Co můžu dělat, když jsem zklamaný, naštvaný nebo nešťastný – sociální příběh

„Když dostanu ve škole špatnou známku nebo se mnou nikdo nechce kamarádit, a třeba také, když venku prší a nemůžu na hřiště, bývám smutný, zklamaný a někdy naštvaný. Když se takhle cítím, tak někdy křičím, jindy pláču nebo také do něčeho kopnu. Také se mi stane, že nadávám a říkám sprostá slova.“

Sociální příběh je jedním z nástrojů rozvoje sociálních dovedností. Svou vizuální formou podporuje spolehlivou a smysluplnou výměnu informací mezi rodiči, pedagogy, pečujícími osobami a dětmi, u nichž je třeba specificky rozvíjet sociální dovednosti. V uvedeném případě jde o krátký a jednoduchý příběh, který však, dle zadání, může být i složitější pro děti starší a v nácvicích sociálních dovedností pokročilejší.

Zajímá vás více k tématu sociálních dovedností u dětí i dospívajících a osob s PAS? Prohlédněte si další materiály na e-shopu Nakladatelství Pasparta.

Obrázek odebrán.

Další produkty od autora Pasparta Publishing, s. r. o.

590393
Dějepis
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Omalovánky
Abychom pomohli dětem pochopit současnost a připravit je tak na budoucnost, je třeba jim od útlého dětství nenásilnou
55.00 Kč
591720
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Omalovánky
Povídejte si s dětmi o tom, co je to vyučovací hodina a co přestávka. Materiál obsahuje 3 pracovní listy k přechodu
30.00 Kč
591738
Výtvarná výchova
Miminka, MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Omalovánky
Kapitoly z knihy Výtvarné postupy nejen pro děti jsou vhodným nástrojem pro rozvoj obrazové kreativity dětí nejen s
40.00 Kč
686969
Přírodověda
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Omalovánky
List upevňuje u dětí znalosti v rozdílnosti ročních období a názorně učí děti zařadit věci, předměty typické pro každé
25.00 Kč
Co můžu dělat, když jsem zklamaný, naštvaný nebo nešťastný – sociální příběh Co můžu dělat, když jsem zklamaný, naštvaný nebo nešťastný – sociální příběh
„Když dostanu ve škole špatnou známku nebo se mnou nikdo nechce kamarádit, a třeba také, když venku prší a nemůžu na hřiště, bývám smutný, zklamaný a někdy naštvaný. Když se takhle cítím, tak někdy křičím, jindy pláču nebo také do něčeho kopnu. Také se mi stane, že nadávám a říkám sprostá slova.“ Sociální příběh je jedním z nástrojů rozvoje sociálních dovedností. Svou vizuální formou podporuje spolehlivou a smysluplnou výměnu informací mezi rodiči, pedagogy, pečujícími osobami a dětmi, u nichž je třeba specificky rozvíjet sociální dovednosti. V uvedeném případě jde o krátký a jednoduchý příběh, který však, dle zadání, může být i složitější pro děti starší a v nácvicích sociálních dovedností pokročilejší. Zajímá vás více k tématu sociálních dovedností u dětí i dospívajících a osob s PAS? Prohlédněte si další materiály na e-shopu Nakladatelství Pasparta.
UUCZ-588272
Etická výchova>Občanská výchova>Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>Ostatní>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>2.>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>🛌 Denní režim>😀 Emoce>👨‍👩‍👧 Rodina>🌈 Wellbeing
45.00