PŘÍVLASTEK: procvičovací karty (60 karet - univerzální využití)

Ročník:
6., 7., 8., 9.
Kategorie:
Počet stran:
36
Velikost: 15.15 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Petr Machej
Nahráno:
Naposledy upraveno:
14. 5. 2025
-15 % 39 Kč
33,15 Kč
Sdílet:

Procvičování PŘÍVLASTKU zábavnější formou. Materiál obsahuje celkem 60 karet, které lze využít samostatně, ve dvojici skupině. Je možné je využít na začátku hodiny jako motivacina konci pro upevnění nebo kdykoliv jindy například soutěžně.

Vhodné pro žáky kteréhokoliv ročníku, ve kterém se přívlastek probírá. :)

Obsahuje

  • 60 karet (na kartě je vždy věta, která obsahuje přívlastek. Úkolem dětí je přívlastek správně identifikovat. Při oboustranném tisku na druhé straně mohou rovnou zkontrolovat správnost).
  • barevné i černobílé karty
  • tabulky, do kterých mohou žáci zapisovat v případě práce ve dvojici skupině a zároveň se bodovat
  • tabulka s řešením například pro rychlou kontrolu dětmi nebo učitelem

Výhody materiálu

  • Univerzální využití: materiál lze využít jako rozcvičku na začátku hodiny, jako aktivitu k upevnění na konci hodiny, jako soutěžní či odpočinkovou aktivitu uprostřed hodiny a mnoha dalšími způsoby. Lze jej využít pro jednotlivce (například rychlé děti), ve dvojici i skupině. Využít jde dokonce jako běhací diktát.
  • Samokontrola: zadní strana obsahuje řešení, stejně tak je k dispozici tabulka s řešením. Neuběháme se tolik, děti zvládnou zkontrolovat samostatně.
  • Zábavnější forma: karty jsou jednoznačně zábavnější než hledání přívlastku v učebnici. Děti mohou například karty rozřazovat podle toho, zda přívlastek našly nebo ne. Pak si i vizualizují vlastní úspěšnost.
  • Dostatek času pro děti: některé děti zvládnou karty určit podstatně rychleji. To však nevadí a zbylé děti mohou určit pouze několik karet. Důležité je, aby měly čas přemýšlet a neměly pocit, že brzdí zbytek třídy.
  • A mnoho dalších výhod.

Dotazy, tipy a návrhy k materiálu směřuje do zpráv na Instagram (nebo mě jen sledujte :)): instagram.com/petragog_machej

Další produkty od autora Petr Machej

758675
Dějepis
6., 7., 8.
Pracovní listy
Materiál slouží k úvodu do starověké Mezopotámie. Vhodný je pro 6. ročník nebo kterýkoliv ročník, kde se učivo probírá
35.00 Kč
-15 % 35 Kč
29,75 Kč
741710
Český jazyk
5., 6.
Pracovní listy
Materiál slouží k výuce, upevňování a opakování učiva českého jazyka - přídavná jména a pokrývá vysvětlení přídavných
85.00 Kč
-15 % 85 Kč
72,25 Kč
769984
Český jazyk
4., 5., 6.
Pexeso
Materiál je vhodný pro žáky 4. až 6. ročníku (nebo kteréhokoliv ročníku, ve kterém se učivo probírá). Součástí je 100
35.00 Kč
-15 % 35 Kč
29,75 Kč
741724
Dějepis
6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Výuka, opakování a upevňování učiva doby bronzové (pravěk). Vhodný je pro užití nejen v 6. ročníku, ale také v nižších i
35.00 Kč
-15 % 35 Kč
29,75 Kč
PŘÍVLASTEK: procvičovací karty (60 karet - univerzální využití) PŘÍVLASTEK: procvičovací karty (60 karet - univerzální využití)
Procvičování PŘÍVLASTKU zábavnější formou. Materiál obsahuje celkem 60 karet, které lze využít samostatně, ve dvojici i skupině. Je možné je využít na začátku hodiny jako motivaci, na konci pro upevnění nebo kdykoliv jindy například soutěžně.Vhodné pro žáky kteréhokoliv ročníku, ve kterém se přívlastek probírá. :)Obsahuje60 karet (na kartě je vždy věta, která obsahuje přívlastek. Úkolem dětí je přívlastek správně identifikovat. Při oboustranném tisku na druhé straně mohou rovnou zkontrolovat správnost).barevné i černobílé kartytabulky, do kterých mohou žáci zapisovat v případě práce ve dvojici skupině a zároveň se bodovattabulka s řešením například pro rychlou kontrolu dětmi nebo učitelemVýhody materiáluUniverzální využití: materiál lze využít jako rozcvičku na začátku hodiny, jako aktivitu k upevnění na konci hodiny, jako soutěžní či odpočinkovou aktivitu uprostřed hodiny a mnoha dalšími způsoby. Lze jej využít pro jednotlivce (například rychlé děti), ve dvojici i skupině. Využít jde dokonce jako běhací diktát.Samokontrola: zadní strana obsahuje řešení, stejně tak je k dispozici tabulka s řešením. Neuběháme se tolik, děti zvládnou zkontrolovat samostatně.Zábavnější forma: karty jsou jednoznačně zábavnější než hledání přívlastku v učebnici. Děti mohou například karty rozřazovat podle toho, zda přívlastek našly nebo ne. Pak si i vizualizují vlastní úspěšnost.Dostatek času pro děti: některé děti zvládnou karty určit podstatně rychleji. To však nevadí a zbylé děti mohou určit pouze několik karet. Důležité je, aby měly čas přemýšlet a neměly pocit, že brzdí zbytek třídy.A mnoho dalších výhod.Dotazy, tipy a návrhy k materiálu směřuje do zpráv na Instagram (nebo mě jen sledujte :)): instagram.com/petragog_machej
UUCZ-879389
Český jazyk>Český jazyk - gramatika>Ostatní>6.>7.>8.>9.
39.00