Cizí člověk je někdo, koho neznám – sociální příběh

Kategorie:
Počet stran:
8
Velikost: 13.09 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
16. 10. 2024
Sdílet:

„Na obrázku jsem já. Zrovna čekám na tramvaj. Domluvili jsme se s maminkou, že jí vždy, když půjdu ze školy na tramvaj, pošlu SMS.“

Sociální příběh je jedním z nástrojů rozvoje sociálních dovedností. Svou vizuální formou podporuje spolehlivou a smysluplnou výměnu informací mezi rodiči, pedagogy, pečujícími osobami a dětmi, u nichž je třeba specificky rozvíjet sociální dovednosti. V uvedeném případě jde o krátký a jednoduchý příběh, který však, dle zadání, může být i složitější pro děti starší a v nácvicích sociálních dovedností pokročilejší.

Zajímá vás více k tématu sociálních dovedností u dětí i dospívajících a osob s PAS? Prohlédněte si další materiály na e-shopu Nakladatelství Pasparta.

Další produkty od autora Pasparta Publishing, s. r. o.

591715
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Omalovánky
Povídejte si s dětmi o tom, co je to třída a kdo jsou spolužáci. 1 pracovní list k přechodu dítěte z mateřské školy na 1
25.00 Kč
590396
Etická výchova
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
„Vzpomněl jsem si, jak jsem nedávno rozlil čaj, a maminka mi řekla: „To nevadí, ale když se ti něco takového stane, měl
35.00 Kč
686859
Etická výchova
MŠ - předškoláci, 1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Ostatní
„Když se doma vztekám, mamka je z toho moc smutná. A já se, panečku, vztekat umím. To byste viděli! Někdy se válím po
50.00 Kč
686969
Přírodověda
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Omalovánky
List upevňuje u dětí znalosti v rozdílnosti ročních období a názorně učí děti zařadit věci, předměty typické pro každé
25.00 Kč
Cizí člověk je někdo, koho neznám – sociální příběh Cizí člověk je někdo, koho neznám – sociální příběh
„Na obrázku jsem já. Zrovna čekám na tramvaj. Domluvili jsme se s maminkou, že jí vždy, když půjdu ze školy na tramvaj, pošlu SMS.“Sociální příběh je jedním z nástrojů rozvoje sociálních dovedností. Svou vizuální formou podporuje spolehlivou a smysluplnou výměnu informací mezi rodiči, pedagogy, pečujícími osobami a dětmi, u nichž je třeba specificky rozvíjet sociální dovednosti. V uvedeném případě jde o krátký a jednoduchý příběh, který však, dle zadání, může být i složitější pro děti starší a v nácvicích sociálních dovedností pokročilejší.Zajímá vás více k tématu sociálních dovedností u dětí i dospívajících a osob s PAS? Prohlédněte si další materiály na e-shopu Nakladatelství Pasparta.
UUCZ-686914
Etická výchova>Občanská výchova>Ostatní>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>😀 Emoce>👨‍👩‍👧 Rodina>📝 Sebehodnocení
45.00