60 kartiček na téma sebereflexe žáků

Počet stran:
4
Velikost: 1.5 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
29. 1. 2025
Sdílet:

Doporučuji: II. stupeň ZŠ, SŠ

Kdo: učitel, školní speciální pedagog, školní psycholog, vychovatel

Pedagogové a další odborníci mohou otázky využít k podpoře sebepoznání a motivace žáků během individuálních nebo skupinových aktivit. Doporučuje se otázky klást postupně, tematicky je rozčlenit a vytvořit bezpečné prostředí pro upřímné odpovědi. Ve skupinách mohou otázky podpořit diskusi a sdílení zkušeností, zatímco při individuální práci mohou být zaměřeny na konkrétní potřeby žáka. Kombinace otázek s reflexí, tvůrčími úkoly nebo psaním pomáhá žákům hlouběji pochopit jejich vnitřní motivaci a budoucí cíle.

Další produkty od autora Společně to zvládneme!

625059
Český jazyk
4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
94 kartiček, jejichž cílem je prohlubovat slovní zásobu žáků. Prioritně: 2. stupeň ZŠ, SŠ. Kartičky jsou navrženy pro
85.00 Kč
762881
Grafomotorika
3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Celoroční tematická hra
Doporučuji: II. stupeň ZŠ, SŠ Kdo: učitel, školní speciální pedagog, školní psycholog Tyto předlohy jsou výborným
65.00 Kč
622412
Etická výchova
4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
56 kartiček Vhodné pro: II. stupeň ZŠ, střední škola. Školní speciální pedagogové, psychologové, učitelé mohou tyto
75.00 Kč
995746
Etická výchova
8., 9., SŠ, Speciální pedagogika
Celoroční tematická hra
„Real Life Skills Cards“ jsou souborem 50 reflexních otázek, které pomáhají studentům přemýšlet o životě, zodpovědnosti
65.00 Kč
60 kartiček na téma sebereflexe žáků 60 kartiček na téma sebereflexe žáků
Doporučuji: II. stupeň ZŠ, SŠKdo: učitel, školní speciální pedagog, školní psycholog, vychovatelPedagogové a další odborníci mohou otázky využít k podpoře sebepoznání a motivace žáků během individuálních nebo skupinových aktivit. Doporučuje se otázky klást postupně, tematicky je rozčlenit a vytvořit bezpečné prostředí pro upřímné odpovědi. Ve skupinách mohou otázky podpořit diskusi a sdílení zkušeností, zatímco při individuální práci mohou být zaměřeny na konkrétní potřeby žáka. Kombinace otázek s reflexí, tvůrčími úkoly nebo psaním pomáhá žákům hlouběji pochopit jejich vnitřní motivaci a budoucí cíle.
UUCZ-777548
Etická výchova>Nezařazené k předmětu>Celoroční tematická hra>Didaktické hry>Ostatní>5.>6.>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Speciální pedagogika>😀 Emoce>📝 Sebehodnocení>🌈 Wellbeing
75.00