez učiva druhého ročníku - český jazyk.
  • Průřez učiva druhého ročníku - matematika, geometrie.
  • Čtenářská sebereflexe.
  • Otázky a graf k tripartitám nebo konzultacím.

popis využití

Mapy jsou zhotovené tak, aby žáci nemuseli příliš psát, proto spíše vybarvují. V začátcích je nutné s nimi vše projít, vysvětlit a dělat společně. Osvědčilo se mi, mít mapu promítnutou na tabuli a dětem ukazovat konkrétní bod, který právě hodnotíme. Zpočátku je to zdlouhavý proces, ale má to smysl a vynaložené úsilí se vrátí zpět. Pokud máte s mapami zkušenosti z první třídy, pokračujte v tom, co vám vyhovuje.

  • Materiál vytiskněte oboustranně od strany 4 do strany 14.
  • Průřez se využívá po celý školní rok, žák zaznamenává svůj progres, cestu.
  • Mapy jsou skvělé vodítko pro konzultace, tripartity (žák, rodič, učitel).
  • Slouží také k rozvoji sebehodnocení a jsou jedním z prostředků formativního hodnocení.
  • Jsou vynikajícím nástrojem pro sebereflexi.
  • Mohou být součástí žákovského portfolia nebo sloužit jako podklad pro tvorbu slovního hodnocení.

1.část MAPY - je průřez učiva druhého ročníku (ČJ, M + geometrie)

2.část ČTENÁŘSTVÍ - druhou část není nutné zařazovat, je to na Vás (strana 15 a 16)

  • Čtenářská sebereflexe (žáci vybarvují jednotlivá políčka).
  • Sebereflexi můžete během roku zařazovat vícekrát a sledovat, jak se děti ve čtenářství posouvají  a jaký vztah ke čtení získávají.

3.část TRIPARTITY, KONZULTACE - ani poslední část není nutné zařazovat

  • Tripartity naleznete od strany 17 do strany 24. Nejsou již odstupňované délkou stránky, ale lepí se za sebe (pod sebe), překrývají se. A vy si vyberete kombinaci, která vám vyhovuje. Jednu část můžete zařadit v listopadu, jinou pak později.
  • 3 grafy na kterých děti zakreslují: Jak tě baví? Jak se ti daří?
  • Grafy jsou stejné (jeden je barevný a předepsaný, druhý je černobílý a předepsaný a třetí je pro vlastní dopsání).
  • 3 stránky otázek
  • Zamyšlení sám/a nad sebou - co mi jde, v čem se cítím dobře, kde jsem silný/á?
  • Zamyšlení sám/a nad sebou - kde můžu zabrat, v čem se mohu zlepšit, co mě posune vpřed?
  • Otázky pro rodiče
  • Prázdná šablona pro vlastní realizaci.

 

Další produkty od autora Zuzana Štěpánková

572408
Český jazyk - sloh
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Grafické organizéry a mapy příběhu pomohou se samotným psaním. Dětem vzniká zásoba nápadů, učí se pracovat s osnovou a
30.00 Kč
463320
Český jazyk - čtení
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál lze využít jako kompletní čtenářské portfolio nebo používat jednotlivé listy zvlášť. Využití najde po celý
45.00 Kč
503401
Český jazyk
4.
Ostatní
Sebehodnocení, které využijete po celý školní rok. Mapy mohou být podkladem pro konzultace, tripartity nebo slovní
30.00 Kč
597490
Anglický jazyk
4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Celoroční průřez učiva je samozřejmostí! Ale mapy obsahují i schody pokroku - žáci reflektují své snažení v dalších
45.00 Kč
MAPY UČEBNÍHO POKROKU - 2.třída - flipbook + tripartity MAPY UČEBNÍHO POKROKU - 2.třída - flipbook + tripartity
Průřez učiva druhým ročníkem. Děti sledují a hodnotí svůj posun v učení. Součástí je i hodnocení čtenářství a grafy s otázkami, které je možné využít pro konzultace nebo tripartity. Všechny části lze využít samostatně. co materiál obsahuje Průřez učiva druhého ročníku - český jazyk. Průřez učiva druhého ročníku - matematika, geometrie. Čtenářská sebereflexe. Otázky a graf k tripartitám nebo konzultacím. popis využití Mapy jsou zhotovené tak, aby žáci nemuseli příliš psát, proto spíše vybarvují. V začátcích je nutné s nimi vše projít, vysvětlit a dělat společně. Osvědčilo se mi, mít mapu promítnutou na tabuli a dětem ukazovat konkrétní bod, který právě hodnotíme. Zpočátku je to zdlouhavý proces, ale má to smysl a vynaložené úsilí se vrátí zpět. Pokud máte s mapami zkušenosti z první třídy, pokračujte v tom, co vám vyhovuje. Materiál vytiskněte oboustranně od strany 4 do strany 14. Průřez se využívá po celý školní rok, žák zaznamenává svůj progres, cestu. Mapy jsou skvělé vodítko pro konzultace, tripartity (žák, rodič, učitel). Slouží také k rozvoji sebehodnocení a jsou jedním z prostředků formativního hodnocení. Jsou vynikajícím nástrojem pro sebereflexi. Mohou být součástí žákovského portfolia nebo sloužit jako podklad pro tvorbu slovního hodnocení. 1.část MAPY - je průřez učiva druhého ročníku (ČJ, M + geometrie) 2.část ČTENÁŘSTVÍ - druhou část není nutné zařazovat, je to na Vás (strana 15 a 16) Čtenářská sebereflexe (žáci vybarvují jednotlivá políčka). Sebereflexi můžete během roku zařazovat vícekrát a sledovat, jak se děti ve čtenářství posouvají  a jaký vztah ke čtení získávají. 3.část TRIPARTITY, KONZULTACE - ani poslední část není nutné zařazovat Tripartity naleznete od strany 17 do strany 24. Nejsou již odstupňované délkou stránky, ale lepí se za sebe (pod sebe), překrývají se. A vy si vyberete kombinaci, která vám vyhovuje. Jednu část můžete zařadit v listopadu, jinou pak později. 3 grafy na kterých děti zakreslují: Jak tě baví? Jak se ti daří? Grafy jsou stejné (jeden je barevný a předepsaný, druhý je černobílý a předepsaný a třetí je pro vlastní dopsání). 3 stránky otázek Zamyšlení sám/a nad sebou - co mi jde, v čem se cítím dobře, kde jsem silný/á? Zamyšlení sám/a nad sebou - kde můžu zabrat, v čem se mohu zlepšit, co mě posune vpřed? Otázky pro rodiče Prázdná šablona pro vlastní realizaci.  
UUCZ-524634
Český jazyk>Matematika>Matematika - geometrie>Ostatní>2.
45.00