PŘÍVLASTEK: procvičovací karty (60 karet - univerzální využití)

Ročník:
6., 7., 8., 9.
Kategorie:
Počet stran:
36
Velikost: 13.33 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Petr Machej
Nahráno:
Naposledy upraveno:
10. 6. 2025
-30 % 39 Kč
27,3 Kč
Sdílet:

Procvičování PŘÍVLASTKU zábavnější formou. Materiál obsahuje celkem 60 karet, které lze využít samostatně, ve dvojici skupině. Je možné je využít na začátku hodiny jako motivacina konci pro upevnění nebo kdykoliv jindy například soutěžně.

Vhodné pro žáky kteréhokoliv ročníku, ve kterém se přívlastek probírá. :)

Obsahuje

  • 60 karet (na kartě je vždy věta, která obsahuje přívlastek. Úkolem dětí je přívlastek správně identifikovat. Při oboustranném tisku na druhé straně mohou rovnou zkontrolovat správnost).
  • barevné i černobílé karty
  • tabulky, do kterých mohou žáci zapisovat v případě práce ve dvojici skupině a zároveň se bodovat
  • tabulka s řešením například pro rychlou kontrolu dětmi nebo učitelem

Výhody materiálu

  • Univerzální využití: materiál lze využít jako rozcvičku na začátku hodiny, jako aktivitu k upevnění na konci hodiny, jako soutěžní či odpočinkovou aktivitu uprostřed hodiny a mnoha dalšími způsoby. Lze jej využít pro jednotlivce (například rychlé děti), ve dvojici i skupině. Využít jde dokonce jako běhací diktát.
  • Samokontrola: zadní strana obsahuje řešení, stejně tak je k dispozici tabulka s řešením. Neuběháme se tolik, děti zvládnou zkontrolovat samostatně.
  • Zábavnější forma: karty jsou jednoznačně zábavnější než hledání přívlastku v učebnici. Děti mohou například karty rozřazovat podle toho, zda přívlastek našly nebo ne. Pak si i vizualizují vlastní úspěšnost.
  • Dostatek času pro děti: některé děti zvládnou karty určit podstatně rychleji. To však nevadí a zbylé děti mohou určit pouze několik karet. Důležité je, aby měly čas přemýšlet a neměly pocit, že brzdí zbytek třídy.
  • A mnoho dalších výhod.

Dotazy, tipy a návrhy k materiálu směřuje do zpráv na Instagram (nebo mě jen sledujte :)): instagram.com/petragog_machej

Další produkty od autora Petr Machej

901754
Český jazyk
6., 7., 8., 9.
Běhací diktát
Běhací diktát se skvěle hodí k zábavnému procvičování, opakování a upevňování učiva, kdy děti vyskočí z lavic, a tak
40.00 Kč
-30 % 40 Kč
28 Kč
772504
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Omalovánky
Tento kooperativní obraz je skvělým nástrojem pro žáky k zachycení společných vzpomínek, momentů nebo k tematickému
38.00 Kč
-30 % 38 Kč
26,6 Kč
902708
Dějepis
6., 7., 8., 9.
Pracovní listy
Materiál se zaměřuje na témat zrod Říma. Zaměřuje se na samostatnou práci žáků a využívá k tomu škálu různorodých úkolů
35.00 Kč
-30 % 35 Kč
24,5 Kč
741662
Dějepis
6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Soubor 4 samostatných materiálů za zvýhodněnou cenu, pokrývající téma pravěku - evoluce člověka, doba kamenná, doba
120.00 Kč
-30 % 120 Kč
84 Kč
PŘÍVLASTEK: procvičovací karty (60 karet - univerzální využití) PŘÍVLASTEK: procvičovací karty (60 karet - univerzální využití)
Procvičování PŘÍVLASTKU zábavnější formou. Materiál obsahuje celkem 60 karet, které lze využít samostatně, ve dvojici i skupině. Je možné je využít na začátku hodiny jako motivaci, na konci pro upevnění nebo kdykoliv jindy například soutěžně.Vhodné pro žáky kteréhokoliv ročníku, ve kterém se přívlastek probírá. :)Obsahuje60 karet (na kartě je vždy věta, která obsahuje přívlastek. Úkolem dětí je přívlastek správně identifikovat. Při oboustranném tisku na druhé straně mohou rovnou zkontrolovat správnost).barevné i černobílé kartytabulky, do kterých mohou žáci zapisovat v případě práce ve dvojici skupině a zároveň se bodovattabulka s řešením například pro rychlou kontrolu dětmi nebo učitelemVýhody materiáluUniverzální využití: materiál lze využít jako rozcvičku na začátku hodiny, jako aktivitu k upevnění na konci hodiny, jako soutěžní či odpočinkovou aktivitu uprostřed hodiny a mnoha dalšími způsoby. Lze jej využít pro jednotlivce (například rychlé děti), ve dvojici i skupině. Využít jde dokonce jako běhací diktát.Samokontrola: zadní strana obsahuje řešení, stejně tak je k dispozici tabulka s řešením. Neuběháme se tolik, děti zvládnou zkontrolovat samostatně.Zábavnější forma: karty jsou jednoznačně zábavnější než hledání přívlastku v učebnici. Děti mohou například karty rozřazovat podle toho, zda přívlastek našly nebo ne. Pak si i vizualizují vlastní úspěšnost.Dostatek času pro děti: některé děti zvládnou karty určit podstatně rychleji. To však nevadí a zbylé děti mohou určit pouze několik karet. Důležité je, aby měly čas přemýšlet a neměly pocit, že brzdí zbytek třídy.A mnoho dalších výhod.Dotazy, tipy a návrhy k materiálu směřuje do zpráv na Instagram (nebo mě jen sledujte :)): instagram.com/petragog_machej
UUCZ-879389
Český jazyk>Český jazyk - gramatika>Ostatní>6.>7.>8.>9.
39.00