PRÓZA - pojmy a texty (vše s ŘEŠENÍM)

Ročník:
Počet stran:
30
Velikost: 4.02 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
8. 8. 2022
Sdílet:

Ujasnění literárních pojmů z PRÓZY hravou formou (6 aktivit s řešením či individuální zpětnou vazbou):

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Procvičujeme termíny:
cestopis, román, bajka, sága, anekdota, životopis, mýtus, interview, autobiografie, legenda, novela, zpráva, pověst, báje, kronika, komiks, recenze, referát, biografie, fejeton, deník, povídka, dopis, reportáž, báchorka, romaneto, úvodník, líčení, pohádka
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

1. Osmisměrka KOZA (P)RÓZA - vyhledej uvedené prozaické útvary (odhal tajenku)

2. Zakrývací hra: zakryj literárním pojmem odpovídající definici (zpětná vazba žákům = vznikne obrázek)

3. Křížovka s definicemi lit. pojmů - vylušti a v tajence odhal zbylou část vtipu

4. Puzzle: 26 trojpuzzlí, které mají žáci sestavit (definice + termín + ukázka textu) - na druhé straně ověří řešení 
    (správné řešení = stejný obrázek na všech třech spojených puzzlích)

5. Poznávání textu (dvojlist) - žáci číslem přiřazují lit. termín (legenda, báje atd.) k odpovídajícímu textu. 

6. Chňapačka - hra s variantami (učitel uvádí definici lit. pojmu a žáci musí "chňapnout" kolečko s daným termínem)
                       - případně si kolečka žáci rozdělí a čí kolečka budou (všechna) definována jako první, vyhrává


AKTIVITY MAJÍ INDIVIDUÁLNÍ ZPĚTNOU VAZBU :-)

PRACOVNÍ LISTY MAJÍ SVOU KOPII S VYPLNĚNÝM ŘEŠENÍM :-)

 

 

Další produkty od autora Mgr. Monika Chmelařová

333868
Český jazyk
7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Soubor aktivit k opakování druhů vedlejších vět: 1) AZ-KVÍZ: 56 otázek ( 28 základních + 28 náhradních) otázky s výběrem
68.00 Kč
184287
Český jazyk
5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Soubor pracovních listů a aktivit k výuce i procvičení pravopisu mně/mně u podstatných jmen ( pomněnky), přídavných jmen
45.00 Kč
121770
Český jazyk
6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
- pracovní listy a testy k výuce CESTOPISU a rozvoji čtenářské gramotnosti - luštění (křížovky, osmisměrky) - příprava
30.00 Kč
23153
Český jazyk
6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
- 48 pracovních listů zaměřených na rozbor poezie + kopie s vyplněným řešením - vždy dvojlist (max. "čtyřlist") zaměřený
75.00 Kč
PRÓZA - pojmy a texty (vše s ŘEŠENÍM) PRÓZA - pojmy a texty (vše s ŘEŠENÍM)
Ujasnění literárních pojmů z PRÓZY hravou formou (6 aktivit s řešením či individuální zpětnou vazbou): - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  Procvičujeme termíny: cestopis, román, bajka, sága, anekdota, životopis, mýtus, interview, autobiografie, legenda, novela, zpráva, pověst, báje, kronika, komiks, recenze, referát, biografie, fejeton, deník, povídka, dopis, reportáž, báchorka, romaneto, úvodník, líčení, pohádka - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 1. Osmisměrka KOZA (P)RÓZA - vyhledej uvedené prozaické útvary (odhal tajenku) 2. Zakrývací hra: zakryj literárním pojmem odpovídající definici (zpětná vazba žákům = vznikne obrázek) 3. Křížovka s definicemi lit. pojmů - vylušti a v tajence odhal zbylou část vtipu 4. Puzzle: 26 trojpuzzlí, které mají žáci sestavit (definice + termín + ukázka textu) - na druhé straně ověří řešení      (správné řešení = stejný obrázek na všech třech spojených puzzlích) 5. Poznávání textu (dvojlist) - žáci číslem přiřazují lit. termín (legenda, báje atd.) k odpovídajícímu textu.  6. Chňapačka - hra s variantami (učitel uvádí definici lit. pojmu a žáci musí "chňapnout" kolečko s daným termínem)                        - případně si kolečka žáci rozdělí a čí kolečka budou (všechna) definována jako první, vyhrává AKTIVITY MAJÍ INDIVIDUÁLNÍ ZPĚTNOU VAZBU :-) PRACOVNÍ LISTY MAJÍ SVOU KOPII S VYPLNĚNÝM ŘEŠENÍM :-)    
UUCZ-113043
Český jazyk>Český jazyk - literatura>Didaktické hry>Pracovní listy>Přípravy hodiny/lekce>6.>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ
35.00