ULICE ,,POLOLETNÍ" 4. TŘÍDA. OPAKOVÁNÍ. ČJ, M, PRV,AJ, ČTENÍ.

Kategorie:
Počet stran:
11
Velikost: 3.39 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
25. 1. 2023
Sdílet:

Vytvořme si s dětmi ve třídě ulici ,,POLOLETNÍ". Zopakujme si český jazyk - vyjmenovaná slova , pády, rody, slovní druhy...matematiku - násobení, sčítání, odčítání dvojciferných čísel, slovní úloha,PŘ,VL - významné dny, svátky, se kterými jsme se setkali během tohoto pololetí, ČR - opak.,..AJ-čísla, barvy, ČTENÍ- s porozuměním.

Vytvoříme si domečky z jednotlivých PL. Každý PL je zaměřený na jeden předmět. ČJ, M, AJ, PRV, ČTENÍ. Hotové domečky můžeme postavit nebo bez konečného slepení dát na nástěnku a poté třeba vlepit do sešitu.(My máme památeční sešit, tak budeme pak lepit tam.) Vyplníme domečky, přehneme na půl potištěným dovnitř a slepíme ,,zády" k sobě. Vytvoří se taková ,,knížka". Když ji slepíme úplně, domeček postavíme. Aby domeček stál, jsou zapotřebí alespoň 3 domečky. Učitel může použít libovolný počet domečků. (vyplněných PL) Český jazyk: V okně doplní správné i,í/y,ý. Pastelkou najdou a zvýrazní vyjmenovaná slova. Kolem sněhuláka vykreslí stejnou barvou slovo a pád. Na linku vymyslí větu s některým slovem z okna nebo vymyslí větu k obrázku, mohou nadepsat slovní druhy. Do okének s rody napíší nějaké příklady, které najdou ve velkém okně. Dodělají střechu - doplní vynechané písmeno, vykreslí, vystřihnou a lepí ke správnému i,í/y,ý. Čtení: Přírodověda, vlastivěda: Matematika: Anglický jazyk: Ve střeše sčítací pyramidy - na sčítání, odčítání a malá je na násobení. V oknech násobení a dělení se zbytkem. Slovní úloha. Přikládám 3PL - 3 varianty - učitel si může vybrat obtížnost. Vykreslí části střechy a lepí ,,tašky" vždy odpověď na číslo otázky. Lepí ,,žaluzie" do okna. Jedna se týká ČR a jedna přehledu svátků a událostí během uplynulého pololetí. Lepí od největší části po nejmenší. Můžeme dělat společně jako takové shrnutí - opakování. Vystřihneme obrázky a lepíme je k jednotlivým měsícům. Místo pod ,,žaluziemi" i linky pod nechávám prázdné pro variabilní použití učitele.... My například psali listnaté stromy, jehličnaté, ovocné. Děti si přečtou text, odpoví na uvedené otázky. Ve střeše vykreslí slova, která se vyskytují v textu a z textu vypíší vlastní jména.

Vločky - do nich například jména a ulici může ,,pokrýt" sníh. :-) 

199559
Český jazyk
2., Speciální pedagogika
Pracovní listy
Materiál obsahuje 6 PL s tématem příšerek. 3PL ČJ: - doplňování písmene a následné vykreslování podle skupin
38.00 Kč
292804
Český jazyk
3., 4., Speciální pedagogika
Pracovní listy
Soubor obsahuje včelku a plástve, ve kterých jsou pády, pádové otázky. Po vystřižení, přehneme na půl a lepíme na včelu
55.00 Kč
190727
Český jazyk
2., 3., Speciální pedagogika
Pracovní listy
Materiál obsahuje lokomotivu, 4 vagónky a 44 vět k roztřídění na vagónky. (Třídíme věty na vagónky...nebo si udělejme z
49.00 Kč
641283
Český jazyk
MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., Speciální pedagogika
Pracovní listy
Materiál obsahuje VLÁČEK - mašinku + vagónky. V každém vagónku je jedno písmeno abecedy v tiskacím i psacím tvaru. Dále
44.00 Kč
ULICE ,,POLOLETNÍ" 4. TŘÍDA. OPAKOVÁNÍ. ČJ, M, PRV,AJ, ČTENÍ. ULICE ,,POLOLETNÍ" 4. TŘÍDA. OPAKOVÁNÍ. ČJ, M, PRV,AJ, ČTENÍ.
Vytvořme si s dětmi ve třídě ulici ,,POLOLETNÍ". Zopakujme si český jazyk - vyjmenovaná slova , pády, rody, slovní druhy...matematiku - násobení, sčítání, odčítání dvojciferných čísel, slovní úloha,PŘ,VL - významné dny, svátky, se kterými jsme se setkali během tohoto pololetí, ČR - opak.,..AJ-čísla, barvy, ČTENÍ- s porozuměním. Vytvoříme si domečky z jednotlivých PL. Každý PL je zaměřený na jeden předmět. ČJ, M, AJ, PRV, ČTENÍ. Hotové domečky můžeme postavit nebo bez konečného slepení dát na nástěnku a poté třeba vlepit do sešitu.(My máme památeční sešit, tak budeme pak lepit tam.) Vyplníme domečky, přehneme na půl potištěným dovnitř a slepíme ,,zády" k sobě. Vytvoří se taková ,,knížka". Když ji slepíme úplně, domeček postavíme. Aby domeček stál, jsou zapotřebí alespoň 3 domečky. Učitel může použít libovolný počet domečků. (vyplněných PL) Český jazyk: V okně doplní správné i,í/y,ý. Pastelkou najdou a zvýrazní vyjmenovaná slova. Kolem sněhuláka vykreslí stejnou barvou slovo a pád. Na linku vymyslí větu s některým slovem z okna nebo vymyslí větu k obrázku, mohou nadepsat slovní druhy. Do okének s rody napíší nějaké příklady, které najdou ve velkém okně. Dodělají střechu - doplní vynechané písmeno, vykreslí, vystřihnou a lepí ke správnému i,í/y,ý. Čtení: Přírodověda, vlastivěda: Matematika: Anglický jazyk: Ve střeše sčítací pyramidy - na sčítání, odčítání a malá je na násobení. V oknech násobení a dělení se zbytkem. Slovní úloha. Přikládám 3PL - 3 varianty - učitel si může vybrat obtížnost. Vykreslí části střechy a lepí ,,tašky" vždy odpověď na číslo otázky. Lepí ,,žaluzie" do okna. Jedna se týká ČR a jedna přehledu svátků a událostí během uplynulého pololetí. Lepí od největší části po nejmenší. Můžeme dělat společně jako takové shrnutí - opakování. Vystřihneme obrázky a lepíme je k jednotlivým měsícům. Místo pod ,,žaluziemi" i linky pod nechávám prázdné pro variabilní použití učitele.... My například psali listnaté stromy, jehličnaté, ovocné. Děti si přečtou text, odpoví na uvedené otázky. Ve střeše vykreslí slova, která se vyskytují v textu a z textu vypíší vlastní jména. Vločky - do nich například jména a ulici může ,,pokrýt" sníh. :-) 
UUCZ-248242
Anglický jazyk>Český jazyk>Matematika>Pracovní listy>4.>Speciální pedagogika
44.00