Chování v jídelně – sociální příběh

Kategorie:
Počet stran:
6
Velikost: 16.51 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
16. 10. 2024
Sdílet:

„Když dojdu až k okénku, vezmu si tác a čekám, až mi paní kuchařka nandá jídlo. Většinou se mě zeptá, kolik jídla chci nandat. Někdy chci hodně, protože je k obědu něco dobrého, jindy moc ne, protože to jídlo nemám moc rád. Důležité ale je, abych se s paní kuchařkou domluvil a abych jídlo zbytečně nevracel.“

Sociální příběh je jedním z nástrojů rozvoje sociálních dovedností. Svou vizuální formou podporuje spolehlivou a smysluplnou výměnu informací mezi rodiči, pedagogy, pečujícími osobami a dětmi, u nichž je třeba specificky rozvíjet sociální dovednosti. V uvedeném případě jde o krátký a jednoduchý příběh, který však, dle zadání, může být i složitější pro děti starší a v nácvicích sociálních dovedností pokročilejší.

Zajímá vás více k tématu sociálních dovedností u dětí i dospívajících a osob s PAS? Prohlédněte si další materiály na e-shopu Nakladatelství Pasparta.

Další listy z naší nabídky naleznete také na Procvičováku.

Další produkty od autora Pasparta Publishing, s. r. o.

686969
Přírodověda
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Omalovánky
List upevňuje u dětí znalosti v rozdílnosti ročních období a názorně učí děti zařadit věci, předměty typické pro každé
25.00 Kč
590393
Dějepis
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Omalovánky
Abychom pomohli dětem pochopit současnost a připravit je tak na budoucnost, je třeba jim od útlého dětství nenásilnou
55.00 Kč
686936
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Omalovánky
Tímto listem upevňují děti již v předškolním věku správný nácvik písmena O a A, uvolňují si kruhově zápěstí a zároveň se
0.00 Kč
591720
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Omalovánky
Povídejte si s dětmi o tom, co je to vyučovací hodina a co přestávka. Materiál obsahuje 3 pracovní listy k přechodu
30.00 Kč
Chování v jídelně – sociální příběh Chování v jídelně – sociální příběh
„Když dojdu až k okénku, vezmu si tác a čekám, až mi paní kuchařka nandá jídlo. Většinou se mě zeptá, kolik jídla chci nandat. Někdy chci hodně, protože je k obědu něco dobrého, jindy moc ne, protože to jídlo nemám moc rád. Důležité ale je, abych se s paní kuchařkou domluvil a abych jídlo zbytečně nevracel.“Sociální příběh je jedním z nástrojů rozvoje sociálních dovedností. Svou vizuální formou podporuje spolehlivou a smysluplnou výměnu informací mezi rodiči, pedagogy, pečujícími osobami a dětmi, u nichž je třeba specificky rozvíjet sociální dovednosti. V uvedeném případě jde o krátký a jednoduchý příběh, který však, dle zadání, může být i složitější pro děti starší a v nácvicích sociálních dovedností pokročilejší.Zajímá vás více k tématu sociálních dovedností u dětí i dospívajících a osob s PAS? Prohlédněte si další materiály na e-shopu Nakladatelství Pasparta.Další listy z naší nabídky naleznete také na Procvičováku.
UUCZ-686989
Etická výchova>Občanská výchova>Ostatní>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>2.>3.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>😀 Emoce>📝 Sebehodnocení
40.00