MAPY UČEBNÍHO POKROKU - 2.třída - flipbook + tripartity

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
22
Velikost: 1.82 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 3. 2024
Sdílet:

Průřez učiva druhým ročníkem. Děti sledují a hodnotí svůj posun v učení. Součástí je i hodnocení čtenářství a grafy s otázkami, které je možné využít pro konzultace nebo tripartity. Všechny části lze využít samostatně.

co materiál obsahuje

  • Průřez učiva druhého ročníku - český jazyk.
  • Průřez učiva druhého ročníku - matematika, geometrie.
  • Čtenářská sebereflexe.
  • Otázky a graf k tripartitám nebo konzultacím.

popis využití

Mapy jsou zhotovené tak, aby žáci nemuseli příliš psát, proto spíše vybarvují. V začátcích je nutné s nimi vše projít, vysvětlit a dělat společně. Osvědčilo se mi, mít mapu promítnutou na tabuli a dětem ukazovat konkrétní bod, který právě hodnotíme. Zpočátku je to zdlouhavý proces, ale má to smysl a vynaložené úsilí se vrátí zpět. Pokud máte s mapami zkušenosti z první třídy, pokračujte v tom, co vám vyhovuje.

  • Materiál vytiskněte oboustranně od strany 4 do strany 14.
  • Průřez se využívá po celý školní rok, žák zaznamenává svůj progres, cestu.
  • Mapy jsou skvělé vodítko pro konzultace, tripartity (žák, rodič, učitel).
  • Slouží také k rozvoji sebehodnocení a jsou jedním z prostředků formativního hodnocení.
  • Jsou vynikajícím nástrojem pro sebereflexi.
  • Mohou být součástí žákovského portfolia nebo sloužit jako podklad pro tvorbu slovního hodnocení.

1.část MAPY - je průřez učiva druhého ročníku (ČJ, M + geometrie)

2.část ČTENÁŘSTVÍ - druhou část není nutné zařazovat, je to na Vás (strana 15 a 16)

  • Čtenářská sebereflexe (žáci vybarvují jednotlivá políčka).
  • Sebereflexi můžete během roku zařazovat vícekrát a sledovat, jak se děti ve čtenářství posouvají  a jaký vztah ke čtení získávají.

3.část TRIPARTITY, KONZULTACE - ani poslední část není nutné zařazovat

  • Tripartity naleznete od strany 17 do strany 24. Nejsou již odstupňované délkou stránky, ale lepí se za sebe (pod sebe), překrývají se. A vy si vyberete kombinaci, která vám vyhovuje. Jednu část můžete zařadit v listopadu, jinou pak později.
  • 3 grafy na kterých děti zakreslují: Jak tě baví? Jak se ti daří?
  • Grafy jsou stejné (jeden je barevný a předepsaný, druhý je černobílý a předepsaný a třetí je pro vlastní dopsání).
  • 3 stránky otázek
  • Zamyšlení sám/a nad sebou - co mi jde, v čem se cítím dobře, kde jsem silný/á?
  • Zamyšlení sám/a nad sebou - kde můžu zabrat, v čem se mohu zlepšit, co mě posune vpřed?
  • Otázky pro rodiče
  • Prázdná šablona pro vlastní realizaci.

 

Další produkty od autora Zuzana Štěpánková

310752
Český jazyk
3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
co materiál obsahuje Průřez učiva třetího ročníku - český jazyk. Průřez učiva třetího ročníku - matematika. popis
45.00 Kč
311404
Český jazyk - čtení
ZŠ – 1. STUPEŇ
Lapbook
6 různých listů ke složení do lapbooku (tvar brožura) 1 - info o knize, mapa příběhu, graf 2 - info o knize, mapa
40.00 Kč
548952
Český jazyk - psaní
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Vše do dílen psaní na jednom místě. Předvídání a ilustrace vám rozmluví děti. Grafické organizéry a mapy příběhu pomohou
60.00 Kč
312955
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
6 listů ze kterých vytvoříte plakát ve třídě (barevná i černobílá varianta). 6 listů ze kterých vytvoříte plakát ve
30.00 Kč
MAPY UČEBNÍHO POKROKU - 2.třída - flipbook + tripartity MAPY UČEBNÍHO POKROKU - 2.třída - flipbook + tripartity
Průřez učiva druhým ročníkem. Děti sledují a hodnotí svůj posun v učení. Součástí je i hodnocení čtenářství a grafy s otázkami, které je možné využít pro konzultace nebo tripartity. Všechny části lze využít samostatně. co materiál obsahuje Průřez učiva druhého ročníku - český jazyk. Průřez učiva druhého ročníku - matematika, geometrie. Čtenářská sebereflexe. Otázky a graf k tripartitám nebo konzultacím. popis využití Mapy jsou zhotovené tak, aby žáci nemuseli příliš psát, proto spíše vybarvují. V začátcích je nutné s nimi vše projít, vysvětlit a dělat společně. Osvědčilo se mi, mít mapu promítnutou na tabuli a dětem ukazovat konkrétní bod, který právě hodnotíme. Zpočátku je to zdlouhavý proces, ale má to smysl a vynaložené úsilí se vrátí zpět. Pokud máte s mapami zkušenosti z první třídy, pokračujte v tom, co vám vyhovuje. Materiál vytiskněte oboustranně od strany 4 do strany 14. Průřez se využívá po celý školní rok, žák zaznamenává svůj progres, cestu. Mapy jsou skvělé vodítko pro konzultace, tripartity (žák, rodič, učitel). Slouží také k rozvoji sebehodnocení a jsou jedním z prostředků formativního hodnocení. Jsou vynikajícím nástrojem pro sebereflexi. Mohou být součástí žákovského portfolia nebo sloužit jako podklad pro tvorbu slovního hodnocení. 1.část MAPY - je průřez učiva druhého ročníku (ČJ, M + geometrie) 2.část ČTENÁŘSTVÍ - druhou část není nutné zařazovat, je to na Vás (strana 15 a 16) Čtenářská sebereflexe (žáci vybarvují jednotlivá políčka). Sebereflexi můžete během roku zařazovat vícekrát a sledovat, jak se děti ve čtenářství posouvají  a jaký vztah ke čtení získávají. 3.část TRIPARTITY, KONZULTACE - ani poslední část není nutné zařazovat Tripartity naleznete od strany 17 do strany 24. Nejsou již odstupňované délkou stránky, ale lepí se za sebe (pod sebe), překrývají se. A vy si vyberete kombinaci, která vám vyhovuje. Jednu část můžete zařadit v listopadu, jinou pak později. 3 grafy na kterých děti zakreslují: Jak tě baví? Jak se ti daří? Grafy jsou stejné (jeden je barevný a předepsaný, druhý je černobílý a předepsaný a třetí je pro vlastní dopsání). 3 stránky otázek Zamyšlení sám/a nad sebou - co mi jde, v čem se cítím dobře, kde jsem silný/á? Zamyšlení sám/a nad sebou - kde můžu zabrat, v čem se mohu zlepšit, co mě posune vpřed? Otázky pro rodiče Prázdná šablona pro vlastní realizaci.  
UUCZ-524634
Český jazyk>Matematika>Matematika - geometrie>Ostatní>2.
45.00