Učím se říct „promiň“, když něco provedu – sociální příběh

Počet stran:
4
Velikost: 4.46 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
8. 6. 2024
Sdílet:

„Vzpomněl jsem si, jak jsem nedávno rozlil čaj, a maminka mi řekla: „To nevadí, ale když se ti něco takového stane, měl by ses za to omluvit a uklidit po sobě.“ Běžel jsem tedy za maminkou, abych jí řekl, co se stalo, a omluvil se.“

Sociální příběh je jedním z nástrojů rozvoje sociálních dovedností. Svou vizuální formou podporuje spolehlivou a smysluplnou výměnu informací mezi rodiči, pedagogy, pečujícími osobami a dětmi, u nichž je třeba specificky rozvíjet sociální dovednosti. V uvedeném případě jde o krátký a jednoduchý příběh, který však, dle zadání, může být i složitější pro děti starší a v nácvicích sociálních dovedností pokročilejší.

Zajímá vás více k tématu sociálních dovedností u dětí i dospívajících a osob s PAS? Prohlédněte si další materiály na e-shopu Nakladatelství Pasparta.

Další listy z naší nabídky naleznete také na Procvičováku.

Další produkty od autora Pasparta Publishing, s. r. o.

588307
Strukturované učení
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Písničky, básničky
Veselá cvičení a úkoly pro budoucí školáčky V předškolním období sledujeme u dětí bouřlivé dozrávání dílčích funkcí
40.00 Kč
591738
Výtvarná výchova
Miminka, MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Omalovánky
Kapitoly z knihy Výtvarné postupy nejen pro děti jsou vhodným nástrojem pro rozvoj obrazové kreativity dětí nejen s
40.00 Kč
686969
Přírodověda
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Omalovánky
List upevňuje u dětí znalosti v rozdílnosti ročních období a názorně učí děti zařadit věci, předměty typické pro každé
25.00 Kč
590393
Dějepis
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Omalovánky
Abychom pomohli dětem pochopit současnost a připravit je tak na budoucnost, je třeba jim od útlého dětství nenásilnou
55.00 Kč
Učím se říct „promiň“, když něco provedu – sociální příběh Učím se říct „promiň“, když něco provedu – sociální příběh
„Vzpomněl jsem si, jak jsem nedávno rozlil čaj, a maminka mi řekla: „To nevadí, ale když se ti něco takového stane, měl by ses za to omluvit a uklidit po sobě.“ Běžel jsem tedy za maminkou, abych jí řekl, co se stalo, a omluvil se.“Sociální příběh je jedním z nástrojů rozvoje sociálních dovedností. Svou vizuální formou podporuje spolehlivou a smysluplnou výměnu informací mezi rodiči, pedagogy, pečujícími osobami a dětmi, u nichž je třeba specificky rozvíjet sociální dovednosti. V uvedeném případě jde o krátký a jednoduchý příběh, který však, dle zadání, může být i složitější pro děti starší a v nácvicích sociálních dovedností pokročilejší.Zajímá vás více k tématu sociálních dovedností u dětí i dospívajících a osob s PAS? Prohlédněte si další materiály na e-shopu Nakladatelství Pasparta.Další listy z naší nabídky naleznete také na Procvičováku.
UUCZ-590396
Etická výchova>Občanská výchova>Pracovní listy>Ostatní>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>2.>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>🛌 Denní režim>😀 Emoce>📝 Sebehodnocení
35.00