Slované (Praotec Čech)

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
5
Velikost: 3.11 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 9. 2024
Sdílet:

Pro koho: šestá, sedmá třída (D), druhý stupeň (ČJ)

Styl práce: samostatná práce nebo skupinová práce

Typ materiálu: vzdělávací materiál pro druhý stupeň ZŠ

Potřebné pomůcky (nejsou součástí materiálu): Pověst Pes na hoře Říp z knihy České dějiny očima psa (Martina Drijverová), přístup k informačnímu zdroji.

 

Výukový materiál se skládá ze dvou pracovních listů, jejichž aktivity jsou zaměřeny na čtení s porozuměním a kritické čtení.

 

Metodický postup

  • všichni společně (nebo každý sám) si přečtou vyprávění Pes na hoře Říp (po čas práce by žáci měli mít možnost do textu nahlížet)
  • žáci vypracují pracovní listy
  • první úkol (definice pověsti) zpracují na základě jim dostupného zdroje

Další produkty od autora Veronika Režná (Radost učit)

630277
Dějepis
7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Pro koho: sedmá třída Styl práce: skupinová práce Typ materiálu: vzdělávací materiál pro druhý stupeň ZŠ Výukový
28.00 Kč
643692
Dějepis
8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Pro koho: osmá třída Styl práce: práce ve dvojicích, skupinová práce Typ materiálu: vzdělávací materiál pro druhý stupeň
30.00 Kč
440846
Český jazyk
3., 4., 5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Typ materiálu: vzdělávací materiál pro první a druhý stupeň ZŠ Materiál rozvíjí kompetence: kompetence k učení
45.00 Kč
566269
Český jazyk
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Pro koho: druhý stupeň Styl práce: samostatná nebo ve dvojicích Typ materiálu: vzdělávací materiál pro druhý stupeň ZŠ
28.00 Kč
Slované (Praotec Čech) Slované (Praotec Čech)
Pro koho: šestá, sedmá třída (D), druhý stupeň (ČJ)Styl práce: samostatná práce nebo skupinová práceTyp materiálu: vzdělávací materiál pro druhý stupeň ZŠPotřebné pomůcky (nejsou součástí materiálu): Pověst Pes na hoře Říp z knihy České dějiny očima psa (Martina Drijverová), přístup k informačnímu zdroji. Výukový materiál se skládá ze dvou pracovních listů, jejichž aktivity jsou zaměřeny na čtení s porozuměním a kritické čtení. Metodický postupvšichni společně (nebo každý sám) si přečtou vyprávění Pes na hoře Říp (po čas práce by žáci měli mít možnost do textu nahlížet)žáci vypracují pracovní listyprvní úkol (definice pověsti) zpracují na základě jim dostupného zdroje
UUCZ-664811
Český jazyk>Český jazyk - čtení>Dějepis>Pracovní listy>6.>7.>8.>9.>ZŠ – 2. STUPEŇ>📚 Čtenářská gramotnost 2. stupeň
30.00