Co můžu dělat, když jsem zklamaný, naštvaný nebo nešťastný – sociální příběh

Počet stran:
11
Velikost: 14.15 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
7. 6. 2024
Sdílet:

„Když dostanu ve škole špatnou známku nebo se mnou nikdo nechce kamarádit, a třeba také, když venku prší a nemůžu na hřiště, bývám smutný, zklamaný a někdy naštvaný. Když se takhle cítím, tak někdy křičím, jindy pláču nebo také do něčeho kopnu. Také se mi stane, že nadávám a říkám sprostá slova.“

Sociální příběh je jedním z nástrojů rozvoje sociálních dovedností. Svou vizuální formou podporuje spolehlivou a smysluplnou výměnu informací mezi rodiči, pedagogy, pečujícími osobami a dětmi, u nichž je třeba specificky rozvíjet sociální dovednosti. V uvedeném případě jde o krátký a jednoduchý příběh, který však, dle zadání, může být i složitější pro děti starší a v nácvicích sociálních dovedností pokročilejší.

Zajímá vás více k tématu sociálních dovedností u dětí i dospívajících a osob s PAS? Prohlédněte si další materiály na e-shopu Nakladatelství Pasparta.

Obrázek odebrán.

Další produkty od autora Nakladatelství Pasparta

591708
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Pracovní listy
Popovídejte si s dětmi o tom, co rády svačí a co by měla ideální svačina obsahovat. 1 pracovní list k přechodu dítěte z
25.00 Kč
591720
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Omalovánky
Povídejte si s dětmi o tom, co je to vyučovací hodina a co přestávka. Materiál obsahuje 3 pracovní listy k přechodu
30.00 Kč
588307
Strukturované učení
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Písničky, básničky
Veselá cvičení a úkoly pro budoucí školáčky V předškolním období sledujeme u dětí bouřlivé dozrávání dílčích funkcí
40.00 Kč
591738
Výtvarná výchova
Miminka, MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Omalovánky
Kapitoly z knihy Výtvarné postupy nejen pro děti jsou vhodným nástrojem pro rozvoj obrazové kreativity dětí nejen s
40.00 Kč
Co můžu dělat, když jsem zklamaný, naštvaný nebo nešťastný – sociální příběh Co můžu dělat, když jsem zklamaný, naštvaný nebo nešťastný – sociální příběh
„Když dostanu ve škole špatnou známku nebo se mnou nikdo nechce kamarádit, a třeba také, když venku prší a nemůžu na hřiště, bývám smutný, zklamaný a někdy naštvaný. Když se takhle cítím, tak někdy křičím, jindy pláču nebo také do něčeho kopnu. Také se mi stane, že nadávám a říkám sprostá slova.“ Sociální příběh je jedním z nástrojů rozvoje sociálních dovedností. Svou vizuální formou podporuje spolehlivou a smysluplnou výměnu informací mezi rodiči, pedagogy, pečujícími osobami a dětmi, u nichž je třeba specificky rozvíjet sociální dovednosti. V uvedeném případě jde o krátký a jednoduchý příběh, který však, dle zadání, může být i složitější pro děti starší a v nácvicích sociálních dovedností pokročilejší. Zajímá vás více k tématu sociálních dovedností u dětí i dospívajících a osob s PAS? Prohlédněte si další materiály na e-shopu Nakladatelství Pasparta.
UUCZ-588272
Etická výchova>Občanská výchova>Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>Ostatní>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>2.>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>Denní režim>Emoce>Rodina>Wellbeing
45.00