BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou – CHEMICKÉ NÁZVOSLOVÍ

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
44
Velikost: 9.07 MB
Typ souboru: zip
Prodávající Vladěna Pěknicová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 1. 2024
Sdílet:

Popis aktivity: Aktivita obsahuje 23 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy + 4 možnosti. Do tajenky žáci napíšou písmeno, které je uvedeno u správného řešení úlohy. V sadě je názvosloví halogenidů, oxidů, sulfidů, hydroxidů, kyselin a solí.

Cíl: Zopakování či upevnění znalosti názvosloví halogenidů, oxidů, sulfidů, hydroxidů, kyselin a solí.

Sada obsahuje:

23 karet k tisku (1, 2 nebo 4 karty na stránku)

list s prázdnou tajenkou k doplnění (2x na stránce)

list s vyřešenou tajenkou + pokynem k „úloze navíc“

průvodní list - návod

Možnosti použití:

  1. Pomůcku doporučuji vytisknout, případně zalaminovat (lze používat opakovaně) nebo rozstříhat (dle vámi zvolené velikosti karet).
  2. Lze vytisknout také na již použité papíry „na druhou, čistou stranu“.

Jak s materiálem pracovat:

  1. Rozmístěte karty po učebně, chodbě, školní zahradě, hřišti apod. (lze využít jako venkovní aktivitu).
  2. Rozdělte žáky do skupin (mohou pracovat i samostatně). Do každé skupiny dejte tabulku s prázdnou tajenkou k doplnění.131
  3. Každá karta je očíslovaná. Žáci tedy nemusí řešit úlohy postupně, ale mohou začít libovolným číslem.
  4. Po správném vyřešení všech úloh žáci získají tajenku. Kdo by měl hotovo dříve, může vyhledat na internetu informace o tajence (je třeba mít k dispozici mobil s internetovým připojením, případně školní tablety, PC, chromebooky apod.).
  5. Nezapomeňte na případnou kontrolu a zpětnou vazbu k úlohám.

Přínos pomůcky:

  1. Aktivizace žáků.
  2. Podpora spolupráce a komunikace mezi žáky.
  3. Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky.
  4. Díky možnosti samokontroly žáků (zda tajenka „dává smysl“) rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti.
  5. V případě vyhledávání informací o tajence drobné zapojení digitálních technologií do výuky a porozumění textu.

Další produkty od autora Vladěna Pěknicová

613098
Matematika
2., 3.
Já mám, kdo má
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet. Karty obsahují 26 různých dvojic příkladů na násobení a dělení v oboru malé
26.00 Kč
337624
Matematika
7.
Já mám, kdo má
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet s příklady. Karty obsahují 26 různých dvojic jednoduchých příkladů na
26.00 Kč
565123
Fyzika
7.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 26 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy + 4 možnosti. Do
45.00 Kč
505276
Matematika
3., 4., 5.
Já mám, kdo má
Soubor obsahuje 4 sady karet na sčítání, odčítání, násobení a dělení přirozených čísel do 1000. Každá sada obsahuje 27
85.00 Kč
BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou – CHEMICKÉ NÁZVOSLOVÍ BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou – CHEMICKÉ NÁZVOSLOVÍ
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 23 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy + 4 možnosti. Do tajenky žáci napíšou písmeno, které je uvedeno u správného řešení úlohy. V sadě je názvosloví halogenidů, oxidů, sulfidů, hydroxidů, kyselin a solí.Cíl: Zopakování či upevnění znalosti názvosloví halogenidů, oxidů, sulfidů, hydroxidů, kyselin a solí.Sada obsahuje:23 karet k tisku (1, 2 nebo 4 karty na stránku)list s prázdnou tajenkou k doplnění (2x na stránce)list s vyřešenou tajenkou + pokynem k „úloze navíc“průvodní list - návodMožnosti použití:Pomůcku doporučuji vytisknout, případně zalaminovat (lze používat opakovaně) nebo rozstříhat (dle vámi zvolené velikosti karet).Lze vytisknout také na již použité papíry „na druhou, čistou stranu“.Jak s materiálem pracovat:Rozmístěte karty po učebně, chodbě, školní zahradě, hřišti apod. (lze využít jako venkovní aktivitu).Rozdělte žáky do skupin (mohou pracovat i samostatně). Do každé skupiny dejte tabulku s prázdnou tajenkou k doplnění.131Každá karta je očíslovaná. Žáci tedy nemusí řešit úlohy postupně, ale mohou začít libovolným číslem.Po správném vyřešení všech úloh žáci získají tajenku. Kdo by měl hotovo dříve, může vyhledat na internetu informace o tajence (je třeba mít k dispozici mobil s internetovým připojením, případně školní tablety, PC, chromebooky apod.).Nezapomeňte na případnou kontrolu a zpětnou vazbu k úlohám.Přínos pomůcky:Aktivizace žáků.Podpora spolupráce a komunikace mezi žáky.Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky.Díky možnosti samokontroly žáků (zda tajenka „dává smysl“) rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti.V případě vyhledávání informací o tajence drobné zapojení digitálních technologií do výuky a porozumění textu.
UUCZ-326960
Chemie>Běhací diktát>Didaktické hry>8.>9.
44.00