Textovka - plýtvání jídlem

Počet stran:
13
Velikost: 974.84 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 12. 2023
Sdílet:

Rozvíjení čtenářské gramotnosti na zajímavém a aktuálním tématu - plýtvání jídlem.

Žáci pracují ve skupinách, každá se svým textem. Každý žák si vybere úkol, který splní, společně vytvoří plakát a prezentují zbylým skupinám. 

"Textovka" děti baví, potřebujete však minimálně 2 vyučovací hodiny.

Lze využít v češtině, občanské výchově, enviromentální výchově, výchově ke zdraví apod.

Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-9-3-01 uceleně reprodukuje přečtený text, jednoduše popisuje strukturu a jazyk literárního díla a vlastními slovy interpretuje smysl díla

Další produkty od autora Eva Šidelková

106709
Český jazyk
4., 5., 6., 7.
Pracovní listy
Materiál obsahuje zadání na zápis 6 příběhů. Jeho účelem je vést žáka krok po kroku k napsání příběhu. V každé části
25.00 Kč
510795
Český jazyk
2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál obsahuje 105 oboustranných kartiček na určování i/y po tvrdých a měkkých hláskách. Děti se můžou zkoušet ve
35.00 Kč
227794
Český jazyk
5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Čtenářská lekce na dvě vyučovací hodiny zaměřená na práci s odborným textem. Děti studují text ve dvojici (párové čtení)
32.00 Kč
275117
Český jazyk
4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Listy žáci vyplňují přímo ve výuce namísto zápisů do čtenářského deníku. - navrhnou obálku knihy - 5 typů hodnocení - v
30.00 Kč
Textovka - plýtvání jídlem Textovka - plýtvání jídlem
Rozvíjení čtenářské gramotnosti na zajímavém a aktuálním tématu - plýtvání jídlem. Žáci pracují ve skupinách, každá se svým textem. Každý žák si vybere úkol, který splní, společně vytvoří plakát a prezentují zbylým skupinám.  "Textovka" děti baví, potřebujete však minimálně 2 vyučovací hodiny. Lze využít v češtině, občanské výchově, enviromentální výchově, výchově ke zdraví apod.Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-9-3-01 uceleně reprodukuje přečtený text, jednoduše popisuje strukturu a jazyk literárního díla a vlastními slovy interpretuje smysl díla
UUCZ-137027
Český jazyk>Občanská výchova>Přípravy hodiny/lekce>ZŠ – 2. STUPEŇ
36.00