Sociální výchova - ,,PROČ NECHCI JÍT DO ŠKOLY?" - 2. SADA

Téma:
Počet stran:
9
Velikost: 6.67 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Libuše Sudová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
10. 6. 2025
Sdílet:

Milé kolegyně,

tento materiál je zaměřený na práci s dětskými obavami, strachy a pocity, které si často nesou do školního prostředí. Pomáhá dětem pojmenovat a sdílet vnitřní nejistoty, které by jinak mohly zůstat nevyřčené – například kvůli studu, strachu z nepochopení nebo nízkému sebevědomí.

Obrázková osnova zobrazuje sérii běžných školních situací, které mohou u dětí vyvolat stres: neúspěch před třídou, posměch, sociální izolaci, přísnou autoritu či stud z chyb. Klíčovým motivem je rozhovor dítěte s maminkou, který představuje bezpečný prostor pro sdílení a pochopení.

SOUČÁSTÍ MATERIÁLU JE NÁVRH AKTIVIT A POSTUP PRÁCE S MATERIÁLEM.

Cíle materiálu:

  • umožnit dětem reflektovat své pocity spojené se školou a spolužáky,
  • rozvíjet schopnost mluvit o svých problémech a hledat pomoc,
  • posilovat důvěru v blízké dospělé (rodiče, učitele),
  • předcházet pocitům osamění, úzkosti a selhání,
  • učit děti, že i negativní zážitek může být přetvořen v porozumění a růst.

Děkuji za Váš zájem.

Mgr. L. Sudová - PRIMAÚČA

Další produkty od autora Libuše Sudová

399785
Český jazyk
2.
Didaktické hry
Brožura obsahuje obrázky 3 hracích polí se slovy na políčkách. Na každém hracím poli jsou jiná slova. Jedno pole se
39.00 Kč
871633
Etická výchova
3., 4., 5.
Pracovní listy
Projektový den – zážitková výprava do okolí školy Milé kolegyně, představte si, že obyčejná vycházka do města nebo okolí
40.00 Kč
239725
Matematika
1.
Didaktické hry
Brožura s didaktickými materiály a náměty k aktivitám k upevňování početní představivosti, řešení slovních úloh
55.00 Kč
199615
Český jazyk - čtení
1., 2.
Já mám, kdo má
KARTY JÁ MÁM, KDO MÁ. PROCVIČOVÁNÍ ČTENÍ PSANÉHO PÍSMA PRVNÍCH PÍSMEN, SLABIK A SLOV J, T, N, V, Z, D, K, Š, R Využití v
70.00 Kč
Sociální výchova - ,,PROČ NECHCI JÍT DO ŠKOLY?" - 2. SADA Sociální výchova - ,,PROČ NECHCI JÍT DO ŠKOLY?" - 2. SADA
Milé kolegyně,tento materiál je zaměřený na práci s dětskými obavami, strachy a pocity, které si často nesou do školního prostředí. Pomáhá dětem pojmenovat a sdílet vnitřní nejistoty, které by jinak mohly zůstat nevyřčené – například kvůli studu, strachu z nepochopení nebo nízkému sebevědomí.Obrázková osnova zobrazuje sérii běžných školních situací, které mohou u dětí vyvolat stres: neúspěch před třídou, posměch, sociální izolaci, přísnou autoritu či stud z chyb. Klíčovým motivem je rozhovor dítěte s maminkou, který představuje bezpečný prostor pro sdílení a pochopení.SOUČÁSTÍ MATERIÁLU JE NÁVRH AKTIVIT A POSTUP PRÁCE S MATERIÁLEM.Cíle materiálu:umožnit dětem reflektovat své pocity spojené se školou a spolužáky,rozvíjet schopnost mluvit o svých problémech a hledat pomoc,posilovat důvěru v blízké dospělé (rodiče, učitele),předcházet pocitům osamění, úzkosti a selhání,učit děti, že i negativní zážitek může být přetvořen v porozumění a růst.Děkuji za Váš zájem.Mgr. L. Sudová - PRIMAÚČA
UUCZ-900715
Etická výchova>Nezařazené k předmětu>Přípravy hodiny/lekce>Ostatní>ZŠ – 1. STUPEŇ>😀 Emoce
30.00