BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou – CHEMICKÉ NÁZVOSLOVÍ

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
44
Velikost: 9.07 MB
Typ souboru: zip
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 1. 2024
Sdílet:

Popis aktivity: Aktivita obsahuje 23 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy + 4 možnosti. Do tajenky žáci napíšou písmeno, které je uvedeno u správného řešení úlohy. V sadě je názvosloví halogenidů, oxidů, sulfidů, hydroxidů, kyselin a solí.

Cíl: Zopakování či upevnění znalosti názvosloví halogenidů, oxidů, sulfidů, hydroxidů, kyselin a solí.

Sada obsahuje:

23 karet k tisku (1, 2 nebo 4 karty na stránku)

list s prázdnou tajenkou k doplnění (2x na stránce)

list s vyřešenou tajenkou + pokynem k „úloze navíc“

průvodní list - návod

Možnosti použití:

  1. Pomůcku doporučuji vytisknout, případně zalaminovat (lze používat opakovaně) nebo rozstříhat (dle vámi zvolené velikosti karet).
  2. Lze vytisknout také na již použité papíry „na druhou, čistou stranu“.

Jak s materiálem pracovat:

  1. Rozmístěte karty po učebně, chodbě, školní zahradě, hřišti apod. (lze využít jako venkovní aktivitu).
  2. Rozdělte žáky do skupin (mohou pracovat i samostatně). Do každé skupiny dejte tabulku s prázdnou tajenkou k doplnění.131
  3. Každá karta je očíslovaná. Žáci tedy nemusí řešit úlohy postupně, ale mohou začít libovolným číslem.
  4. Po správném vyřešení všech úloh žáci získají tajenku. Kdo by měl hotovo dříve, může vyhledat na internetu informace o tajence (je třeba mít k dispozici mobil s internetovým připojením, případně školní tablety, PC, chromebooky apod.).
  5. Nezapomeňte na případnou kontrolu a zpětnou vazbu k úlohám.

Přínos pomůcky:

  1. Aktivizace žáků.
  2. Podpora spolupráce a komunikace mezi žáky.
  3. Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky.
  4. Díky možnosti samokontroly žáků (zda tajenka „dává smysl“) rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti.
  5. V případě vyhledávání informací o tajence drobné zapojení digitálních technologií do výuky a porozumění textu.

Další produkty od autora Vladěna Pěknicová

286693
Matematika
2., 3.
Skládačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 8 čtveřic karet s příklady na sčítání přirozených čísel do 100 (s přechodem přes 10 i
25.00 Kč
-8 % 25 Kč
23 Kč
470905
Matematika
8., 9.
Didaktické hry
ROZŠÍŘENÁ VERZE PRO 8. ROČNÍK – Pythagorova věta, kruh Popis aktivity: Aktivita obsahuje 40 karet. Na přední straně
44.00 Kč
493464
Matematika
6.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 22 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy + 4 možnosti. Do
44.00 Kč
350076
Matematika
3., 4.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 28 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání číselného výrazu na
44.00 Kč
BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou – CHEMICKÉ NÁZVOSLOVÍ BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou – CHEMICKÉ NÁZVOSLOVÍ
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 23 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy + 4 možnosti. Do tajenky žáci napíšou písmeno, které je uvedeno u správného řešení úlohy. V sadě je názvosloví halogenidů, oxidů, sulfidů, hydroxidů, kyselin a solí. Cíl: Zopakování či upevnění znalosti názvosloví halogenidů, oxidů, sulfidů, hydroxidů, kyselin a solí. Sada obsahuje: 23 karet k tisku (1, 2 nebo 4 karty na stránku) list s prázdnou tajenkou k doplnění (2x na stránce) list s vyřešenou tajenkou + pokynem k „úloze navíc“ průvodní list - návod Možnosti použití: Pomůcku doporučuji vytisknout, případně zalaminovat (lze používat opakovaně) nebo rozstříhat (dle vámi zvolené velikosti karet). Lze vytisknout také na již použité papíry „na druhou, čistou stranu“. Jak s materiálem pracovat: Rozmístěte karty po učebně, chodbě, školní zahradě, hřišti apod. (lze využít jako venkovní aktivitu). Rozdělte žáky do skupin (mohou pracovat i samostatně). Do každé skupiny dejte tabulku s prázdnou tajenkou k doplnění.131 Každá karta je očíslovaná. Žáci tedy nemusí řešit úlohy postupně, ale mohou začít libovolným číslem. Po správném vyřešení všech úloh žáci získají tajenku. Kdo by měl hotovo dříve, může vyhledat na internetu informace o tajence (je třeba mít k dispozici mobil s internetovým připojením, případně školní tablety, PC, chromebooky apod.). Nezapomeňte na případnou kontrolu a zpětnou vazbu k úlohám. Přínos pomůcky: Aktivizace žáků. Podpora spolupráce a komunikace mezi žáky. Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky. Díky možnosti samokontroly žáků (zda tajenka „dává smysl“) rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti. V případě vyhledávání informací o tajence drobné zapojení digitálních technologií do výuky a porozumění textu.
UUCZ-326960
Chemie>Běhací diktát>Didaktické hry>8.>9.
44.00